Skocz do zawartości

Brak mocy 3.0D 218km. Samochód wkręca się do 4tyś obr.


luk2407

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Zagrzej auto zeby stracilo moc i nie chcialo sie wkrecac w obroty.

W puszce za turbiną masz czujnik spalin czy tez sonde wiec wykreć to aby spaliny miały swobodną droge opuszczenia układu wydechowego.Odpal autko i sie garnij jak bedzie moc i problem z obrotami zniknie to juź wiesz gdzie leźy przyczyna problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mądrzy Włosi wycieli katalizator zamiast dpf:p to. Może poprostu wykrece tego dpf z auta i tyle. A moc auto traci czy ciepłe czy zimne tak samo odpalam i ruszam moc jest staje i koniec. Tak samo jest jak odpale i postoi na wolnych obrotach dwie min i max 3tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A rozkrecales uklad wydechowy?

Widziales pustą puszke?

Nikt nie wie dlaczego Włosi to usuneli , ja moge tylko przypuszczac bo juz kilka takich uszkodzonych widzialem.

Jesli auto juz na zimnym taki cyrk odstawia to wykonaj to co pisalem wczesniej na zimnym silniku i juz bedzie wiadomo jakie nastepne kroki wykonac...

Edytowane przez kotin44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem podobny problem.Podczas jazdy auto raptownie straciło moc.Myślałem ze turbo się skończyło albo wąż jakiś spadł.Podjechałem do mechanika który zna się na BMW.Zaczął od najbardziej błahej sprawy.PO prawej stronie silnika w kolektorze siedzi mały czujnik,nie wiem szczerze jaką pełni funkcję.Wyjął ten czujnik,uszczelnił go zwykłą szmatką i kazał się przejechać.Auto odzyskało moc.Zamówiłem org. uszczelke za grosze i wymieniłem,usunąłem błędy i wszystko śmiga jak należy,Może zacznij od tego,5min roboty a dostęp bez odkręcania czegokolwiek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błędy są skutkiem niewłaściwej pracy zaworu egr. Pisałeś, że po odpięciu podciśnienia od zaworu i zaślepieniu go auto jedzie normalnie to po co grzebać w wydechu? :roll: wyjmij zawór egr, wyczyść go i rozruszaj, jak nie pomoże to wymień. Nie napisałeś gdzie i za ile kupiłeś nowy przetwornik ciśnienia sterujący egr, nie wierzę w poprawną pracę tych z alledrogo za 100,- taki kosztuje prawie 300,- nie rozumiem po co szukać dziury w całym jak przed wymianą przetwornika było ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Używany i nowy nie wiadomo skąd, dlatego nie utwierdził mnie w przekonaniu, że to nie to.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy zawor kupiłem w hurtowni i taki sam jak oryginał... Tej samej firmy... Nie za 100zl tylko ponad 200... Nie kupuje tanich części. Puki co jestem w delegacji i nie mam kiedy zajrzeć... Mam jeszcze kilka innych pytań związanych z samochodem ale to chyba nie tutaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli przetwornik jest sprawny to albo zawór jest niesprawny albo pomyliłeś przewody podciśnienia, z tego co pamiętam to dla 3.0d w realoem jest pomyłka.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam jeszcze kilka innych pytań związanych z samochodem ale to chyba nie tutaj.

Zapytać zawsze moźesz ale niezaleźnie od wiedzy odpowiedzieć Ci moźe kaźdy ...

Jeśli chodzi o ten nieszczęsny egr itd ,to ma sie on do Twojego problemu tak jak ilość spalonego węgla w małoplskiej elektrowni na wyniki skoczków narciarskich w Saporo...

W twoim temacie są wszystkie informacje tylko trzeba to wszystko poskładac w całość.

Nie wiem jak długo posiadasz to wozidełko ale problem siedzi w nim od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje że ten problem jest od dawna. Samochód mam ponad rok ale cały czas miałem wrażenie jak by nie miało tych 218km. Dlatego też cały czas coś poprawiłem to cały dolot uszczelnilem to teraz te wezyki wymieniłem i czyscilem egr. Wiem napewno że stary elekteozawor od egr był uszkodzony bo miał membranę w środku peknieta.. A teraz jak wrócę z delegacji chcę to naprawić i jestem umuwiony na lekką mapę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wstrzymaj sie z mapą- to mozesz zrobiç w każdej chwili , najpierw trzeba doprowadziç silnik do porządku na serii żeby puźniej nie dumać czy jakiś parametr jest wynikiem mapowania czy tez jakiejs usterki czy też niedokończonej naprawy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Komp.

Błędy.

LIVE DATA.


Coś tam widać?


Pomiary kompresji.

Ciśnienie paliwa?

Ciśnienie doładowania?

Sterowanie turbo działa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.