Skocz do zawartości

G30 restrykcje


tkwiat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem czy przyjmują - pomysł odpuściłem jak się na g32 napaliłem. Tak jak napisałem - nie mam ciśnienia na zmianę auta, bo mam czym jeździć... jedyne co to brakuje mi kosztów i dlatego zamiast płacić podatki, chciałem przesiąść się do nowego auta.

W przyszłym tygodniu wybiorę się do salonu i sprawdzę jak tam się ma moja bryka. Mam nadzieję że wszystko jest na dobrej drodze, ale jeśli miałbym mieć takie problemy jak Ty, to być może brałbym coś ze stocku, albo odpuścił na rok zmianę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na GLE przyjmują zamówienia? Na E klasę kombi nie przyjęli…

 

Miałem taką fazę, że jak mi M235i wywaliło z produkcji przez braki opcji to się wziąłem chwilowo za A45 AMG to się okazało, że dziesiątek rzeczy nie dało się zamówić, łącznie z keylessem, kubełkowymi fotelami i aktywnym radarem - reszty nie pamiętam, ale tego trochę było, to wróciłem do M235i szukać w jakimś maxie chociaż demo i mi się udało, akurat jeszcze nawet ogłoszenia nie wystrawił dealer bo mieli 2 sztuki ... które poszły ... w 1 dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem termin produkcji G32 - 24 tydzień. Puki co nie mam informacji o restrykcjach, a z moim doradcą chwilowo nie ma kontaktu.

Z Waszych doświadczeń z restrykcjami - czy mieliści informację o problemach jeszcze przed wyznaczeniem terminu produkcji?

Czy ktoś był zaskoczony brakiem jakiejś opcji dopiero przy odbiorze?

Jak długo zwykle trzeba czekać na odbiór od momentu rozpoczęcia produkcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam 24 tydzien, ale G30

Mam restrykcje:

Podparcie ledzwiowe

Kamery 360

Ladowarka indukcyjna


Ladowarke usunelismy. Dwie pierwsze opcje zostawilismy - liczymy ze przejdzie, choc status nadal 112, a produkcja w teorii w przyszlym tygodniu (status 150 daje pewnik, ze auto wyprodukuje sie w okreslonym terminie).


U Ciebie jaki status?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle było mojej radości... status 112 i restrykcje:

Fotele komfortowe (wsparcie lędźwiowe)

Kamery 360

Harman-Kardon

Ładowarka indukcyjna


No i "najlepsze" - jeśli bym zrezygnował z foteli komfortowych, kamer, harmana i ładowarki - to cena się zmieni o 10k pln, ale wzwyż.

Normalnie wymiękłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam 24 tydzien, ale G30

Ladowarke usunelismy. Dwie pierwsze opcje zostawilismy - liczymy ze przejdzie, choc status nadal 112, a produkcja w teorii w przyszlym tygodniu (status 150 daje pewnik, ze auto wyprodukuje sie w okreslonym terminie).

 

Sugerowano Ci że może przejść bez tej ładowarki? Co jeśli zostawisz tak konfigurację - przesuną termin czy wyprodukują "po swojemu" czyli wywalą co im nie pasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziano mi ze nawet polska centrala BMW nie wie co z tym zrobic.

Na pytanie czy w ostatnim czasie wyprodukowaly sie samochody z kamerami 360 uzyskalem odp ze tak. Nawet na bimmerpost widzialem post od goscia, ktoremu na poczatku czerwca weszla na produkcje 5er z kamerami 360.


Plus jeszcze cos takiego wrzucono. Kamery wypadaja z 3er w USA, ich dostepnosc bedzie ograniczona w innych modelach, czyli to tez nie jest tak ze ich calkowicie nie ma

attachment.php?attachmentid=2619820&stc=1&d=1622837636


Podparcia? Tez nic niewiadomo.

Zreszta lista restrykcji jest aktualizowana co tydzien...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz się cieszę, że latam 3 letnim BMW.:)

Swoją drogą fajnie to nazwali - restrykcje.:)

Ja bym harmana, lędźwi i kamer nie odpuścił. Mam nadzieję, że za rok sytuacja się poprawi, kiedy mi przyjedzie zmieniać samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki!


Za powodzenie w złożeniu "produkowalnego" configu, a także za brak konieczności doświadczania "customer service" w wydaniu BMW PL. Obsługa klienta w ich wydaniu woła o pomstę do nieba. Bareja by nie uwierzył...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonałem się o tym ostatnio. Ci ludzi nie wiedzą co sprzedają, nie maja pojęcia jak działają samochody, którymi handlują i w co właściwie można je doposażyć.


Dla mnie bardzo ważna sprawą jest regulacja odcinka lędźwiowego i wręcz trudno mi uwierzyć, że taki prosty dodatek podlega "restrykcjom"....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem termin produkcji G32 - 24 tydzień. Puki co nie mam informacji o restrykcjach, a z moim doradcą chwilowo nie ma kontaktu.

Z Waszych doświadczeń z restrykcjami - czy mieliści informację o problemach jeszcze przed wyznaczeniem terminu produkcji?

Czy ktoś był zaskoczony brakiem jakiejś opcji dopiero przy odbiorze?

Jak długo zwykle trzeba czekać na odbiór od momentu rozpoczęcia produkcji?

 

Nie. Na tydzień przed produkcją wywaliło restrykcje, przynajmniej u mnie. Zatem w 23 tygodniu będziesz miał wóz albo przewóz. Mi dali 1 dzień na decyzję (u mnie rozbiło się o Harman Kardona) - powiedziałem NIE - oddali zaliczkę i życzyli powodzenia, choć chcieli mnie przetrzymać na zasadzie "a może za miesiąc się uda, a może w Grudniu po południu". Trzymając zamówienie pod klienta auto ma wyżej priorytet a dealer i tak sprzeda, bo deficyt aut jest. Ponoć BMW ostatnio dało alokacje większą na "M" do Polski bo tak nasz biedny kraj się rzucił na te wozy. Ja sprzedając A klasę z 2018 roku którą kupiłem 4ro miesięczną z przebiegiem 4000km chcę tej samej kwoty za którą kupiłem ponad 3 lata wcześniej i ludzie dzwonią - dlatego używki zaczynają drożeć, bo aut nie ma a jak są to bez "kluczowych" opcji. Absurd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zrobiłem rundkę po salonach, pomęczyłem mojego doradcę itp. Mam klika ofert na X6, x4M competition, 550i, 840D, a nawet GLE 400D które wjedzie do kraju za jakieś 2 tygodnie. Sęk w tym że za przyzwoitą konfigurację muszę sporo dołożyć do budżetu g32. Sam już nie wiem na co się zdecydować - potrzebuję auto do którego w piątkę (z dziećmi) się zapakuję i dlatego miała być 640d gt, a w przyszłym roku coś małego, szybkiego... teraz biję się z myślami czy nie poczekać do przyszłego roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X4, 5er, już nie mówiąc o 8er, są wyraźnie mniejsze z tyłu od G32


design X6... cóż... jak kto lubi ;)


GLE piękne i pewnie to byłby mój wybór (mam nadzieję, że bana na forum za to nie dostanę ;) )

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X4, 5er, już nie mówiąc o 8er, są wyraźnie mniejsze z tyłu od G32

Wiem, dlatego nie jest to mój pierwszy wybór.

 

design X6... cóż... jak kto lubi ;)

Kilka lat temu to był mój samochód marzeń, więc stresu wielkiego nie mam i nadal mi się podoba, choć nie tak jak G32

 

GLE piękne i pewnie to byłby mój wybór (mam nadzieję, że bana na forum za to nie dostanę ;) )

Dzisiaj tym jeździłem - tzn. demo z tym samym silnikiem, w tym samym kolorze, z niemal tym samym wyposażeniem, jedynie ze skórą zwykłą, a jedzie do salonu z nappą.

Moje spostrzeżenia względem jazdy BMW 740d - podobna moc, pneumatyka itp, ale mercedes jakiś taki ociężały - nie to żeby nie przyspieszał, ale jakoś tak beznamiętnie - trudno to opisać, ale nie ma podejścia do BMW. Zawieszenie - w BMW wydawało się znacznie gładsze - "kocie łby" było słychać, ale nie czuć. W GLE znacznie więcej odczuwałem. Kokpit, wielki tablet zasłaniany rękoma na kierownicy podczas jazdy jest bardzo ładny, choć trochę zbyt cukierkowy - niestety znacznie mniej czytelny niż ten z BMW. Za to Head-Up wręcz genialny (w Mercedesie) - duży, stonowany, głównie niebiesko-biały, z czerwonymi ostrzeżeniami, bardzo czytelny - bodaj najlepszy jaki do tej pory widziałem.

No i taka ciekawostka - miałem okazję przetestować systemy zabezpieczeń - jechałem autostradą jakieś 160 lewym pasem (z trzech) i w pewnym momencie chciałem zmienić pas na środkowy - skręciłem i zobaczyłem że jakiś motocyklista wyprzedza mnie z lewej (zaczął wyprzedzać jak już zjeżdżałem). Chciałem przyhamować, lecz system zadziałał pierwszy - zapikał, pomrugał na czerwono na head-upie, dociągnął pasy i przyhamował. Zrobił to naprawdę dobrze i za to wielkie brawa dla GLE.

Jeszcze jeden plus dla Mercedesa - w tyle jest znacznie więcej miejsca niż w X6. Do minusów GLE Coupe zaliczył bym Android Auto jedynie na kablu.

Podsumowując: nie wiem jak jeździ X6, ale w porównaniu GLE i seria 7 - to BMW u mnie wygrywa. Zanim podejmę decyzję, będę chciał się jeszcze przejechać Mercedesem E 53 AMG - mam też ofertę na takie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne spostrzeżenia! Dzięki!


Pytanie o E 53 AMG: przyjmą Ci zamówienie do produkcji, czy masz upatrzony jakiś egemplarz na placu lub "w drodze" na plac? Kontaktowałem się z dealerami w Warszwie w nadziei na zmówienie takiego (w kombi) - u wszystkich usłyszałem "bez szans w tym roku i nie wiemy, czy damy radę w przyszłym". Odpuściłem...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim podejmę decyzję, będę chciał się jeszcze przejechać Mercedesem E 53 AMG - mam też ofertę na takie auto.

 

Jestem ciekaw Twoich spostrzeżeń ... Mam takiego ale w CLSie ... Sobie bardzo chwalę moje auto i silnik, a to w sumie ta sama płyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.