Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Konkretnie myślę o E93; tak, cabrio. [...] bezawaryjny,[...] Chciałbym wydać max 35 koła. [...]

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

 


Mógłbyś śmiało być dziennikarzem na jakimś WP czy nawet Pudelku. Kolega napisał "w miarę bezawaryjny" jak już i tyczyło się to nie auta, a silnika w kontekście przyszłości, kosztów eksploatacji itd. Mimo wszystko gratuluję nadinterpretacji.

Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam !


Jestem tu całkiem nowy i nosze się z zamiarem kupna E92 i chciałbym byście mi w tym pomogli :roll2:


E92 będzie pierwszym samochodem ze stajni BMW w moim przypadku i kompletnie nie wiem na co tu zwrócić uwagę, wiec wasze rady będą bardzo kluczowe w wyborze.

Przebywam za granica, dokładnie w Szwajcarii i tutaj będę chciał kupić, wiec opcje by podłączyć komputer bądź udać się do kogoś kto zna się na BMW odpada ( tez nie znam aż na tyle języka).


Tak wiec, które z silników BMW są najlepsza opcja do wyboru ? Z tego co trochę przeglądałem forum to zdecydowanie kierować się tylko w 3.0 + ?

Jednak jak patrze na oferty to trochę głupieje gdyż są modele 325 z pojemnością 3.0 ..

Stad wiec patrzeć na modele 325 czy tylko 330 i 335?


Domniemam również ze 3.0 + potrafi upić trochę paliwa :D czy jest to duża różnica co do pojemności 2.0 / 2.5 ?

Diesel czy benzyna? Miałem kiedyś diesla w insigni no i ten klekot mnie zraził na amen raczej...poza tym nie zamierzam robić Bóg wie ile km rocznie wiec zostaje benzyna, chyba ze ktoś ma jakieś argumenty bym zmienił zdanie... poza tym, chce mieć ten dźwięk :D a w dieslu chyba takowego nie ma :roll:


Co do napędu, automat czy ręczna to jest mi to obojętne, choć nie wiem czy automaty sa polecane w BMW ?


Tak na szybko to raczej wszystko, gdy będą następne pytania to będę pisać :)


Dziękuje za wszelaki odzew :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

325i były faktycznie w dwóch wersjach:

N52B25 to 2,5 litra, N52B30 to 3,0 litry. Oba o tej samej mocy 218KM. Są darmowe vin dekodery, które Ci powiedzą ktory silnik jest pod maską. Generalnie raczej polecają ten 3 litrowy ale ja sam i tak szukam tego 2,5l. Jakbym chciał 3 litry to bym brał pełnoprawne 330i z większą mocą. Jest jeszcze 335i czyli 3,0 litry z dwiema turbinami. Diesel 3,0l jest polecany i to nawet bardziej niż benzyny, ze względu na małą awaryjność w porównaniu do benzyn. Ale gangu benzynowej R6 w nim nie usłyszysz :lol: Automaty są polecane, nie są awaryjne o ile ktoś wymienia w nich olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witaj. Zdecyduj sie. Najpierw piszesz, diesel bee a pozniej pytasz, diesel czy benzyna? Bardzo duzy rozstrzal od 2.0 do 3.0. Kazdy chciałby m3, pozniej 335i, nastepnie 330i, kolejno 325i a na koncu 320i. To samo w dieslu, jedni marza o 335d inni o liftowym 330d a inni zadowoleni z 320d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, trochę namieszałem :oops:

Wole benzynę, raz że nie za duży przebieg roczny a dwa, dźwięk silnika.


Skoro chciałbym owy "dźwięk" to muszę patrzyć za R6? od modelu 325 ? czy ten pomijać i szukać 330 albo 335 ?


Pamiętam, że gdzieś czytałem, by brać wersje przed liftowa bo polift ma coś gorszego ? Jeśli ta informacja jest prawda to czym owe wersje się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To pozostaje 325i badz 330i, no chyba ze stac cie na 335i bo sa praktycznie jeszcze raz tyle warte co "zwykle" r6. Ogólnie to przeskoki sa dosc znaczne, 325i bedzie sporo tansze od 330i a 335i, jak wspomialem dwa razy droższe. Mowa o dobrym 335i, nie ulepa jakas. Bardziej awaryjne sa te na bezposrednim wtrysku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=191171&start=45

Ktoś wie jak rozpoznać czy w tym aucie jest zamontowany już ten wadliwy silnik? Czytałem że w tym roku już głównie one były montowane ale że jeszcze można czasem było trafic na te bez wad konstrukcyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwajcaria to państwo górzyste, tam bez xDrive znaleźć to będzie wyczyn. Jestem przekonany, że na Szwajcarię napęd xDrive był w specjalnych pakietach, tak jak na Skandynawię.

 

Właśnie tez tak przypuszczam ze to będzie wyczyn dość duży :shock:

Ten xDrive to oznaczenia np 325 ix ?


I co miąłeś na myśli ze muszę brać pod uwagę to gdybym kupił z opcja xDraiva przy zakupie opon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A to generuje koszty utrzymania auta, opony z aprobata sa najdroższe, wiec wielu zaklada co popadnie a pozniej opinia, ze xdrive to shit. Do sedna, kupujac bmw 4x4, najpierw ogladamy opony. Sa z aprobata, ok, sprawdzamy auto dalej, nie ma, 4tys w dol na cenie na tak zwane "dzien dobry".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Licz się tylko z tym, że za 17" zapłacisz z 1600+, a za ogumienie mieszane przy 18" z 2600+ i tyle, ludzie żyją z tym napędem :)

Dodaj po prostu to do wydatków na start. Oczywiście nowe zawory, ale to tylko nawiasem wspominam, bo to grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.