Skocz do zawartości

G30 restrykcje


tkwiat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).

No, teraz wyglądają topowo jak citroen :mad2:

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).

No, teraz wyglądają topowo jak citroen :mad2:

a piątki LCI jak skoda :mad2:[/quote

G60 ucieknie w citroena to będzie trochę modniej jak w ala kurze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).

No, teraz wyglądają topowo jak citroen :mad2:

a piątki LCI jak skoda :mad2:

 

Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się offtop zrobił, ale z tego co widziałem na zakamuflowanych mułach na szczeście g60 nie będzie miała split lights więc jest szansa, że będzie dobrze wyglądać.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Status 112 to nadzieja na produkcje czy nie ma co się nastawiać? :)

Ja od 18.03 miałem 112 i zaplanowany termin produkcji na ten tydzień, niestety nie udało się na chwile wypadło po czym znowu 112 i 21.05 produkcja. Nadzieja zawsze jest, ale ja już się nie nastawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

 


LCI G30 cooł ? Sorry, przód wygląda jakby to była składanka z 3 pomysłów i jeszcze kompletnie oderwany od reszty nadwozia. Ale to sprawa gustu. Ja chętnie bym oddał za poprzedni przód. Natomiast tył jest fajny nie zaprzecze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

Jeśli ta sama osoba projektowała/przyczyniła się (nie chce mi się sprawdzać) do Skody i G30 LCI to niech zostanie przy Skodzie bo tak jak mówisz wyszło świetnie i pasuje do tego samochodu, ale do BMW to zupełnie nie pasuje.

Sory za offtop, już nie będę :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

No to nieciekawe info, daj znać jak sprawa pójdzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

 

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

 

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

 

Moim zdaniem komfortowe fotele to must have.

Inaczej to auto bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

czy siedziałeś w G30 LCI z podstawowymi fotelami , czy Twoje stwierdzenie jest oparte na doświadczeniu z innymi modelami BMW ? pytam bo mój wybór podstawowych był świadomy i oparty na doświadczeniu z fotelami w G20 , gdzie podstawowe fotele są wygodniejsze niż sportowe - chodzi o szerokość siedziska która jest w pełni wykorzystana w podstawowych z powodu braku wysokich , pionowych boczków co powodowało że biodra i uda były ściśnięte w sportach , w G30 LCI próbowałem tylko sporty gdzie ta szerokość - z powodu tych wysokich boczków- była porównywalna do podstawowych w G20 a dużo większa niż w sporty w G20 , myślę że podstawowe w G30 miałyby podobny układ co w G20 co mi osobiście odpowiada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.