Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znalazłem nic na ten temat a wg mnie jest on bardzo ważny, stąd zapraszam do dyskusji.


Czy montujecie w swoich samochodach dodatkowe zabezpieczenia antykradzieżowe ?

W jakim standardzie wyjeżdża samochód z salonu ? Tylko autoalarm ?


Na rynku jest dostępnych sporo dodatkowych bajerów, typu przyciski odcinające zapłon, dodatkowe, ukryte moduły GPS lokalizujące skradziony samochód itd.

Znajomy elektryk samochodowy pokazywał mi moduł który akurat montował w nowym XC90 - ukryty przycisk gdzieś w tapicerce pojazdu, który trzeba wcisnąć po wejściu do pojazdu aby wyłączyć system blokady / odcięcia zapłonu. System aktywuje się automatycznie, w chwili wyłączenia silnika i zamknięcia pojazdu.


Czy można zamówić u dealera montaż dodatkowego zabezpieczenia instalowanego jeszcze z poziomu fabryki na etapie produkcji samochodu, żeby później nie rozkręcać tapicerki i wnętrza pojazdu ?

Opublikowano

Zgadza się :) to standard, chodzi mi bardziej o kwestię utraty wymarzonej konfiguracji i problemy z tym związane, poświęcony czas.

Wiadomo że teoretycznie ubezpieczenie pokrywa wszystkie koszty ale potem znów trzeba czekać na nowy samochód, ogarniać cała procedurę ubezpieczeniową itd.

Nie mówiąc już o problemach i niesmaku gdy samochód zostanie skradziony np. na wakacjach za granicą.

Opublikowano
A co do dobrego ubezpieczenia to jakie macie u siebie? Odbieram X6 pod koniec tygodnia i w sumie mam tylko ofertę od Allianz (około 8700 zł). Jakieś sugestie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie Warta przebiła wszystkie oferty zakresem ubezpieczenia, ceną i GAPem na 3 lata "inclusive". Ale mam u nich razem kilkanaście aktywnych polis więc nie wiem jak jest dla klienta "z ulicy".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy elektryk samochodowy pokazywał mi moduł który akurat montował w nowym XC90 - ukryty przycisk gdzieś w tapicerce pojazdu, który trzeba wcisnąć po wejściu do pojazdu aby wyłączyć system blokady / odcięcia zapłonu. System aktywuje się automatycznie, w chwili wyłączenia silnika i zamknięcia pojazdu.

Takie coś miałem ćwierć wieku temu z Fordzie Sierra. Jeżeli to zwykłe odcięcie jakiegoś obwodu przekaźnikiem a nie integracja z kompem samochodu to jest obecnie bezwartościowe IMHO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiele razy montowałem systemy z pastylką marki Proxima.

Po włączeniu zapłonu system czeka 10s na odpowiedź pastylki. Jeśli mamy ją ze sobą to po chwili dostajemy komunikat dźwiękowy potwierdzający odblokowanie.


Kolega w E63 przekonał się jak to jest zapomnieć pastylki, gdy auto zaraz po ruszeniu zgasło blokując ulicę :P



Z tego co kojarzę to produkty tej marki, po montażu w warsztacie, są też uwzględniane przy AC

  • 4 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Ktoś może montował CANLOCKa w G05 40i? Warto w to wchodzić, czy szkoda kasy?

Przed lawetą nie uchroni, ale na leszczy podobno działa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.