Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

W momencie wbijania D, skrzynia? kopie, uczucie jak by ktoś naciskał z tyłu na hak i efekt kopnięcia, raz słabej innym razem mocniej, przy wbijaniu R delikatnie czuje się zapięcie skrzyni wiec ten problem nie występuję. Nie pokazują się żadne błędy, przebieg 250 tys, olej wymieniony w skrzyni jakieś 20 tys temu. Skrzynia?

Pozdrawiam Was!

Opublikowano

Ja tak miałem chwile po wymianie oleju w skrzyni póki się nie ułożyła (kilkanaście zmian na D/P w naturalnym użytkowaniu auta.

Opublikowano

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, raki napisał(a):

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Tak czy siak niepowinno kopac przy normalnym gaszeniu po wrzuceniu P ( a nawet jak sie zapomni i zgasi na D )

Edytowane przez Lendio
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega probuje cos podpowiedziec, wiemy ze nie powinna tak robic, czekamy na wynik testu. 

Opublikowano
15 godzin temu, raki napisał(a):

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Od kiedy pamiętam zawsze przy rozprzęganiu było delikatne kopniecie, ledwo wyczuwalne, w tej kwestii nic się nie zmieniło 😉 Ale wczoraj trochę pojeździłem i skrzynia pracowała normalnie, nawet przy zapinaniu D, przełączaniu z R na D także nie było kopnięcia. Dziś rano chciałem sprawdzić to o co prosiłeś i przy przełączeniu z R na D było delikatne kopniecie, później po kilku przejechanych kilometrach ten problem zniknął, może jakaś zawiecha skrzyni? może faktycznie problem z małą ilością oleju, tylko ze ten problem pojawił się nagle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ok, ale masz ten problem na zimno tylko? Bo ciezko wywnioskowac po Twoich wypowiedziach.

Opublikowano

Może być problem z mechatronikom. Ale sprawdziłbym na kanale. Podobny efekt dadzą zerwane tuleje dyfra, wózka albo same poduszki. Dyfer często leci w F10.  

Spróbuj zrobić to samo parkując auto pod górkę lub z górki, ostatecznie jak kolega wyżej pewnie chodziło o to aby układ napędowy nie był napięty. 

Opublikowano
1 godzinę temu, kepa416 napisał(a):

Może być problem z mechatronikom. Ale sprawdziłbym na kanale. Podobny efekt dadzą zerwane tuleje dyfra, wózka albo same poduszki. Dyfer często leci w F10.  

Spróbuj zrobić to samo parkując auto pod górkę lub z górki, ostatecznie jak kolega wyżej pewnie chodziło o to aby układ napędowy nie był napięty. 

Dlatego zrobiłem test który zaproponował kolega, ale sprawdzę jeszcze twój sposób. W jednym z filmów gość który miał te same problemy co ja wymienił cytuje "Takie małe gumki odpowiadające za zmianę biegow od mechatroniki w skrzyni. Po wymianie jest spokoj"

Opublikowano

Miałem to samo mocne kopnięcie szarpało całym autem 

diagnoza była : do wyminy tuleje 3 szt

I łącznik gumowy wału był popękany 

  • Lubię to 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzeje troche temat. Mialem to samo. Zresetowalem adaptacje i dziala bez zadnego uderzenia. 

b72b536e244610f0med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.