Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
korekta lakieru to nie jego malowanie. wez zrob mu polerke porzadna, jak sprzedawalem poprzednie auto to 3 kupujacych kolejno sie rozmyslila "Panie, bo tu ryska jest!"
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dzieki

z tym lakierem to zobacze co sie da zrobic - tak na prawde to rysy widac tylko na blotniku (po bokach typowe zarysowania parkingowe) a na drzwiach tylko pod pewnym kątem i w pewnym oswietleniu.

wiecie gdzie w warszawie mozna dobrze zrobic taie poprawki lakiernicze?

 

pzd

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy , zastanawiam się nad zakupem BMW E92 Coupe. Auto musi być koniecznie w automacie najlepiej benzyna , za dieslami za bardzo nie przepadam chociaż może bym się przekonał po jeździe próbnej.

 

Co sądzicie o silniku 2.0i on bodajże ma 177 km ? Czy ten silnik jest na łańcuchu ? Czy wszystkie BMW Serii 3 e90 są na łańcuchach ?

 

Co ogólnie polecacie benzynę czy diesla ? Jakieś konkretne argumenty.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Silnik 2.0i ma 170KM i jest wystarczający ale szału nie robi. :wink: Jeżeli częściej jeździsz trasy to diesel, jeżeli miasto to benzyna. Ja osobiście mam e92 320d 177KM i na trasie jest bajka. :P W mieście męczy mnie długie nagrzerwanie i krótkie biegi no ale taki już urok diesla. :? Jeżdżę większość w trasie, więc diesel dla mnie lepszy bo łatwo się wyprzedza i spala w granicach 5l. Benzyna na trasy nie jest zła tylko mnie przy długich trasach męczyły ciągle te wysokie obroty w e46 2.0 150KM. :wink:

Silnik jest na łańcuchu i jeżeli chodzi o diesla 177KM to niektórym się zerwał i narobił problemów lub też hałasuje .

Opublikowano
Gdybym miał kupić e92 wybrałbym 3l diesel w automacie, zbiera sie przyjemnie a spalanie nie jest wysokie. Jak dla mnie zakup benzyny typu 2.0 nie ma sensu bo zbiera sie średnio a pali dużo (jak na 2.0) Pozdrawiam
Opublikowano

zaczynam się przekonywać do diesla oczywiście w automacie , właśnie jak spisują się te automaty w trójkach ? nie ma z nimi problemu ? a co do hałasu przez rozrząd i zrywanie się go to czy w którymś roczniku już wyeliminowali te wady ?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam polecam 335i w manual'u. Pełna radość z jazdy zapewniona.
Opublikowano

od pewnego czasu jeżdżę tylko automatami i już nie wrócę do manuala ;d Mam jeszcze jedno dosyć istotne pytanie ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi, w tych 3.0d v6 jest łańcuch który co ile tysięcy km się wymienia ?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie ma drewna (dla mnie to plus bo te ala drewno wyglada tandetnie - moje zdanie) i ma zwykla tapicerke.

 

Ala drewno? W E92 można mieć normalne drewno z drewna czystej krwi. :) Wygląda super, na pewno lepiej niż te tandetne, standardowe srebrne listwy. ;)

 

dzieki

z tym lakierem to zobacze co sie da zrobic - tak na prawde to rysy widac tylko na blotniku (po bokach typowe zarysowania parkingowe) a na drzwiach tylko pod pewnym kątem i w pewnym oswietleniu.

wiecie gdzie w warszawie mozna dobrze zrobic taie poprawki lakiernicze?

 

pzd

 

Mój kolega prowadzi w Warszawie coś takiego http://www.super-plus.pl. Podjedź sobie do niego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też jeżdżę automatami, ale są auta i silniki do których automat nie pasuje i tyle. Sprowadziłem ostatnio A5 2.0T quattro i nie wyobrażam sobie tego auta w automacie. Miałem też 335i xDrive w automacie, było ok ale jakby to była wersja z napędem na tył, z m pakietowym zawieszeniem to też wg mnie automat w tym aucie w ogóle nie ma sensu.

 

Kwestia czy używasz auta do przemieszczania się czy czerpiesz radość z jazdy. :)

 

Łańcuch teoretycznie w ogóle nie musi być wymieniany, ale wiesz jak się ma teoria do praktyki. :) Trzeba słuchać i kontrolować jak masz nalatane ponad 200 tys km i tyle.

Opublikowano
... jeżeli chodzi o diesla 177KM to niektórym się zerwał i narobił problemów lub też hałasuje .

 

Znajoma od której kupiłem z4, przesiadła się właśnie w e90 coupe z tym dieslem i niestety ale jej zerwał się łańcuch.

Opublikowano
To może po zakupie odrazu wymienić ten łańcuch żeby mi nie strzelił ile może kosztować wymiana takiego rozrządu ? pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hehe kup diesla bedziesz jednym z wielu na forum, ktorzy ciagle placza ze cos kleknelo. Najlepiej poszukaj jakis egzemplarzy na sprzedaz z roznymi silnikami i poprostu zobacz jak sie tym jezdzi. Jednemu 170 km wystarczy a innemu 300 bedzie malo ...
Krzysztof
Opublikowano

Co do radości z jazdy :

 

Mieszkam w Warszawie więc ciężko mi wyobrazić sobie radość z jazdy w korku i machać manetką jak idiota ;) Jeżeli chodzi o moc to jak bym chciał wariata jakiegoś to bym sobie kupił jakieś V8 i tyle w temacie , a ja potrzebuje w miarę dynamicznego samochodziku ;D widzę Kris że nie przepadasz za dieslami ja też nie ale rozważam różne opcje.

 

pzdr

Opublikowano
hehe kup diesla bedziesz jednym z wielu na forum, ktorzy ciagle placza ze cos kleknelo.

Faktycznie się popłakałem - ze śmiechu :lol: :lol: :duh:

Tak się tu rozpędzacie z R6 a nikt nie zapytał jaki budżet bo między najtańszymi 4cyl benzynami na ogół występującymi w golasie a 33xx różnica jest znaczna...

Opublikowano (edytowane)
myśle że max 95 000 , a ma ktoś może model 325I ? I mógł by coś powiedzieć na temat tego silnika ? Edytowane przez kamil88
Opublikowano
od pewnego czasu jeżdżę tylko automatami i już nie wrócę do manuala ;d Mam jeszcze jedno dosyć istotne pytanie ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi, w tych 3.0d v6 jest łańcuch który co ile tysięcy km się wymienia ?

 

Pozdrawiam

 

nie V6 tylko R6 , łańcuchów z zasady się nie wymienia ale ostatnimi czasy tylko z zasady :mrgreen: wiec trudno powiedzieć co ile, duzo zalezy od stylu jazdy . Np mulenie auta do 1.5 tys obrotów ogólnie męczy silnik wbrew temu co inni mówią. to już nie te czasy i dzis można diesla podkręcić troszkę.

Ja mam automat wiec on sam wie co robi ja tylko siedze i przyciskam guziczki :mrgreen:

Opublikowano

W takim układzie również polecam wybór 6-cylindrowca. :cool2:

Obawiam się, że 320i z automatem może być "mułowate"...

Generalnie 6cylindrowe diesle jeśli kupione z pewnego źródła są bezobsługowe do wysokich przebiegów, więc jeśli budżet Cię nie ogranicza to ja bym się nawet nie zastanawiał i szukał chociaż 325d.

Benzyną nie jeździłem jednak sądzę, że też będzie to lepszy wybór - już sam dźwięk przyjemniejszy w R6.

Opublikowano
Weź też pod uwagę 335i, przy normalnej jeździe to bardzo ekonomiczny silnik a wrażenia z jazdy naprawdę fajne. Najlepiej pojeździj jedną i druga i sam się przekonasz. Ja polecam 335i 306KM :)
Opublikowano
kurde teraz juz sam nie wiem co mam kupic :D podobają mi się w kolorze niebieskim ale na allegro widzialem chyba tylko jedną w tym kolorze ;/
Opublikowano

1. Do jazdy po miescie kup automat - szczegolnie w dieslu manual jest bez sensu :

- w 6 cylindrowym momentu jest az za nadto na manual, mialem 325d - jezdzilem sporo po Warszawie i jest to bardzo meczace

- w 4 cylindrowym - szczegolnie 177KM - na dole jest spora turbodziura, ktora automat Ci zawsze "zasypie")

2. Jezeli chcesz kupic samochod prawie nowy to za budzet, ktory podales najlatwiej bedzie wyrwac 2-3 letnie 320i.

Ten silnik kupilbym jednak z manualem. Jest na tyle slaby, ze "obciazanie" go jeszcze automatyczna skrzynia go calkowicie zamuli i kazde wcisniecie gazu bedzie powododowalo redukcje na 3 albo i nawet drugi bieg. A w manualu bedziesz mial chociaz troche przyjemnosci z krecenia benzyny.

3. Jezeli chcesz kupic auto do funu zastanow sie nad 335i - chyba najlepszy silnik do E92, spalanie jest do zaakceptowania (czesto nizsze niz 325i/330i) a osiagi piorunujace ....oczywiscie mozna isc jeszcze dalej... V8 :norty:

4. Najlepsze "value for money" uzyskasz kupujac 320dA - 184KM w automacie - jak na 4-cyl pracuje nader kulturalnie i cicho, pali niewiele (w e93 po Warszawie robilem prawie 800km na baku, a w trasie nawet ponad 1000), ma wystarczajace osiagi...oczywiscie o ile nie beda Cie draznily akustyczne efekty w postaci szurania, swiergotania, szeleszczenia lancucha...zawsze mozna zrobic radio glosniej :cool2:

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Weź też pod uwagę 335i, przy normalnej jeździe to bardzo ekonomiczny silnik a wrażenia z jazdy naprawdę fajne. Najlepiej pojeździj jedną i druga i sam się przekonasz. Ja polecam 335i 306KM :)

 

Kolega jeździ w korkach. Po co mu 335i? Wystarczy mu 320i lub 320d w zupełności. Akcyza niska, ogólnie te silniki i modele są najtańsze w zakupie więc za te same pieniądze kupi auto świeższe, z dużo mniejszym przebiegiem. Najnowsze 2.0d w wersji 184KM są już na tyle poprawione, że nie powinno być żadnych problemów z rozrządem, zresztą przy małym, autentycznym przebiegu i tak nawet wersje C i D wersji 177KM powinny śmigać długo i bezproblemowo. A 2.0d i jego koński moment obrotowy naprawdę daje radę i zapewnia świetne osiągi, szczególnie w mieście.

 

Oto przykład pierwszy z brzegu z mobile.de i kolega się pięknie mieści w budżecie.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-aut-facelift-m-sportpaket-navi-prof-dillingen-donau/173918072.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.