Skocz do zawartości

Zakup X3 MY2020


beggus

Rekomendowane odpowiedzi

Myśle podobnie jak ty jest tylko jeden maly problem czyli male dziecko w drodze a to oznacza, że tapicerka przez najblizsze 3 lata bedzie wystawiona na dzialanie sil natury ode mnie niezaleznych i boje sie ze bedzie ciezko utrzymac material w dobrej formie

 

Małe dziecko to nie problem... to szczęście :-) Gratki.

Weź też pod uwagę fakt, że te skóry co dzisiaj stosują w BMW to nie są już tak wytrzymałe jak kiedyś, one są cieńsze i delikatniejsze.

Ja mimo dziecka jednak bym został przy standardowych, moje na szczęście już wyrosły ( 10 i 16) :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Myśle podobnie jak ty jest tylko jeden maly problem czyli male dziecko w drodze a to oznacza, że tapicerka przez najblizsze 3 lata bedzie wystawiona na dzialanie sil natury ode mnie niezaleznych i boje sie ze bedzie ciezko utrzymac material w dobrej formie

Gratulacje :) Tym się nie przejmuj, firmy detalingowe skutecznie impregnują takie tapicerki, jak i każdą inną, łącznie ze skórą, aby uchronić przed niespodziankami. Zresztą w dzisiejszych czasach zawsze można wszystko wyprać bez szkody. Ewentualnie, można też jakiś kocyk, gładki materiał (skórę, skaj itp.) położyć na tylną kanapę (ja tak np. robię i tapicerkę mam jak nową) typowo dla ochrony.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z racji dzieci wybrałbym skórę. Poprzednio miałem łączoną opcję i niestety była to męka w czyszczeniu mając z tyłu dwójkę szkrabów - szczególnie elementy, które bardzo ciężko odchodziły od materiału.


Teraz mam skórę i jest 100 razy łatwiej i walczę tylko z dywanikami ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z racji dzieci wybrałbym skórę. Poprzednio miałem łączoną opcję i niestety była to męka w czyszczeniu mając z tyłu dwójkę szkrabów - szczególnie elementy, które bardzo ciężko odchodziły od materiału.


Teraz mam skórę i jest 100 razy łatwiej i walczę tylko z dywanikami ;).

 

ale pewnie masz wentylowane fotele w tej G05, dlatego Ci łatwiej :wink:

poza tym w G05 komfortowe fotele to majstersztyk - testowałem wszystkie regulacje w tym X5 - najwygodniejsze fotele w jakich siedziałem ever


W X3/X4 jak wybierzesz M-pakiet to wskakują Ci fotele sportowe, z pokryciem materiałowo skórzanym, można wybrać pełną skórę, ale jak wybiera się opcję aktywnej wentylacji to wyrzuca fotele sportowe...


hm a jakie są wtedy fotele przy aktywnej wentylacji w X3/X4 :?:


Ktoś ma aktywną wentylację foteli w X3/X4 :?: i może opisać szczegółowo te fotele :?: bo ani w katalogu, ani w konfiguratorze, ani też w cenniku o fotelach, przy aktywnej wentylacji ani słowa

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatecznie dobrałem skóre Cognac i headup display, a kamery porzuciłem :)

 


No i na zdrowie :wink:


Do mnie jakoś HeadUp nie przemawia, może ze względu na lekko pogarszający się wzrok, :lol:

jakoś fokusowanie oka na tych obrazkach na szybie mnie męczą, a jeździłem tylko przez weekend z takim ustrojstwem :roll:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z racji dzieci wybrałbym skórę. Poprzednio miałem łączoną opcję i niestety była to męka w czyszczeniu mając z tyłu dwójkę szkrabów - szczególnie elementy, które bardzo ciężko odchodziły od materiału.


Teraz mam skórę i jest 100 razy łatwiej i walczę tylko z dywanikami ;).

 

ale pewnie masz wentylowane fotele w tej G05, dlatego Ci łatwiej :wink:

poza tym w G05 komfortowe fotele to majstersztyk - testowałem wszystkie regulacje w tym X5 - najwygodniejsze fotele w jakich siedziałem ever


W X3/X4 jak wybierzesz M-pakiet to wskakują Ci fotele sportowe, z pokryciem materiałowo skórzanym, można wybrać pełną skórę, ale jak wybiera się opcję aktywnej wentylacji to wyrzuca fotele sportowe...


hm a jakie są wtedy fotele przy aktywnej wentylacji w X3/X4 :?:


Ktoś ma aktywną wentylację foteli w X3/X4 :?: i może opisać szczegółowo te fotele :?: bo ani w katalogu, ani w konfiguratorze, ani też w cenniku o fotelach, przy aktywnej wentylacji ani słowa

 

to jest jeszcze inny, trzeci, rodzaj foteli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec listopada ma byc uruchomiona funkcja videorejestratora poprzez kamery 360 - moze warto to przemyśleć?

 

Czy mozesz napisac wiecej szczegolow, jak skorzystają na tym użytkownicy, którzy mają już kamery 360?

 

Sam czekam na więcej szczegółów. Opcja bedzie do wykupienia w bmw Store pod koniec listopada. Takie informacje otrzymałem od sprzedawcy przy zakupie kół zimowych. Nie jestem pewny jak będzie z rozdzielczością ale mi w zupełności wystarczyłby tryb "parknigu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie brałem wentylacji, bo wlasnie chciałem pełne sportowe. Moim zdaniem te wentylowane są miedzy sportowymi, a zwykłymi, jeśli chodzi o możliwość regulacji i trzymanie :)

Sportowe sa moim zdaniem i zreszta nie tylko moim , troche za twarde - osobiscie mi to nie przeszkadza ale przy 20''kolach ma adaptacyjnym zawieszeniu jest odczuwalnie twardo. Po zmianie kol na mniejsze zimowe , jest odczuwalna roznica. I to jest jedyny minus do jakiego moge narazie sie przyczepic, a moze spowodowac ze przeskocze do sasiedniej marki z zawieszeniem pneumatycznym.

Szkoda ze nie ma opcji wentylacji w konfiguratorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec listopada ma byc uruchomiona funkcja videorejestratora poprzez kamery 360 - moze warto to przemyśleć?

 

Czy mozesz napisac wiecej szczegolow, jak skorzystają na tym użytkownicy, którzy mają już kamery 360?

W X5 ta opcja wyglada tak :


Wydaje sie byc sensowna aplikacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym w G05 komfortowe fotele to majstersztyk - testowałem wszystkie regulacje w tym X5 - najwygodniejsze fotele w jakich siedziałem ever

 

Mam identyczne odczucia. Nawet pytałem dwóch handlowców o to, ale stwierdzili, że to dlatego, że tam się siedzi jak na krześle :D

Też siedziałem w dziesiątkach różnych aut z różnych półek i te fotele z obecnej X5 są najwygodniejsze na jakich siedziałem... pobiły nawet S klasę, czy Jaguara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Czy ma ktoś X3 ze standardowymi wentylowanymi siedzeniami ?

A jaki to jest ten trzeci rodzaj tych foteli? Jeśli nie sportowe wentylowane, czy standardowe wentylowane ?

 

Są sportowe fotele, sportowe fotele M, fotele standardowe, a z aktywną wentylacją może są komforty ? albo standardowe są z opcją dołożenia aktywnej wentylacji ? Tego do końca nie wiem, mi pasują sportowe z m-pakietu.


Nie ma czegoś takiego jak sportowe czy sportowe M wentylowane- jak sportowe to bez wentylacji.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ostatecznie zdecydowałem się na zakup nowego X3.

Długo analizowałem konfigurację i finalnie wyszło mi to co poniżej (http://www.bmw.pl/myconfig/a5m3h2j2).

Jako, że jeszcze mam czas na wprowadzenie zmian do konfiguracji to chciałbym to przedyskutować, co wg Was warto dołożyć, a być może coś innego warto usunąć?

Jedno z moich pytań dotyczy dużej nawigacji.

Kosztuje to około 8k, a pytanie czy poza większym ekranem i elektronicznymi zegarami dostaje coś więcej?



Model Cena X3 xDrive20d. 199 900,00 PLN

Moc silnika: 140 kW (190 KM)

Pojemność skokowa: 1.995 cm³

Zużycie paliwa: 6,4 l/100km[2]

Emisja CO2: 168 g/km[2]


Warianty modelowe Cena Model xLine (S07LM) 20 200,00 PLN


Z zewnątrz

Czarny 0,00 PLN

Obręcze kół ze stopu lekkiego Y Spoke 694, 19 cali 0,00 PLN


Wewnątrz

Vernasca Cognac skórzana z dekoracyjnym obszyciem 6 043,00 PLN

Listwy ozdobne czarne błyszczące z listwą akcentową w perłowym chromie 0,00 PLN


Pakiety

Pakiet Business Class (S0ZBC) 9 428,00 PLN


Pakiety i opcje

Dostęp komfortowy 0,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 0,00 PLN

Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy 0,00 PLN

Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich 0,00 PLN

Ogrzewanie foteli przednich 0,00 PLN

Model xLine 20 200,00 PLN

Pakiet First Class (S0ZFC) 9 801,00 PLN


Pakiety i opcje

Dostęp komfortowy 0,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 0,00 PL

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek 0,00 PLN

Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy 0,00 PLN

Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich 0,00 PLN

Ogrzewanie foteli przednich 0,00 PLN

Asystent parkowania 0,00 PLN

Odtwarzacz CD 0,00 PLN

Zestaw głośnikowy HiFi 0,00 PLN

Pakiet Connected Plus 0,00 PLN

BMW Live Cockpit Plus 0,00 PLN

Model xLine 20 200,00 PLN

Pakiet Business Class 9 428,00 PLN


Wyposażenie dodatkowe


Bezpieczeństwo

Cena Czujniki ciśnienia powietrza 0,00 PLN

Zestaw naprawczy do opon 0,00 PLN

Trójkąt ostrzegawczy / apteczka 0,00 PLN

Active Guard 0,00 PLN

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej 0,00 PLN

Inteligentne Połączenie Alarmowe 0,00 PLN


Stylistyka zewnętrzna

Rezygnacja z emblematu modelu 0,00 PLN

Relingi dachowe BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk 0,00 PLN

Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk 0,00 PLN


Stylistyka wnętrza

Podsufitka BMW Individual Anthracite 1 343,00 PLN


Silnik i skrzynia biegów

Zwiększony bak paliwa 0,00 PLN

Specyfikacja europejska 0,00 PLN

Automatyczna skrzynia biegów Standard


Systemy asystujące

Asystent parkowania 0,00 PLN


Światła i oświetlenie

Pakiet dodatkowych funkcji lusterek 0,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 0,00 PLN

Adaptacyjne reflektory LED 1 567,00 PLN

Diodowe reflektory przeciwmgielne 0,00 PLN

Asystent świateł drogowych 0,00 PLN


Fotele / komfort siedzeń

Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy 0,00 PLN

Sportowe fotele przednie 0,00 PLN

Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich 0,00 PLN

Ogrzewanie foteli przednich 0,00 PLN


Kierownice

Ogrzewanie kierownicy 1 119,00 PLN

Kierownica sportowa M, skórzana 985,00 PLN


Komfort

Klimatyzacja automatyczna 0,00 PLN


Funkcjonalne wyposażenie zewnętrzne i wewnętrzne

System alarmowy 0,00 PLN

Dostęp komfortowy 0,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 0,00 PLN

Szklany dach panoramiczny 6 714,00 PLN

Siatka oddzielająca bagażnik 0,00 PLN

Dywaniki welurowe 0,00 PL

Pakiet dodatkowych schowków 0,00 PLN

Oświetlenie ambientowe 0,00 PLN


Radio / nawigacja

Prędkościomierz z podziałką km/h Standard

BMW Live Cockpit Plus 0,00 PLN


Komunikacja oraz informacja

Teleserwis 0,00 PLN

Usługi ConnectedDrive 0,00 PLN

Pakiet Connected Plus 0,00 PLN


Systemy HiFi oraz zestawy rozrywki

Odtwarzacz CD

Pakiet First Class 0,00 PLN

Zestaw głośnikowy HiFi


Pakiety serwisowe Cena Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 2 685,00 PLN

Pakiety naprawcze Cena Pakiet Repair Inclusive - 4 lata / 200.000km 3 303,00 PLN


Cena Cena Model podstawowy 199 900,00 PLN

Wybrane wyposażenie dodatkowe 63 188,00 PLN

Cena całkowita 263 088,00 PLN


dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajny build :D


Bierzesz czarny lakier nadwozia - pewnie wiesz co robisz :shock: Miałem jedno czarne auto, kolejnego nie planuję.


Nie bierzesz przyciemnianych szyb tylnych? Jak dla mnie, to must-have.


Czarne błyszczące listwy na desce (standard w xline) - z dostępnych opcji bardziej odpowiada mi szlifowane aluminium.


Dodatkowo, opcja z galwanizowanymi (srebrnymi) przyciskami jeszcze uszlachetnia wnętrze.


Bierzesz kierownicę M. Zakładam, że pojeździłeś z nią trochę i ci pasuje. Jak dla mnie, jest za gruba, niewygodna.


Zestaw HiFi - słabiutki. Jak lubisz posłuchać muzyki, weź HK. Albo zaplanuj upgrade po wyjechaniu z salonu.


Mam dużą navi. Co daje? Duże ekrany w wysokiej rozdzielczości zarówno zegarów jak i inforozrywki. Zegary, navi, widok z kamer, ACP i inne rzeczy ładnie wyglądają. Poza tym dostajesz oprogramowanie w najnowszej wersji ID7 z obietnicą aktualizacji over-the-air (nie tylko inforrozrywki, ale też systemów takich jak asystenty, ACC) i wsparcia Android Auto od mid 2020. Pewnie są jeszcze jakieś zalety, ale rozpisywanie się np. o personalnym asystencie i obsłudze głosowej sobie daruję.


Innych rzeczy nie wybrałeś lub o nie nie pytasz, to nie będę ci doradzał na ich temat.


Coś się zmieniło od ostatniego wpisu? Jest decyzja? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajny build :D


Bierzesz czarny lakier nadwozia - pewnie wiesz co robisz :shock: Miałem jedno czarne auto, kolejnego nie planuję.

 

Mam aktualnie czarne auto i dopóki jest czyste to jest bardzo ładne.

Ogólnie moim typem był biały lakier, jednak nie jestem pewny jak to wygląda w połączeniu z brązowymi (koniakowymi) fotelami.

Co sądzisz?

 

Nie bierzesz przyciemnianych szyb tylnych? Jak dla mnie, to must-have.

Masz racje, myślałem, żeby po prostu przyciemnić folią i zaoszczędzić około 1k, jednak jak sobie o tym teraz myślę, to może faktycznie lepiej wziąć fabryczne przyciemnienie. Czy te szyby będą bardzo ciemne? czy jest możliwość wybory stopnia zadymienia szyb?

 

Czarne błyszczące listwy na desce (standard w xline) - z dostępnych opcji bardziej odpowiada mi szlifowane aluminium.

Dodatkowo, opcja z galwanizowanymi (srebrnymi) przyciskami jeszcze uszlachetnia wnętrze.

Przejrzę to jeszcze raz.

 

Bierzesz kierownicę M. Zakładam, że pojeździłeś z nią trochę i ci pasuje. Jak dla mnie, jest za gruba, niewygodna.

Tak, jeździłem i bardzo mi pasowała, znacznie bardziej niż poprzednia wersja kierownicy M (X1).

 

Zestaw HiFi - słabiutki. Jak lubisz posłuchać muzyki, weź HK. Albo zaplanuj upgrade po wyjechaniu z salonu.

Prędzej ta druga opcja :) Wydaje mi się, że na początku wystarczy mi HiFi.

 

Mam dużą navi. Co daje? Duże ekrany w wysokiej rozdzielczości zarówno zegarów jak i inforozrywki. Zegary, navi, widok z kamer, ACP i inne rzeczy ładnie wyglądają. Poza tym dostajesz oprogramowanie w najnowszej wersji ID7 z obietnicą aktualizacji over-the-air (nie tylko inforozrywki, ale też systemów takich jak asystenty, ACC) i wsparcia Android Auto od mid 2020. Pewnie są jeszcze jakieś zalety, ale rozpisywanie się np. o personalnym asystencie i obsłudze głosowej sobie daruję.

To jest właśnie jeden z największych dylematów. Wydaje mi się, że obraz z kamery cofania jest podobnej wielkości na obu ekranach.

Co do pozostałych rzeczy to na pewno jest to duży plus.

Sam nie wiem, na chwilę obecną dużą navi wybrałbym głównie z powodu lepszego designu :)

 

Innych rzeczy nie wybrałeś lub o nie nie pytasz, to nie będę ci doradzał na ich temat.

Właśnie jednym celów tego posta jest zwrócenie uwagi na inne ważne rzeczy, które mogłem pominąć, a mogą wyjść już podczas użytkowania.

Zastanawiam się też na sensem okna dachowego, póki co jest w moim konfigu.

 

Coś się zmieniło od ostatniego wpisu? Jest decyzja? :D

Tak :) Złożyłem zamówienie, w tego co wiem, to jeszcze mogę wprowadzać zmiany w konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie można wybrać stopnia przyciemnienia szyb, jak w przypadku folii, ale nie ma co oszczędzać. Co oryginał, to oryginał i folia temu nie dorówna.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Kolega nie bierze auta w wynajmie to na dodatki tez warto spojrzec przez pryzmat pozniejszej sprzedazy , chociaz patrzac po sprzedazy mojego G01 wielu klientow wolaloby golasa aby jak najtaniej , pozniejszy klient na auta segmentu X3 wybiera zazwyczaj auto z kalkulatorem w reku.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pod koniec listopada ma byc uruchomiona funkcja videorejestratora poprzez kamery 360 - moze warto to przemyśleć?

 

Czy mozesz napisac wiecej szczegolow, jak skorzystają na tym użytkownicy, którzy mają już kamery 360?

 

Niestety nie zapowada sie ze system bedzie dzialal w Europie , ponizej email od bmw.


''Dziękujemy za wiadomość e-mail z dnia: 16.01.2020.


Uprzejmie informujemy, że uruchomienie rejestratora jazdy przez użycie usługi "Remote 3D View" czyli kamer już zainstalowanych w samochodzie, nie jest dostępna w Europie ze względu na ochronę danych osobowych, która obejmuje również np. informacje o fotoradarach w usłudze "Real Time Traffic Information". Ta usługa nazywa się "BMW Driver Recorder" i jest na tą chwile dostępna np. w RPA.


Przesyłam link, do dokładnego opisu usługi w sklepie ConnectedDrive dla rynku południowoafrykańskiego : https://www.bmw-connecteddrive.co.za/app/index.html#/portal/store/Base_Drive_Recorder


Jeżeli ta usługa będzie dostępna na rynku polskim, pojawi się ona w polskim sklepie ConnectedDrive. Niestety nie mamy informacji czy jej uruchomienie na rynku polskim jest planowane.


Na ten moment jedyna opcja to samodzielna instalacja kamer typu Dash Cam.


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem+48 662 500 100 lub mailowy na adres info@bmw-connecteddrive.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.