Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a wtryskiwacze, koło dwumasowe i turbosprężarka? Jakie to są koszta i jak często te bolączki mogą występować, porównywalnie z rozrządem?

To samo pytanie jest zadawane odnośnie passata b5 i golfa iv od jakiś 15 lat..... Przeczytaj co kolega wyżej napisał i zastanów się po co chcesz kupić bmw, bo biorąc pod uwagę to czego się obawiasz to lepsze będzie nowe auto typu dacia, tipo

***** ***
Opublikowano

Jasne, ale nie każdy o tym wie także eksploatacja tego silnika to jak widać nie tylko rozrząd. Dlatego warto o tym również wspomnieć.


/edycja: jako, że interesuje mnie zakup auta z tym silnikiem chciałbym sie dopytać jakie są realne ceny za naprawę wyzej wymienionych części?

Opublikowano
Dostała w przód, pytanie jak mocno. Przebiegu nie skomentuję.

 

Po czym widać, że dostała? Jutro auto jedzie mi sprawdzić ktoś od bimmercheck, więc będę wiedział co tam nie gra.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam, że znasz bolączki n43 i wiesz co sprawdzać?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak cewki i NOX naprawdę wymienione, to zostały tylko wtryski. Poza tymi 3 rzeczami, to niesamowita benzynka, która posłuży lata. 170 KM to już fajna moc, a pali dużo mniej niż stary n46.
www.kancelariaturowski.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cewki, nox, wtryski oraz rozrząd. Pali faktycznie bardzo malo.
Opublikowano
Cewki, nox, wtryski oraz rozrząd. Pali faktycznie bardzo malo.

 

Faktycznie zapomniałem jeszcze rozrząd ale w benzynie BMW rozrząd to grosze wychodzi. Taniej niż jeden wtryskiwacz :mrgreen:

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Witam, chciałbym zmienić swoje wysłużone E46 i po głowie chodzi mi e90 z silnikiem 2.5 lub 3.0 benzyna najlepiej z napędem 4x4.

Ktoś posiada takie auto i podpowie na co warto zwrócić uwagę? Wiem ze w E90 w xdrive jest problem z jakąś skrzynką ale co do silników benzynowych nie wiem nic prócz tego że lepiej zainteresować się N52 ? Z góry dzięki za wskazówki. Rozważam jeszcze IS 250 ale tam ciężej o 4x4 :(

Opublikowano
Podejrzewam, że znasz bolączki n43 i wiesz co sprawdzać?

No właśnie z tym silnikiem nie miałem doczynienia wcześniej miałem n46

Oprócz cewek i nox rozrząd .jakie są jego inne bolączki ?

Opublikowano
Witam, chciałbym zmienić swoje wysłużone E46 i po głowie chodzi mi e90 z silnikiem 2.5 lub 3.0 benzyna najlepiej z napędem 4x4.

Ktoś posiada takie auto i podpowie na co warto zwrócić uwagę? Wiem ze w E90 w xdrive jest problem z jakąś skrzynką ale co do silników benzynowych nie wiem nic prócz tego że lepiej zainteresować się N52 ? Z góry dzięki za wskazówki. Rozważam jeszcze IS 250 ale tam ciężej o 4x4 :(

Mam N52B25 ale bez X-drive - o tym nie wiem nic

1. ściagnij instrukcje , naucz sie bawić komputerem . Sprawdż komunikaty i menu serwisowe w komputerze ( z I-drive jest łatwiej)

2. zainwestuj w interfejs , ściągnij INPA , przetestuj w swoim E46 . Sczytaj błędy , interpretuj w sieci na miejscu - może być wszystko ale będziesz wiedział z czym masz do czynienia . Skasuj błędy , przejedź sie i sczytaj ponownie .

2.5 może mieć problem z ubytkiem oleju . Tego nie sprawdzisz ale rocznik 2005 jest mniej narażony , 3,0 jest bezpieczniejszy .

Ważne jak był zmieniany olej - jak co 30 tys to nie halo .


Wycisz serce , włącz umysł .


Powodzenia


PS : wszystko co piszę to truizmy . Czytaj forum .

Opublikowano

Mam N52B25 ale bez X-drive - o tym nie wiem nic

1. ściagnij instrukcje , naucz sie bawić komputerem . Sprawdż komunikaty i menu serwisowe w komputerze ( z I-drive jest łatwiej)

2. zainwestuj w interfejs , ściągnij INPA , przetestuj w swoim E46 . Sczytaj błędy , interpretuj w sieci na miejscu - może być wszystko ale będziesz wiedział z czym masz do czynienia . Skasuj błędy , przejedź sie i sczytaj ponownie .

2.5 może mieć problem z ubytkiem oleju . Tego nie sprawdzisz ale rocznik 2005 jest mniej narażony , 3,0 jest bezpieczniejszy .

Ważne jak był zmieniany olej - jak co 30 tys to nie halo .


Wycisz serce , włącz umysł .


Powodzenia


PS : wszystko co piszę to truizmy . Czytaj forum .

 

Super już mi to troszkę mówi w jakim kierunku obrać swój punkt poszukiwań. Czyli N52B30 jak dobrze rozumiem jest bezpieczniejszą opcją. Dziękuję za wskazówki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oprócz cewek i nox rozrząd .jakie są jego inne bolączki ?

Przede wszystkim wtryskiwacze i problem z ciśnieniem oleju, choć nie każdy o tym wie, kontrolka pojawia się dość późno a jak działa system s/s to nie zdąży się pojawić. Trzeba mieć też z tyłu głowy temat katalizatora, nie będzie on wieczny (tak jak dpf) a jak przyjdzie do wymiany to trochę się popłynie, ktoś powie, że jak ma się na bmw to trzeba być przygotowanym :P jeżeli mowa o 4 cylindrach w e90 to najlepszy wybór to niestety albo stety kopciuch.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Rozrząd w N52B25 też wychodzi grosze? I co ile warto zmienić?


N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Łańcuchy rozrządu dożywajace zgonu auta skończyły się w tamtym wieku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Prawda, gdybyśmy mieli rok 1999r, a że mamy 2019 to bzdura. :)

Opublikowano
N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Prawda, gdybyśmy mieli rok 1999r, a że mamy 2019 to bzdura. :)

 

Na e90post.com są użytkownicy, którzy mają przebiegu pod 500.000 mil i jeszcze żaden łańcucha rozrządu nie wymieniał, więc sam sobie odpowiedz.

Moim zdaniem rozrząd akurat jest pancerny i jeżeli nic nie słychać to nie ma sensu ruszać.

Opublikowano

Witam wszystkich,


w planach mam zakup BMW E90 325i bądź 330i (nie wiem czy wystarczy środków na chwilę obecną), mam odłożone na ten zakup 30 tyś +- 2-3 tyś + kasa na wymianę płynów, filtrów i ogólny przegląd, ponieważ temat jest już bardzo duży i ciężko znaleźć konkrety to chciałbym się dowiedzieć czy lepiej kupić BMW E90 z silnikiem 2.5 218 km na wtrysku EFI czy na bezpośrednim i dlaczego ?? od razu uprzedzę że gazu raczej nie będę zakładał( przynajmniej na chwilę obecną nie mam w planach :D ). Miło by również było gdyby jakiś mechanik znający się dobrze w temacie się wypowiedział.


Z góry dzięki :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Cofnij się z 10 stron, było omawiane właśnie w tych okolicach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.