Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z podcisnieniem tak ma być. Dobrze że wszystkie świece ładnie wyszły.
3A0jS9b.png
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Faktycznie bez problemu bo gwinty świec całe.

Sugerując się patentem na jednym z przewodów już ktoś wcześniej "tu" był :) .


Pozostałe przewody faktycznie parcieją.

Jak dojrzysz do zainteresowania się rozrządem to kolektor dolotowy i tak trzeba ściągnąć na dobry początek :mrgreen: .

Opublikowano
Faktycznie bez problemu bo gwinty świec całe.

Sugerując się patentem na jednym z przewodów już ktoś wcześniej "tu" był :) .


Pozostałe przewody faktycznie parcieją.

Jak dojrzysz do zainteresowania się rozrządem to kolektor dolotowy i tak trzeba ściągnąć na dobry początek :mrgreen: .

 

SIlnik dobrze rozgrzałem przed rozpoczęciem pracy. Ale z tego co się orientowałem to w R6 świece wychodzą bez większego problemu :wink:

Rzeźba na przewodzie wykonana przeze mnie do czasu aż nie przyjdą nowe silikonowe wężyki - stary przewód pękał pomimo skrócania więc coś na szybko musiałem wykombinować żeby nie zostawiać odsłoniętych dysz..

Do końca tygodnia będzie ogarnięte ;) Rozrząd będzie robiony jeszcze w tym miesiącu i auto pójdzie na hamownie bo jednak chyba silnik nie jest po czipie co jest dla mnie dobrą wiadomością :)

Mierzyłem sobie wczoraj przyspieszenie od 0-100 za pomocą B-Toola i wychodziło w granicy 7,7s z lekkimi uślizgami kół przy starcie - sprawdzane na RWD.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich ponownie :)

Bawareczka trafiła na serwis w celu wymiany rozrządu i usunięcia paru mankamentów, które ostatnio mnie dręczyły.. Mianowicie pojawiały się drgania na karoserii przy prędkościach 120km/h+.. Niestety auto stoi od ponad tygodnia w serwisie i zanosi się, że jeszcze spokojnie z tydzień postoi :( Rozrząd się robi a przy rozbiórce wyszły takie kwiatki jak wylany lewy amortyzator ( podejrzewałem, że coś jest z nimi nie tak bo przy dużych dziurach zawieszenie czasami dobijało), zatarte krzyżaki na przednim wale, uszkodzona chłodniczka spalin. Z plusów sprawdziliśmy panewki i są w idealny stanie :wink:


IMG-4606-1.jpg

IMG-4605.jpg

free photo hosting


Staram się doprowadzić auto do stanu niemal perfekcyjnego tak więc wał poszedł do regeneracji, chłodnice spalin planuje kupić używaną, ponieważ cena za nową to jakiś dramat :shock: i postawiłem na amortyzatory Bilstein B8 - i tutaj niestety czas oczekiwania około tydzień :duh: NIGDZIE W POLSCE NIE MA ICH NA MIEJSCU :roll: Poprzedni właściciel zamontował na tylną oś te amorki i chciałem całość złożyć do kompletu.

Dodatkowo na Black Friday trafiłem w 'okazyjnej' :mrgreen: cenie sprężyny H&R pod xdrive :twisted:


20191202-092332.jpg


Koła z racji zimy poszły do regeneracji i lakierowania w upragniony brązowy kolor, wyszedł trochę ciemniejszy odcień niż chciałem ale i tak jestem bardzo zadowolony! Niestety na zdjęciu z telefonu wypada od dużo ciemniej i można go pomylić z szarym, trzeba poczekać do wiosny za dobrym zdjęciem :) I na tą chwilę to by było na tyle.. Czekam aż autko do mnie wróci i będę mógł podsumować wszystkie pracę, które zostały wykonane :cool2: Jedyne czego się obawiam to mocne odchudzenie mojego portfela :P




20191203-1255513.jpg

20191203-1255591.jpg

free photo hosting

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak zwykle z dbałością o każdy szczegół :cool2: podoba mi się ten kolor felg. sam mam dylemat na jaki swoje pomalować. do czarnego nadwozia taki kolorek pasuje idealnie. na wiosnę będziesz wymiatać :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajny kolor. To teraz tylko do wiosny :D
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tak potwierdzam kolegę, że ładny kolor felg wyszedł. Ja również stoję przed dylematem jaki kolor rzucić na swoje, ten co zrobiłeś u siebie jest mega i pasuje zarówno do koloru nadwozia ale i również do tego wzoru felgi.

 

Do Ciebie taki brąz też podejdzie :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciesze się, że kolor przypadł go gustu :) Nie mogę się doczekać aż zobaczę efekt na aucie :norty:

No i rozrząd i parę innych rzeczy mam z głowy na jakiś czas! :lol: Wrzucam niemała listę nowych gratów


20191218-150228.jpg

20191218-150153.jpg


Samochód odebrałem w piątek, niestety z dodatkowymi błędami 5ecb, 94bb, 51b0.. Mam nadzieję, że jest to kwestia wykonania geometrii i kalibracji czujnika kąta skrętu. W przyszłym tygodniu będę się umawiać na geometrię w międzyczasie nowe sprężyny powinny już się ładnie ułożyć. Do wiosny zawieszam prace :D Jak się zrobi cieplej to na pierwszy ogień pójdą zaciski do regeneracji i tarcze bo nie mogę patrzeć na ten nalot rudej :duh: W styczniu planuję udać się na hamownie i zobaczymy co wykres wykaże :P


20191214-132141.jpg

20191214-134139.jpg


Na koniec porównanie przed montażem sprężyn i amortyzatorów i po:

20190223-153818.jpg

20191218-133731.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dobra rzecz z tymi sprężynami. Autu było to potrzebne, teraz wygląda jak przystało na BMW.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dzieki Aaben :cool2: Po cichu liczę, że jeszcze trochę opadnie, szczególnie przód :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
rzeczywiście przód wygląda jakby mniej siadł,ale to się jeszcze ułoży! na nowym kole będzie bajka! zazdro zrobionego rozrządu! też mnie to będzie czekać w najbliższym czasie,bo kto dba ten ma! ;) :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich w nowym roku :wink: Jak zapowiadałem samochód trafił na hamownie w celu weryfikacji mocy silnika. Pomiar był wykonywany na wyłączonym xdrive a samochód dwukrotnie wypłuł po 237km i ok. 510nm, dodatkowo nie puścił żadnego brzydkiego czarnego bączka czy czegoś w tym stylu więc DFP musi się mieć dobrze :norty: Bardzo się cieszę, ponieważ nakręciłem się negatywnie, że będzie dużo słabsza lub jakaś mapa jest już wgrana i więcej z niej nie wycisnę :lol: W piątek jestem umówiony na chip-tuning i zobaczymy jaką moc uda się wykrzesać :D

Przed końcem roku byłem na geometrii i zwiększyłem negatyw o 2' na każdym kole - taka sugestia od mechaników, którzy twierdzili, że auto będzie się lepiej prowadzić. Wszystkie błędy poznikały więc pozostało się cieszyć jazdą :8) Wrzucam zdjęcia z hamowni i wykres.

20200109-102048.jpg

20200109-112637.jpg

Opublikowano

Ładne auto :cool2:

Ciekawi mnie jakie jest ET twoich "Breytonków"

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ładne auto :cool2:

Ciekawi mnie jakie jest ET twoich "Breytonków"

Hej, ET 30 i 35.


A więc tak.. Auto już po wirusie, jak się okazało ktoś wcześniej coś grzebał i jednak była jakaś mapa zrobiona. Finalnie wyszło 269,2km i 570,5nm, lekki niedosyt jest :P Liczyłem na tą górną granicę 280km, o której wspominał tuner a fakt, że nie doszło do 270km jeszcze swoje dołożył :roll: :lol: Autko dużo fajniej jedzie, czekam na lepszą pogodę żeby sprawdzić na suchym jak się zachowuje.

Wykrakałem ostatnim postem 'bezawaryjną' jazdę, mianowicie podczas skręcania w lewo przy wyższych prędkościach słychać stuki z okolic prawego tyłu. Szukając źródła na kanale zauważyłem luz na półosi więc zakupiłem używkę i przy okazji wziąłem też łączniki elastyczne wału bo widzałem, że moje są już mocno spękane. Montaż mam nadzieję w ten weekend.

Kolejna przykra sytuacja miała miejsce jak po pracy próbując dostać się do auta załączył się alarm i nie było w ogóle prądu w aucie. Pierwsza myśl żeby zajrzeć do akumulatora gdzie po dotknięciu kabli nagle prąd wrócił... Sytuacja powtórzyła się jeszcze 3 razy w ciągu ostatniego miesiąca więc wczoraj wytargałem akumulator posprawdzałem kable wyczyściłem klemy i sprawdziłem wszystkie połączenia i wydaję się być ok.. Mam nadzieję, że problem rozwiązany :x

Wrzucam parę zdjęć auta.. Nawet brudne zacnie się prezentuje :mrgreen: Wracając do tematu sprężyn H&R to całkiem przyjemnie to siadło :8)


20200119-084059.jpg

20200128-080300.jpg

20200130-193256.jpg

20200130-193313.jpg

20200130-193328.jpg

20200130-193341.jpg

20200130-193429.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzieję się.. Przygotowania do założenia wiosennego zestawu..

Felgi zabezpieczone powłoką GTECHNIQ C5 Wheel Armour co by zawsze tak pięknie wyglądały :lol:

20200213-163111.jpg

20200215-102425.jpg

20200215-123556.jpg

Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z użycia zestawu foliatec do malowania zacisków. Zaciski razem z tarczami dałem do lakierowania proszkowego w srebrny kolor, spinki zacisków w ocynk.

Zamówiłem pełny zestaw naprawczy do wszystkich zacisków i teraz cierpliwie czekam żeby móc dalej działać. Oczywiście przy składaniu wrzucam już zestaw kół na lato :D



20200218-140527.jpg

20200218-143346.jpg

20200218-164945.jpg

20200218-204723.jpg

insert picture html

Opublikowano
Kup sobie 100ml lub najmniej ile się da lakieru bezbarwnego,mały pędzelek i pomaluj wszystkie nieścierne elementy. Ja tak zrobiłem na całym aucie komplet ATE i już od 3 lat ani grama rdzy. Po umyciu auta wygladaja jak nowe
Opublikowano

Panowie :? .............. te spinki zgodnie w wytycznymi BMW to się wymienia "W samochodach starszych niż 48 miesięcy".

ATE kosztują około +/-25 zl szt. i po co kombinować.

Opublikowano
Panowie :? .............. te spinki zgodnie w wytycznymi BMW to się wymienia "W samochodach starszych niż 48 miesięcy".

ATE kosztują około +/-25 zl szt. i po co kombinować.

Z malowaniem akurat miałem na myśli tarcze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.