Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zmierzone, coś tam jedzie ;)

downpipe + hpfp z Twojej m340i, mapa na shell 100 (na pb98 po zegarach widze jakies 25koni mniej i robi 8,0)

waga 1600


http://i.epvpimg.com/RCioaab.jpg

 

100-200 to chyba jest poziom M3 ? :shock:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

 

Ale to dotyczy F80? Mam wrażenie, że seria G robi grubszy wiatrak z konkurencji no i awd poprawia 0-100.


Niemniej jednak masz straszny przecinak ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

 

Vaporr - mega wynik .


Moja M4 stage 0,5 robi tyle 100-200


ce09123ec2fce053gen.png

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

F80 m3 w serii robią około 9s , nowa m3 g80 8-8,2 po programie około 7-7,5s f80 i 6,5 g80 za to w nowej m3 chyba w koncu bmw się skapnęło że przydałoby się 4x4 bo na co komu 500-600koni jak można ich użyć przez połowę roku bo wystarczy że lekko popada i trzeba muskać pedał gazu żeby nie stanąć bokiem :norty: a i latem na suchym mimo 500-600koni nie idzie poniżej 4s zejść w m4/m3 rwd. Najczęściej taka m4 robi 4,5s ze startu bo a to coś zle sklei a to asfalt nierówny itp


Arturo1976 musisz mieć jakiś latowy programik że 7,8 wyszło ale w sumie się nie dziwie bo na codzień ciężko spotkać coś szybszego a auto masz mniej wysilone.

Ja czekam na pierwsze baty z kreski od kogoś póki co trafiły się tylko 2 merce nowe a45s 421KM i e53 amg które robią 4,0 -4,5 do 100 i się mocno chłopaki zdziwili co to za szara betka ich wciągnęła :lol:

Szkoda że w nowej jedynce po 2020r jest pierdziawa 2.0 m135i zamiast 3.0 m140i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie również z jakiej pory roku te wyniki M4, bo jeśli z 30 st w cieniu to jest konkretnie :wink:

Mnie osobiście rs3 wydaje się ciekawym wyborem pod modyfikacje, dzwięk 2.5 litra też jest bardzo przyjemny.


To jest mój ulubiony projekt od Sportmile - 760KM

https://www.facebook.com/sportmile/videos/pcb.4359198580785205/983537502443623

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

A ten mój m140i 900HP :norty:


i 650hp xdrive



Z mocą można iść grubo w góre ale na daily najlepiej sprawdza się dp+ program ,mało komu chce się bawić w hybrydowe wieksze turbo a te rs3 co pokazałeś tak samo jak ta 140i 900hp ma nie dość że hybryde to jeszcze wystrojone na etanolu/ metanolu ale o tym to już się nie mówi szeroko :)


rs3 na pb98 z hybryda to max 630hp, B58 (140i) z hybrydą na pb98 570HP, S55 (m4) 630hp

Wyzej to etanol/ metanol lub inne paliwo rakietowe


ps. wyniki m4/m3 tak samo jak 140i z temp -5st i +20st są te same, bo masz dobre chłodzenie IC wodnym sprawdzane u mnie w 340i i znajomego m4, w 30st będzie wolniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ten mój m140i 900HP :norty:


i 650hp xdrive



Z mocą można iść grubo w góre ale na daily najlepiej sprawdza się dp+ program ,mało komu chce się bawić w hybrydowe wieksze turbo a te rs3 co pokazałeś tak samo jak ta 140i 900hp ma nie dość że hybryde to jeszcze wystrojone na etanolu/ metanolu ale o tym to już się nie mówi szeroko :)


rs3 na pb98 z hybryda to max 630hp, B58 (140i) z hybrydą na pb98 570HP, S55 (m4) 630hp

Wyzej to etanol/ metanol lub inne paliwo rakietowe


ps. wyniki m4/m3 tak samo jak 140i z temp -5st i +20st są te same, bo masz dobre chłodzenie IC wodnym sprawdzane u mnie w 340i i znajomego m4, w 30st będzie wolniej

 




Co do RS3

Się nie zgodzę, kolega w Szczecinie miał 18r od nowości zrobiona na 700+ 800nm+ u froga

Pb98

Tylko to auto nie miało do 140trakcji.

Ake robiło 0-100 w 2.9

I 100-200 4,9 Best.

Ale debil wymusił i RSA nie ma całka ponad rok temu.

Dobrze ze był gap

male-bmw-2.png
Opublikowano

Pb98 + metanol jesli juz na 700+ w rs3, nie ma opcji zeby doszlo 300-350 koni do serii na 98 chyba że chcesz powiedziec ze frog racing ma jakis magiczny patent którego nie znają Sportmile, Compsport , Gregor, Perun Turbo.... i na tych samych modach u innych wychodzi 600-630hp a we frogracing 750 na pb98 :D

Medicus wkleił wyżej 760hp słynną w wawie rs3 "żabka" robioną w sportmile też ma best 4,9 i tam nie jest samo 98 ;)


Pytalem w perun turbo to maja 2 wersje turbo do 580 i 630koni na zwykle paliwo

Wyzej to metanol/etanol a ze nie wszyscy sie do tego przyznaja to juz inna sprawa


Zgłębiłem troche temat bo przed zakupem m140xi byłem oglądać jedną rs3 2020r na hybrydzie wystrojoną 600koni na pb98 w comsporcie. Robiła 3,1 do 100 i 6,4 100-200 ale sie nie zdecydowałem bo ponoć na hybrydzie bez zakucia w rs3 silniki padają jak muchy i grube koszta a poprzednią B58 zrobiłem kilkadziesiat tys km i nigdy nic sie nie działo. Z resztą pewnie to zależy duzo od stylu jazdy, kazdy motor można zajechać zależy kto i jak jeździ. Po przejechaniu się rs3 600koni doszedłem do wniosku że pozostane z Bmw skoro osiągi mogę mieć podobne za 2/3 ceny rs3 a motorownia sprawdzona i od lat jestem wierny jednej marce :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

RS3 8V2 Daza. Kolejny mocny sprzet któremu poświeciliśmy sporo czasu:)

-kuty motor w wersji jak w zabce, ale bez tulei i portingu

-stage 4 z turbina o potencjale 800+ na lepszym paliwie

-wmi

-stabilizatory white line

-dsg catch tank

-masa innych rzeczy


Strojenie DIGITUN

Paliwo ron98+wmi

Doladowanie 2.15b


Moc 735Ps 840Nm


Temp zew +14st

Pełne wnętrze:)

1/2baku

100-200 5s

200-250 4.4s


Enjoy



https://www.facebook.com/1018409061586850/posts/3411814968912902/

male-bmw-2.png
Opublikowano

Paliwo ron98+wmi

WMI to metanol :)


Bez metanolu na 98 max w PL tunerzy robią 600- 630koni w rs3 czy to frog,sportmile,compsport

Zarówno rs3 daza jak i B58 potrzebuje dobrego paliwa, zapłonu i po to dajesz metanol żeby można było pójść zapłonem w góre...na samej 98 jest biedny zapłon i ponad 100koni mniej jak z WMI


a to 3 inne rs3 od Frog na stock turbo ,wynik jak m140xi praktycznie to samo mimo że w serii rs3 ma 60koni wiecej


Rs3 8v2 dnwa

-stage 2

Strojenie DIGITUN

Ron100

Wynik 505ps 665nm


Rs3 8v2 Daza

Ladny kolor z palety exclusive i ceramiczny uklad hamulcowy. Czyli bardzo fajny konfig:)

-wymiana swiec

-filtr powietrza

-st1 ecu+tcu+popsy w trybie S i M DIGITUN

Paliwo mix No name+orlen 98

477ps 652nm


RS3 8v2 Daza

-st2

-catback

Strojenie ecu+tcu DIGITUN

Moc 512Ps 672Nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właśnie nie doczytałem rok temu że ma wmi więc uczciwie wklejam hehe.

Ja czekam na nowe m2 z 6 cylindrami hehe.

Lub porobię swoją jak będzie można na Stage 2+ a jako drugie nowe x3 3.0d 286ps wystarczy.

Takie chore przepisy że strach szybko jeździć już

male-bmw-2.png
Opublikowano
Pompę paliwa masz ok więc w zasadzie tylko downpipe i program na 500hp można robić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompę paliwa masz ok więc w zasadzie tylko downpipe i program na 500hp można robić

 

Jakbym robił to już kij z gwarancją i za rok pójdzie cały wydech, ic wagner jak będzie i soft pod 100oktanow.

Szału nie będzie, wolałbym nowe m2.

Czas pokaże póki co inne wydatki, skarbonka bez dna ale na ukończeniu a auto to tylko zabawka

male-bmw-2.png
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

DSC-0244.jpg

jpg free



Mała przygoda.

Na szczęście nic się nie stało, koło nie dostało, laser, błotnik, maska i kilka dupereli, dobrze że nie w koło,potem by było że powypadkowa.

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uuu przykry temat, jak to się stało ?

 

Było, minęło, niech przyszły nabywca widzi cały wątek hehe.

Kosmetyka na szczęście ale naprawa wszystko ori części salon wyjdzie z 40k hehe

male-bmw-2.png
Opublikowano



W USA to by była juz całka


na-biednego-nie-trafilo-typowy-polak-nosacz.jpg





:mrgreen:




A tak na poważnie, najważniejsze że nic się nie stało

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


W USA to by była juz całka


na-biednego-nie-trafilo-typowy-polak-nosacz.jpg





:mrgreen:




Hahahahaha....


Nawet jakby szkoda była poważna też bym wrzucił.

Co tu ukrywać na szczęście kosmetyka.

Auto już się robi....

Czekamy tylko na laser, sama lama 14k, wszystko na nowych częściach w ASO robione z ubezpieczenia.

Najgorsze że dziś wyjazd w góry.

Miałem x1 2021 1,5 3 Gary, boszzz....

Co to za auto, wygląd Oki dla trójki osób miejsca w sam raz i gdyby miało 6 cylindrów bym mógł kupić nowe x1.

Ale ten motor to tragedia, 340i spalanie 14, x1 te same teasy 13 hehe.

Teraz mam na wyjazd x1 pre lci 2.0d 150ps i dużo lepiej niż benzyna.

Spali smieszne ilości paliwa a przynajmniej walizki wejdą.

Jak nie byłem zwolennikiem panoramy, to w każdym następnym aucie zamówię jako must have.

Szerokości życzę wszystkim i pewnie z 2tyg będę czekał aż naprawia.

Plus kolejny to miękki zawias do miasta w x1.

Chyba się starzeje i jak naprawia to trzeba zamówić suva których nigdy zwolennikiem nie byłem.



A tak na poważnie, najważniejsze że nic się nie stało

male-bmw-2.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Każdy kończy w suvie :lol: Ale niektórzy mają jeszcze jakieś 911 na weekendy i do tego trzeba dążyć. Przypilnuj żeby ładnie polakierowali :nienie: Błotnik powinien mieć wartości fabryczne do 150um bo będzie nowy, drzwi będą musieli wycieniować więc ok 200um.
Opublikowano
Ale po SUVie też istnieje doskonała opcja, choć nieoczywista i kontrowersyjna - G32 (z autopsji po X5).

 

jestem w tej mniejszości której sie wszystkie GT podobały - od 3GT przez 5 na 6 kończąc ^^

Wogole zamiast G20 miało byc F34 ale wyszło jak wyszło ;-)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Alez to musi fruwac w takiej malej budzie ^^

Z ciekawosci, jakie opony masz z tylu (rozmiar i marka)?

.

Opublikowano
Przód i tył te same Michelin Pilot Alpin 225/40/18, na lato 235 wszedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.