Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja mam 5 letni podstawowy, wyszedł coś ok 3 ty zł ( był w wybrany w konfiguratorze i przez to był rabatowany z całym autem)
Opublikowano

Hej,


Ja mam

Service inclusive 5 lat / 100kkm - 5800 PLN

Repair inclusive 3 lata / 200kkm - 1300 PLN


Czy się opłaca? Patrząc na to jak wzrasta cena za serwis, myslę że tak,

Opublikowano
Ja mam 5 letni podstawowy, wyszedł coś ok 3 ty zł ( był w wybrany w konfiguratorze i przez to był rabatowany z całym autem)

 

Teraz dostałem informacje ze pakiety ze podlegają rabatom.

Opublikowano
mój handlowiec zawsze mówi, że ani pakiet serwisowy ani naprawczy nie podlega rabatowaniu. I faktycznie tak to jest potem liczone w ofercie. Może mnie oczywiście oszukiwać, ale przekazuję :)
Opublikowano
Hej czy macie wykupione u siebie pakiety serwisowe, jakie zakresy i czy się opłaca?

 

To zależy ile kilometrów przejeżdżasz rocznie. Serwis olejowy według wskazania masz po ok 30 tys km. W Fusie serwis olejowy to ok 600 zł. Więc policz na ile wymian się załapiesz z pakietu i ew przegląd po 60 tys km. To wszystko zależy od tego ile tym autem czasu chcesz jeździć i ile km chcesz przejechać. Jeśli długo i ponad 60 tys km to się opłaca bo wchodzi w to duży przegląd i klocki, tarcze, filtry kabinowe. Jeśli do 60 tys km chcesz go mieć to się nie opłaca. Załapiesz się na dwie wymiany oleju.

Opublikowano
Hej czy macie wykupione u siebie pakiety serwisowe, jakie zakresy i czy się opłaca?

 

To zależy ile kilometrów przejeżdżasz rocznie. Serwis olejowy według wskazania masz po ok 30 tys km. W Fusie serwis olejowy to ok 600 zł. Więc policz na ile wymian się załapiesz z pakietu i ew przegląd po 60 tys km. To wszystko zależy od tego ile tym autem czasu chcesz jeździć i ile km chcesz przejechać. Jeśli długo i ponad 60 tys km to się opłaca bo wchodzi w to duży przegląd i klocki, tarcze, filtry kabinowe. Jeśli do 60 tys km chcesz go mieć to się nie opłaca. Załapiesz się na dwie wymiany oleju.


Masz racje,ale wymiana klocków i tarcz to tylko w service plus.

Opublikowano
Ja wykupiłem na 100 tys km i w cenie miałem trzy przeglądy, jeden zawieriał dodatkowo filtr powietrza i świece (koszt pakietu 1300 zł). Po wyczerpaniu tego pakietu wykupiłem przedłużenie do 120 tys km za kwotę 2000 zł (promocja niby - bo normalna cena 2800). Nie wiem jak będzie dalej, bo BMW już nie oferuje żadnych upustów na chwilę obecną na dalsze serwisowanie i będę musiał brać w cenie zwykłej czyli wysokiej.
Opublikowano

Wziąłem repair inclusive na 5 lat/200km


I service inclusive plus na 5lat/100 km - klocki, tarcze, wycieraczki.

Generalnie taniej to wyszło niż jedna wymiana tarcz i klocków w serwisie. Mam 440d

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Panowie, ktoś się orientuję kiedy można wymienić tarcze mając jeszcze aktywny pakiet BSI+?  

Od nowości świecą się na zielono i komputer milczy w tej kwestii, przebieg 70 tys.
W aso na przeglądach cisza w tej sprawie. Chyba chcą przeczekać, bo mm mieszczą się w granicy normy, ale czuć podczas hamowania, że to już czas.

Edytowane przez MKXPRO
Opublikowano

Logika wskazuje że minimalna grubość tarczy to podstawowa cecha która powinna wskazywać na to kiedy należy wymienić tarczę, pozostała opcja to jakaś reklamacja (np. skrzywienie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.