Skocz do zawartości

Jak sie sprawuje Wasze BMW po programie


Bartolini 1978

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Mam do was pytanie . Jestem przed zrobieniem programu do mojej 540i .

Chciał bym was zapytac jak sie sprawuja wasze autka po programach . Czy może macie jakieś kłopoty z nimi , moze zauważyliście coś co was niepokoi . Wiadomo zalet jest dużo . Czy zmieniliście sposób dbania o auto , inaczej eksplatujecie


Prosze tylko o jedno , nie róbcie zadnej reklamy tunerom ani anty reklamy . :mad2: nie interesuje mnie gdzie i co ale jaki efekt i jakie wady ewentualnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej tak najważniejsza sprawa no i filtr powietrza .Ja wymieniam co 10 tys.km . Oczywiście nie ma mowy o butowaniu na zimnym. A ile macie przejechane na programach . Czy zamontowaliscie jakis specjalny filtr powietrza o zwiększonym przepływie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Stage 2, ponad 20 tys. przejechane na programie

2. Żadnych problemów

3. Olej równo co max 10 tys.

4. Bez katowania na zimnym - i ciepły nie oznacza temperatury wody

5. Nie wyłączanie silnika odrazu po szybszej jeździe


Ale generalnie stosowałem te zasady we wszystkich autach z turbo i zawsze bezproblemowa eksplotacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dobiłem do 81tys, początkowo na box racechip, po 2 latach program. Zaraz mija 4 rok. Olej co 10 tys, z tym nierozgrzanym silnikiem nie jestem świentoszkiem, ale staram się pilnować:): Nie mam żadnych zastrzeżeń, jazda wielokroć przyjemniejsza (530i). Jedyne co znalazłem to okresowo nieregularna praca silnika przy niskich temperaturach. No i ciągłe problemy z oponami i powyginanymi felgami: lato i zima 19cali na łódzkich dziurach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Przyznam, że u mnie też czasami występuje ta nierówna praca. Ale bardzo rzadko, przez chwilę i tylko na zimnym.

Sprawdzane wszystkie parametry silnika w niezależnym serwisie i wszystko było prawidłowo.

Olewam i jeżdżę.

Poprawa osiągów naprawdę znacząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak klikniesz w link do opisu mojego starego F10 (w mojej stopce), to poczytasz trochę wrażeń z zawirusowania


Uważam, że warto; TYLKO ODDAJ AUTO W RĘCE SPRAWDZONEGO CZŁOWIEKA, bo oddajesz de facto swoje życie w te same ręce


Nie wiem, jaka teraz jest metoda dostania się do sterownika. Jak robiłem program w F10, magik musiał otworzyć skrzynkę z komputerem i fizycznie gmerać coś na płytce drukowanej. Skończyło się mikropęknięciami ścieżek i po kilku tygodniach zgonem komputera w czasie jazdy! Byłem akurat na parkingu, więc bez szkód się obeszło… ale jakbym leciał na trasie, to pewnie byłaby mogiła, bo w samochodzie przestało działać WSZYSTKO (skrzynia, hamulce, silnik)…


Po tej historii dostałem od pechowego tunera drugi sterownik. Ale program robiłem w nim już gdzie indziej. Auto jeździło cudownie przez kolejne trzy lata, aż do powrotu do leasingu



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.