Skocz do zawartości

Zamiana lamp przednich


Damian46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po małej kolizji parkingowej uszkodziłem zderzak i maske, BMW e90 2008r przed liftem. Temat był poruszany wiele razy o zmianie przodu preLCI na LCI. Jak wygląda sprawa przy zmiane maski i zderzaka na LCI a zostawieniu lamp xenon z wersji przed liftowej ? Kształ jest taki sam ? i będą pasować ?

W przyszłości zmienię lampy na LCI, potrzebuje takie rozwiązanie na pół roku ponieważ lampy xenon LCI to wydatek 1500-2000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem to pasują p&p, jedyne co nie będzie działać to te takie 3 diody (ala obrysówki jak Merykańskie tiry mają) poza tym lampa będzie działać ale potrzebne będzie kodowanie ich. Jakiś magik powinien Ci to ogarnąć za 50-100zł

 

Cena 6-6.5k zawiera

Zderzak tył

Zderzak przod

Maska

Tylna klapa

lampy tył

lampy przód (xenon)

lakierowanie

pierdoły typu kratki itp

 

Ogólnie koszt jest mocno zależny od zakupionych części. Ja po prostu siedzę na Allegro/OLX i czekam na mega okazje tak jak cała klapa ze swiatlami zamkami itp za 500zł albo zderzak M-pakiet idealny za 300. Aktualnie poszukuje jeszcze maski i zderzaka tył lecz wiem ze musze sie uzbroic w cierpliwosc bo z tego co widzę to są to dwie najtrudniej dostępne rzeczy, a kupowanie zderzaka tył bez czujników PDC za 800zł mi się nie widzi (sam jeden czujnik 50-100zł uzywany) no i maska typu 1000zł za jakis bubel to przegięcie. Lamp jest od groma w idealnym stanie na allegro w cenach od 700-900 Jakby co to pytaj bo chyba mam przeróbkę juz w każdym punkcie obcykaną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Myślałem o wymianie tylnych lamp na takie http://mmtuning.pl/products/lampy-bmw-e90-03.05-08.08-red-led-bar

ale na forum podpowiadają mi żebym wymienił klapę i tylne lampy od lci i wyjdzie podobna cena.

jednak widzę że wyjdzie o połowę więcej. A co właśnie z kodowaniem?

I jeszcze czy te lampy które wchodzą w karoserie pasują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy na które chcesz wymienić wyglądają słabo, w dodatku to "chińczyki". Moim zdaniem jeśli chcesz inwestować, to już lepiej pójść w stronę blackline (oczywiście wiem że nie wszystkim się podobają). Jeżeli chodzi o koszt wymiany klapy tylnej + świateł w wersji LCI nie jest to jakiś duży koszt (lampy pasują normalnie) tylko trzeba je później zakodować (nie duży koszt). Pewnie w 1k się zmieścić (zależy za ile kupisz klapę, czy w kolorze, czy do lakierowania, itd). Tylko moim zdaniem bez sensu robić taki "ulep", czyli przód preLCI a tył LCI.

 

Kupujesz coś takiego i po temacie:

 

http://allegro.pl/kpl-klapa-z-lampami-led-bmw-3-kombi-e91-lci-i4834290440.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o koszt wymiany klapy tylnej + świateł w wersji LCI nie jest to jakiś duży koszt (lampy pasują normalnie) tylko trzeba je później zakodować (nie duży koszt).

 

No nie tak normalnie bo trzeba pozamieniać piny w kostkach albo kupić wiązkę. Po zmianie i podłączeniu wszystko będzie działało tylko kierunki będą migać szybko co właśnie trzeba przekodować.

 

http://s273.photobucket.com/user/Wojtasso/media/8426AF03-B41A-440F-B425-FE505DB8DAB7-13852-000007C90BA6DD16_zpsbd28a1c6.jpg.html

http://s273.photobucket.com/user/Wojtasso/media/A5501FDF-ED40-4EAC-ACB9-C02430A1246B-13852-000007C8FF4E8478_zps5d980f37.jpg.html

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienialem u siebie tył. Lampy trzeba "zakodowac" z dwoch powodow: 1. Szybko mrugajace kierunki 2. Unikniecie wyswietlania bledow zarowek.

Co ciekawe klapa LCI nie ma awaryjnego otwierania kluczykiem.

Co mnie irytuje to fakt czestego psucia sie diodowych kierunkowskazow. Juz wymienialem prawa i lewa lampe i teraz mam znowu zepsute diody w prawej. Pojechalem na gielde i nawet w kramiku, ktory sprzedaje tylko lampy tylne wszystkie 3 egzemplarze mieli zepsute...

Lewa kupilem wczesniej z 2011 roku i ta jest ok, ale nie wiem, czy to przypadek, czy tez konca produkcji sa jakos zmodyfikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie te black line są słabe;/

wymiana samej klapy bez przodu też nie jest za dobrym pomysłem no ale coś muszę zrobić z tymi światełkami :)

dziś może zobaczę jak będzie wyglądało to z folia bo przyszła ale czuje że najlepiej wymienić cały samochód na lci:)

Znacie kogoś kto oklejał całe światła? Może wtedy nie będzie widać że jest inny odcień na tej bieli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wiecej mocy,

czemu tylnia klapa z lampami wyjdzie drozej niz te lampy co wstawiales? Koszt tylniej klapy kompletnej w kolorze to koszt kolo 1000/1200zl + 50/100zl kodowanie. Te lampy z linku wyjda cie podobnie moze o 100zl taniej. Efekt tych lamp bedzie slaby a tylna klapa lci zmnienia ogolny wyglad swiatel (inny ksztalt), co dla mnie wyglada duzo lepiej. Z reszta sam szukam kompletnej tylniej klapy w kolorze bo przod juz po przerobce:)

Wpisz w googlach "bmw e90 dna lampy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Mam pytanie czy przy zmianie pre lci m-pakiet na LCI m-pakiet musze zmienić te część: nr 10 i czy czesc nr 13 tez bedzie mi potrzebna?

Halogeny chyba pasuja jak maja taki sam nr czesci?

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN31&mospid=51029&btnr=51_7022&hg=51&fg=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Też noszę się z zamiarem przeróbki na LCi. e90 z 2006 roku. na xenonie. wiadomo, potrzebuję maski, lamp xenon LCI, zderzaka kompletnego LCi. jak wygląda sprawa sprysków, halogenów? wszystkie kostki, piny, kody pasują bez zmian? muszę jedynie poprowadzić kable dodatkowe do tych 3diód, zmienić kodowanie? czy konieczna jest również w moim przypadku zamiana tego modułu frm?

 

I jeszcze jedno. Czy jeśli założę lampy lci xenon, tylko powiedzmy na razie bez przetwornicy to będzie to świecić? Czy trzeba coś przekodować, i ewentualnie później też gdy już dokupię te przetwornice.

 

A co jeśli ewentualnie zrezygnować z xenona, i założyć zwykłe lampy halogenowe już na stałe? Trzeba kodować/ coś zmieniać itd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

mam pytanie posiadam bmw E90 2009r orginalnie montowane xenony, załozyłem lampy LCI takie tez montowano w tych modelach i mam problem z długimi, wiazka jest wyposarzona do lam xenon. Z tego ze załozyłem takie musze na nich pojedzic jakis czas i chciałem to zrobic zeby bylo ok. Co musze zrobic? tylko kodowanie cy tez jakies kabelki pozamieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

mam pytanie posiadam bmw E90 2009r orginalnie montowane xenony, załozyłem lampy LCI takie tez montowano w tych modelach i mam problem z długimi, wiazka jest wyposarzona do lam xenon. Z tego ze załozyłem takie musze na nich pojedzic jakis czas i chciałem to zrobic zeby bylo ok. Co musze zrobic? tylko kodowanie cy tez jakies kabelki pozamieniac.

 

Napisz skąd jesteś to będzie łatwiej znaleźć kogoś kto Ci to ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich.

W mojej e91 mam zwykle lampy przednie na zwykłej postojówce. Chciałbym bardzo mieć ringi i moje pytanie czy będą pasować te poliftowe lampy już z ringami? , nie chce robić partyzantki i kombinować dokladając do tych lamp ringi :D .

Jeśli tak to czy będę musiał coś przerabiać albo prowadzić jakieś dodatkowe kable elektryczne do ringów?

Znalazlem jakieś lampy z ringami i na soczewce prawdopodobnie z Depo za 900 zł

E 91 2008r 318i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat pasuje więc podpinam się, żeby nie zakładać nowego.

W e91 mam xenon z adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów i mam problem z prawą przednią lampą. Widać "plamy" od środka lampy więc pewnie lampa jest nieszczelna, a dodatkowo podczas mycia/deszczu cala paruje. Po odpaleniu wyświetla się błąd podejrzewam właśnie od doświetlania zakrętów, gdyż przedstawia jakby lampę mijania ze strzałkami na boki. Po podpięciu do komputera pokazuje takie błędy:

1. Moduł FRM: Uszkodzony system adaptacyjnego doświetlania zakrętów

2. Moduł FRM: Uszkodzony czujnik wysokości zawieszenia z tyłu

3. Moduł FRM: Awaria komunikacji z modułem sterowania reflektorów po prawej


Po odpaleniu lewa lampa normalnie się poziomuje a prawa zero reakcji. Stąd moje pytanie. Czy trzeba wymienić całą lampę czy jest możliwość rozklejenia lampy, żeby ją umyć w środku, skleić i wymienić sam moduł? Czy to nic nie da bo dalej będzie parować? Może ktoś miał podobny problem lub robił coś podobnego i jest w stanie pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.