Skocz do zawartości

Ładowanie indukcyjne grzeje telefon i przestaje działać


CrocodileReggae

Rekomendowane odpowiedzi

Spotify jest wbudowane w infotainment, zawarte jest to w Connected Package. Haczyk w tym, że nie w Polskim connected drive ;p Polecam zarejestrować się w na niemieckim. Spotify pojawi się w "mediach"


"Connected Music mit Spotify

50 Millionen Songs für unterwegs. Mit Connected Music ist Ihre Lieblingsmusik immer mit dabei. Jederzeit und ohne Umwege direkt in Ihrem BMW."


Podobno jakiś problem z licencjami, w Polsce

Swietna wiadomosc, wlasnie doczytalem :cool2:

Niezrozumiale dla mnie jest tylko to pomijanie rynku polskiego :evil:

No i odrobine szkode ze na ta natywna aplikacje zalapia sie auta od 2019/20, mysle ze duzo by ich nie kosztowalo zeby objac ta apka serie F rowniez.

 

Pytanie, jakie są konsekwencje rejestracji w niemieckim connected drive? Licencje się przeniosą? co z przedłużeniem podczas przeglądu? System będzie po niemiecku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pytanie, jakie są konsekwencje rejestracji w niemieckim connected drive? Licencje się przeniosą? co z przedłużeniem podczas przeglądu? System będzie po niemiecku?

Na razie widzę same zalety. System jest normalnie po Polsku, są dodatkowe aplikacje. Może nie w temacie, ale czy ktoś wie, czy jak się kupuje funkcje na connected drive np. asystent świateł drogowych, to funkcja się przypisuje do VINu (samochodu)?


Tak na zdrowy rozsądek chyba tak (na polskim miałem daty subskrypcji CD, jak przeniosłem auto na niemieckiego użytkownika to były takie same), ale fajnie jakby ktoś potwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, ta ładowarka to porażka. Samsung S10+ bez AA, nie podłączony do auta, wyłączone BT i WiFi nie wyrabia na tej ładowarce. Faktycznie każda jest taka zła, czy tylko moja? I dołączam się do pytania z którym telefonem funkcjonuje bez problemu :)

 

1. Spotify powinno byc wbudowane w infotainment - wtedy nie trzeba stremingowac z telefonu -> nie scina -> nie grzeje sie.

Spotify jest wbudowane w infotainment, zawarte jest to w Connected Package. Haczyk w tym, że nie w Polskim connected drive ;p Polecam zarejestrować się w na niemieckim. Spotify pojawi się w "mediach"


"Connected Music mit Spotify

50 Millionen Songs für unterwegs. Mit Connected Music ist Ihre Lieblingsmusik immer mit dabei. Jederzeit und ohne Umwege direkt in Ihrem BMW."


Podobno jakiś problem z licencjami, w Polsce

 

Mam iPhone 12: włączony car Play przez BT. Uruchomione mapy Google i Yanosik przez około 6,5-7h. Telefon trochę grzał się , ale bateria cala. Spowrotem kosztem baterii w połowie trasy dałem odpocząć ladowarce. Wiem, że nie jest taki jej cel, ale i tak wróciłem do domu z praktycznie całą baterią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Powiem tak ... i w BMW i w Mercedesie ta ładowarka indukcyjna to jedno wielkie G... W/g mnie to w ogóle nie działa. Może telefon się wolniej rozładowuje, ale nie zauważyłem, żeby w ogóle ta ładowarka "doładowała" cokolwiek. Fakt faktem w telefonie mam obudowę. Ładowarki indukcyjne i tak go łapią i niby ładują, ale może jest tak słabo, przez to, że telefon jest właśnie w silikonowej obudowie (iPhone 11 Pro).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ladowarki indukcyjne domowe laduja mojego iphona bez problemu i sto razy szybciej niz to samochodowe badziewie. Tez uzywam obudowy. Mysle ze ta ladowarka daje max 5 w a jak zlapie temp to mniej niz pol tego….

Mógłbyś spróbować zabrać domową ładowarkę do auta i zobaczyć jak sobie da radę z ładowaniem iPhone przy używaniu CarPlay?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odgrzeję tę wątek i podziękuję tym, którzy podzielili się doświadczeniami


Dodam od siebie:


1) jeżdżę od niedawna G11 z 2021

2) ma ładowarkę

3) ładowarka jest GORĄCA w dotyku, nawet bez telefonu. Po prostu cały czas grzeje

4) Po dłuższej trasie rozgrzany był też tunel środkowy w okolicy ładowarki (czuć nogą przez dżinsy!)

5) telefon nie ładuje się w zasadzie prawie w ogóle - ładowarka utrzymuje stan baterii i to wszystko (po trasie Waw-Wro w całości w towarzystwie CarPlay: Tidal + GoogleMaps telefon miał tyle samo baterii, co na początku; mam iPhone 12 z najnowszym iOSem)

6) raz zdarzyło się, że telefon wyłączył się po wyświetleniu na ekranie ostrzeżenia o zbut wysokiej temperaturze pracy


Czy jest patent na wyłączenie funkcji ładowania (jakieś BimmerCode lub inne grzebanie w sofcie samochodu)? Chętnie wykorzystam tę tackę jako wygodne miejsce na telefon (który mogę - i wolę - ładować przez kabel w razie potrzeby)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
A nie masz włączonego ciepłego nawiewu na tył? Kanały mogą podgrzewać cały tunel i sprawiać wrażenie że ładowarka jest ciepła cały czas, albo po prostu jest ona uszkodzona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz włączonego ciepłego nawiewu na tył? Kanały mogą podgrzewać cały tunel i sprawiać wrażenie że ładowarka jest ciepła cały czas, albo po prostu jest ona uszkodzona.

 

Celne spostrzeżenie! Faktycznie ktoś przekręcił kurki na maxa w tylnych nawiewach. Po ustawieniu normalnej temperatury, tunel przestał się grzać.


Ładowarka natomiast nadal ciepła :/

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
3) ładowarka jest GORĄCA w dotyku, nawet bez telefonu. Po prostu cały czas grzeje

To brzmi jak jakaś usterka :roll: Spróbuj najpierw poczytać czy inni tak mają i uderzyć do serwisu jak coś.


W G20 / G21 tacka nie grzeje się gdy nie ładujesz telefonu.

 

To jest usterka i to poważna!

Grozi pożarem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powiem tak ... i w BMW i w Mercedesie ta ładowarka indukcyjna to jedno wielkie G... W/g mnie to w ogóle nie działa. Może telefon się wolniej rozładowuje, ale nie zauważyłem, żeby w ogóle ta ładowarka "doładowała" cokolwiek. Fakt faktem w telefonie mam obudowę. Ładowarki indukcyjne i tak go łapią i niby ładują, ale może jest tak słabo, przez to, że telefon jest właśnie w silikonowej obudowie (iPhone 11 Pro).

 

zależy która... :)

żeby używać trzeba wiedzieć jak. A po drugie masz rację - mercedes wykastrował ładowarkę w MBUXie przez zewnętrzny moduł NFC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moje ladowarki indukcyjne domowe laduja mojego iphona bez problemu i sto razy szybciej niz to samochodowe badziewie. Tez uzywam obudowy. Mysle ze ta ladowarka daje max 5 w a jak zlapie temp to mniej niz pol tego….

zależy w którym modelu - dawniej wkładano 5W, nowe obsługują 15W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

3) ładowarka jest GORĄCA w dotyku, nawet bez telefonu. Po prostu cały czas grzeje

4) Po dłuższej trasie rozgrzany był też tunel środkowy w okolicy ładowarki (czuć nogą przez dżinsy!)

 

masz taką https://i.ebayimg.com/images/g/tF8AAOSwhIFhMJms/s-l1600.jpg ?

to jest najprawdopodobniej 5Watowa i nie powinna się sama z siebie grzać, bez telefonu czy kluczyka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) ładowarka jest GORĄCA w dotyku, nawet bez telefonu. Po prostu cały czas grzeje

4) Po dłuższej trasie rozgrzany był też tunel środkowy w okolicy ładowarki (czuć nogą przez dżinsy!)

 

masz taką https://i.ebayimg.com/images/g/tF8AAOSwhIFhMJms/s-l1600.jpg ?

to jest najprawdopodobniej 5Watowa i nie powinna się sama z siebie grzać, bez telefonu czy kluczyka...

Przyjrzę się jutro. Dzięki za zdjęcie!


Edit: mam taką ładowarkę jak na zdjęciu. Dzisiaj auto zostawiłem w serwisie, zobaczymy, co zawyrokują

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Coś chyba w aucie grzebali. Jak nie ma telefonu, tacka ładowarki już się nie grzeje. Ale wystarczy położyć telefon i po kilku minutach jest mocno ciepła

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Coś chyba w aucie grzebali. Jak nie ma telefonu, tacka ładowarki już się nie grzeje. Ale wystarczy położyć telefon i po kilku minutach jest mocno ciepła

 

Panowie mam ten sam problem. Grzanie ładowarki bez telefonu. Czy ktoś miał ten problem jeszcze oprócz kolegi Maćka? Ktoś wie dokładnie co się uszkadza?

W poniedziałek dzwonię do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś chyba w aucie grzebali. Jak nie ma telefonu, tacka ładowarki już się nie grzeje. Ale wystarczy położyć telefon i po kilku minutach jest mocno ciepła

 

Panowie mam ten sam problem. Grzanie ładowarki bez telefonu. Czy ktoś miał ten problem jeszcze oprócz kolegi Maćka? Ktoś wie dokładnie co się uszkadza?

W poniedziałek dzwonię do ASO.

 

Umówiłeś się na naprawę? U mnie sama z siebie się nie grzeje, ale, tak jak u poprzedników - ładuje strasznie powoli i telefon (Samsung S20) nagrzewa się przy tym dość mocno. Przy jednoczesnym korzystaniu z AA zdarza się, że np. Spotify staje się nieużywalne, a ładowanie odłącza się awaryjnie. Schrzanili tą ładowarkę niestety. Powinna mieć chłodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.