Skocz do zawartości

themenskyy

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia themenskyy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo podoba mi się E92 i zamierzam kupić ten model jako kolejny samochód. Wyczytałem, że sporo użytkowników tu na forum uważa, iż najlepszym silnikiem pod względem cena/osiągi jest 320d n47. Jako, że robię rocznie około 8 tys. km to wybór diesla nie będzie chyba jednak najlepszym wyborem? Jeśli chodzi o osiągi to zadowoliłby mnie też 320i n43. Czy jest to dobra alternatywa czy może lepsze byłoby 325i? Do posiadaczy - jak byście porównali koszty utrzymania tych silników biorąc pod uwagę tylko kwestie mechaniczne? Co do n43 to wiem, że ten motor ma problemy z wtryskiwaczami a ich koszt to 1k za sztukę. Czy da się je w ogóle regenerować? Jak często padają czy nie da się tego określić? Dodatkowo jak to jest z tym NOXem, wymiana jest droga? Czy ten model ma problemy z rozrządem, jak często się to robi i ile to kosztuje? Czy coś jeszcze trapi ten silnik? Jak jest z trwałością automatów w tym modelu? Dzięki za pomoc!
  2. Jasne, ale nie każdy o tym wie także eksploatacja tego silnika to jak widać nie tylko rozrząd. Dlatego warto o tym również wspomnieć. /edycja: jako, że interesuje mnie zakup auta z tym silnikiem chciałbym sie dopytać jakie są realne ceny za naprawę wyzej wymienionych części?
  3. a wtryskiwacze, koło dwumasowe i turbosprężarka? Jakie to są koszta i jak często te bolączki mogą występować, porównywalnie z rozrządem?
  4. A przedliftowe e90 też posiada n47 w dieslowym 2.0 czyli ten co jest godny polecenia? Może w jakimś fajnym mpaku łatwiej będzie znaleźć przedlifta?
  5. Rozważam coupe i sedan, zarówno w e46 jak i e90, ale domyślam się, że znaleźć zadbane coupe będzie ciężej.
  6. Niosę się z zamiarem kupna BMW. Robię około 8-10tys. km rocznie przy czym 3/4 to są trasy po 100km. Chcę przeznaczyć około 35tys + ew. pakiet startowy do 5 tys. Wyczytałem na forum, że niezłą opcją jest kupno e90/92 320d z silnikiem n47. Rozważam też e46 3.0i, ale trochę martwią mnie ew. koszta utrzymania tego wozidła. Co byście polecili?
  7. W przybliżeniu - koło dwumasowe i sprzęgło 2 000zł, disa 600zł, vanos 300zł. Jakich kosztów można się jeszcze spodziewać kupując 330i pomijając części eksploatacyjne, które trzeba wymieniać jak w każdym innym aucie? Jeśli trafiłbym skrajnie źle i auto będzie piło olej na potęgę to jaki jest szacunkowy koszt remontu silnika?
  8. Blade, thx za odpowiedź. Widzę, że z tymi silnikami nie ma zbyt dużo egzemplarzy na aukcjach, warto zatem rozważyć zlecenie sprowadzenia takiego auta z zagranicy? 325i daje radę czy twardo szukać 330i?
  9. Na wiosnę będę przymierzać się do zakupu E46 sedan, przesiadając się z Civica VIII type s. Szukam auta, które będzie moim hobby. Rocznie robię jakieś 8 tys. km. Budżet jakim dysponuję to około 30 tys. Chciałbym, aby był to egzemplarz po lifcie i rozważam silniki 2.5 bądź 3.0. Czy w tym budżecie znajdę zadbany egzemplarz? Biorąc pod uwagę te 2 silniki jakich kosztów utrzymania mogę się spodziewać pomijając lanie benzynki? Domyślam się, że części są drogie, ale jak bardzo? Jeśli trafię źle, to dużo kasy będzie trzeba w ten samochód wpakować? Czy te silniki dobrze współpracują z gazem? Dzięki wielkie za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.