Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja doposażyłem hak w ASO, ale tylko do przewozu rowerów na stelażu. Zaplacilem 900 Euro. Jeśli komuś tylko na takim rozwiązaniu zależy to cena nie jest wygórowana.

 

W którym ASO? Hak z rynku czy oryginalny BMW?

Opublikowano

Podpinam się pod ten wątek. Westfalia nie ma jeszcze opracowanej wiązki do G20. Wiązki produkowane przez Erich Jaeger wymagają aktywacji.

Jeśli ktoś zainstalował wiązkę do haka do tego auta to którą wybraliście?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Analogicznie do wątku dla G30 (https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=193&t=373699). Czy komuś udało się doposażyć hak do G20/G21? Nie potrzebuję elektrycznie składanego. Interesuje mnie przewóz rowerów, jak już pisałem w wątku wyżej, więc wersja 750kg niewymagająca mocniejszego wentylatora jest aż nad to. Fajnie, myślę sobie, ale po telefonie do jednego z warszawskich ASO dowiedziałem się, że u nich taka opcja to około 6k części i 9,5k robocizna. :o W sumie na tyle dużo, że przeżyję chyba ten dachowy. No chyba, że ktoś tutaj to zrobił taniej.


Pozdrawiam.


Edit: dziękuję za przeniesienie do odpowiedniego wątku. Przegapiłem.

Opublikowano
Ja doposażyłem hak w ASO, ale tylko do przewozu rowerów na stelażu. Zaplacilem 900 Euro. Jeśli komuś tylko na takim rozwiązaniu zależy to cena nie jest wygórowana.

 

W którym ASO? Hak z rynku czy oryginalny BMW?

Hak z BMW i w ich serwisie montowane. Stelaż to Uebler X21-S

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Podobnie jak przedmówcy potrzebuję haka tylko do przewozu rowerów do przedliftiwego m340i  Na OLX używane oryginalne haki oscylują w kwotach od 600 do 1500 zł. Co jeszcze potrzeba pewnie jakiś moduł wiązka? Ma ktoś jakieś informacje? Pozdrawiam Jan 

Edytowane przez superjachu
Opublikowano

Ja napiszę co ja zrobiłem, oczywiście wyleje się na mnie fala hejtu, ale co tam dam radę. 

Zamontowałem zwykły hak wyciagany ręcznie z kluczyka za 1700 pln. 

Żadne asystenty mi nie głupieją, wszystko działa tak jak było wcześniej, jedyne co to przy cofaniu, po wrzuceniu R muszę wyłączyć PDC przyciskiem przy biegach. 

Przyczepę targam Dethleffs C JOY 460 i auto nawet się nie spoci. Dodatkowo monitoruje temperatury skrzyni biegów i silnika. Wszytsko jest ok. 

Z przyczepą jadę 3x do roku i nie widzę potrzeby inwestycji za miliony. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@munzel zrobiłeś jaj zrobiłeś jeśli wszystko działa bez zarzutu to plus dla ciebie tylko nowy właściciel może być troszkę zły na ciebie za delikatne druciarstwo, zawsze możesz go zdemontować przed sprzedaniem auta i wszyscy będą zadowoleni.

Opublikowano

Przy obecnym kusie prawa i odszkodowań to problem może być przy stłuczce...

Że auto ma niehomologowane wyposażenie, ingerencja w elektrykę i inne pierdoły.

Jeżeli komuś będzie mocno zależało aby w razie w znaleźć winnego w postaci takiego auta...

Opublikowano
58 minut temu, GDX4 napisał(a):

Przy obecnym kusie prawa i odszkodowań to problem może być przy stłuczce...

Że auto ma niehomologowane wyposażenie, ingerencja w elektrykę i inne pierdoły.

Jeżeli komuś będzie mocno zależało aby w razie w znaleźć winnego w postaci takiego auta...

Nie wiem czy piszesz ogólnie, czy masz na myśli mój hak. Jeżeli mój, to ja mam instalacje robioną przez firmę która się tym zajmuje na codzień. Wszytsko jest zrobione tak jak powinno być, nikt się do świateł itp nie podłączał na lewo. Mam homologacje, jakieś atesty i legalnie zrobiony przegląd. 

Swoim powyższym postem chciałem tylko powiedzieć że moim zdaniem nie ma sensu inwestować, zwłaszcza że za parę lat te auto sprzedam. 

 

Opublikowano
W dniu 19.04.2025 o 16:45, munzel napisał(a):

Zamontowałem zwykły hak wyciagany ręcznie z kluczyka za 1700 pln.

Dostałem wycenę na montaż na oryginalnych, używanych częściach na 5700 zł. Wraz z pełnym kodowaniem, itd., więc powoli ceny idą w dół.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jeżeli masz homologację i papiery to ok. 

Jak coś się zacznie sypać to jak pisałeś, puszczasz auto dalej i spokój...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 22.04.2025 o 07:55, rafaeelloo napisał(a):

Dostałem wycenę na montaż na oryginalnych, używanych częściach na 5700 zł. Wraz z pełnym kodowaniem, itd., więc powoli ceny idą w dół.

Samochód doposażony. Wszystko działa, błędów nie ma. Śladów januszerki w samochodzie też nie. Dodatkowe 400l pojemności bagażnika dzięki Thule Arcos Box L też jest. Traska 300km zrobiona jakby go nie było wcale 😉

Opublikowano
W dniu 22.04.2025 o 07:55, rafaeelloo napisał(a):

Dostałem wycenę na montaż na oryginalnych, używanych częściach na 5700 zł. Wraz z pełnym kodowaniem, itd., więc powoli ceny idą w dół.

Czy można wiedzieć gdzie taka cena? Mi wszędzie podają 10 000zł (hak używany, pozostałe elementy nowe) w tym robocizna z kodowaniem ok. 3 500zł.

Opublikowano

Pytanie co znaczy oryginalny hak? Czy to Thule, czy inny, czy też elektrycznie składany, montowany w fabryce?

Opublikowano
W dniu 16.05.2025 o 14:20, authoras napisał(a):

Czy można wiedzieć gdzie taka cena? Mi wszędzie podają 10 000zł (hak używany, pozostałe elementy nowe) w tym robocizna z kodowaniem ok. 3 500zł.

tutaj: https://www.facebook.com/FatMasters. Taniej względem tego, co mówisz było nawet w Hypertechu bo tam wychodziło mi coś ok. 8k.

 

16 godzin temu, GDX4 napisał(a):

Pytanie co znaczy oryginalny hak?

Taki, który wyjechał z fabryki, a skończył jako fragment rozbitka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.