No to teraz tak: Dealer BMW który sprzedaje auto zobowiązał się do wstawienia poniższej klauzuli w umowie: "Samochód nie nosi znamion napraw blacharsko-lakierniczych. Powłoka lakiernicza na aucie jest grubością mieszczącą się w normach wykazywanych przez BMW.Samochód najprawdopodobniej podczas kontroli jakości w fabryce został wskazany do powtórnego malowania o czym świadczą niewielkie różnice w grubości powłoki lakierniczej na elementach w samochodzie.". dodatkowo otrzymałem informacje prosto z centrali BMW w Polsce: " Szanowny Panie Bartoszu, Pragniemy Pana poinformować, że maksymalna grubość lakieru zgodna z normami produkcji BMW wynosi 450μm i mogą się one różnić między powierzchniami pionowymi a poziomymi. Niestety nie mamy możliwości sprawdzenia procesu produkcji konkretnego pojazdu i przekazania informacji o fabrycznej grubości lakieru. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. Z poważaniem, Bartłomiej Nowosielski CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BMW Tel.: 800 269 269 (800 BMW BMW) GSM: 885 269 269 (885 BMW BMW) e-mail: info.bmw.pl@bmw.com Auto jest w dobrej cenie i szczerze mówiąc mając tak wiele informacji ciężko jest mi znaleźć jakieś minusy i wady w tej sytuacji...chyba, że ktoś widzi cos więcej( bo ja już jestem mega ścisnieniowany na to auto ;) )