Skocz do zawartości

Podmiana reflektorów w G20


delos

Rekomendowane odpowiedzi

Zamontować można w każdej wersji tylko pełna funkcjonalność jest w momencie jak posiadasz Asystenta Świateł Drogowych 5AC lub możesz go dokupić z poziomu ConnectedDrive

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zamontować można w każdej wersji tylko pełna funkcjonalność jest w momencie jak posiadasz Asystenta Świateł Drogowych 5AC lub możesz go dokupić z poziomu ConnectedDrive

 

Czyli jeśli posiadam Asystenta reflektory są plug and play ( nie wymagają programowania ) ? Znasz może orientacyjny koszt takiej wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Uważajcie na gwarancję. Właśnie mi zabrali gwarancję na całe auto w związku z wymienionymi światłami na lasery i przekodowanym ekranem wskaźników na ten z M3 (prędkościomierz do 330).


Gwarancji i tak mi zostało już tylko miesiąc więc nie taka wielka szkoda ale ostatnio przerywa mi radio od czasu do czasu (napis "No source available" przy zwiększaniu głośności) i myślałem że mi to naprawią jeszcze w ramach gwarancji ale niestety unieważnili całą gwarancję i podobno nie mogą się połączyć ze sterownikami w celu ich programowania. Muszę więc spróbować szczęścia poza ASO, w niezależnym warsztacie który programował mi auto pod lasery.


Także temat z dokładaniem laserów jest trochę ryzykowny jak ktoś ma jeszcze auto na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na gwarancję. Właśnie mi zabrali gwarancję na całe auto w związku z wymienionymi światłami na lasery i przekodowanym ekranem wskaźników na ten z M3 (prędkościomierz do 330).


Gwarancji i tak mi zostało już tylko miesiąc więc nie taka wielka szkoda ale ostatnio przerywa mi radio od czasu do czasu (napis "No source available" przy zwiększaniu głośności) i myślałem że mi to naprawią jeszcze w ramach gwarancji ale niestety unieważnili całą gwarancję i podobno nie mogą się połączyć ze sterownikami w celu ich programowania. Muszę więc spróbować szczęścia poza ASO, w niezależnym warsztacie który programował mi auto pod lasery.


Także temat z dokładaniem laserów jest trochę ryzykowny jak ktoś ma jeszcze auto na gwarancji.

 

Powalczyłbym. Nie ma czegoś takiego jak "zabranie gwarancji na całe auto" bo sobie lampy wymieniłeś.

Jeśli BMW nie jest w stanie wykazać wpływu Twojej modyfikacji na zepsucie się danego elementu, to masz pełne prawo do gwarancji na ten element.


Jak po wymianie lamp padłoby mi turbo, a dealer odmówił naprawy gwarancyjnej bo zmieniłem lampy, to już nie mógłbym doczekać się pierwszej rozprawy sądowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na gwarancję. Właśnie mi zabrali gwarancję na całe auto w związku z wymienionymi światłami na lasery i przekodowanym ekranem wskaźników na ten z M3 (prędkościomierz do 330).


Gwarancji i tak mi zostało już tylko miesiąc więc nie taka wielka szkoda ale ostatnio przerywa mi radio od czasu do czasu (napis "No source available" przy zwiększaniu głośności) i myślałem że mi to naprawią jeszcze w ramach gwarancji ale niestety unieważnili całą gwarancję i podobno nie mogą się połączyć ze sterownikami w celu ich programowania. Muszę więc spróbować szczęścia poza ASO, w niezależnym warsztacie który programował mi auto pod lasery.


Także temat z dokładaniem laserów jest trochę ryzykowny jak ktoś ma jeszcze auto na gwarancji.

 

Powalczyłbym. Nie ma czegoś takiego jak "zabranie gwarancji na całe auto" bo sobie lampy wymieniłeś.

Jeśli BMW nie jest w stanie wykazać wpływu Twojej modyfikacji na zepsucie się danego elementu, to masz pełne prawo do gwarancji na ten element.


Jak po wymianie lamp padłoby mi turbo, a dealer odmówił naprawy gwarancyjnej bo zmieniłem lampy, to już nie mógłbym doczekać się pierwszej rozprawy sądowej.

 

Ja mam podobne podejście, ale domyślam się, że dla wielu osób dodatkowy kłopot związany z rozprawą (plus ewentualna gratyfikacja prawnika) może okazać się zbyt stresujący w kontekście naprawy jakiejś drobnostki za max kilka stówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie też się udało w tym tygodniu basic LED przełożyć i zakodować na lasery. Niestety nie dałem rady zrobić tego sam (a myślałem że posiadam już wystarczającą wiedzę, ale guzik prawda), zleciłem to warsztatowi w Łodzi polecanemu przez naszego kolegę w tym temacie.


Łączny koszt około 9000 PLN.


Część do odzyskania ze sprzedaży starych lamp.


Ja miałem już HBA tzn manetkę miałem a potem dokupiłem przez ConnectedDrive odblokowanie feature'a. W dzisiaj w nocy jadę na testy - zaobserwować działanie lasera i selective beam.


Jak na razie wrażenia z samych DRLów i kierunkowskazów kosmiczne, przeskok jakościowy w porównaniu do basic LED.


Edit: Już po nocnych testach. Selective Beam zadziałał od strzała, elegancko wycina pojazdy pozostawiając długie światła na poboczach.


Natomiast nie umiem zaobserwować samego działania lasera. Rozumiem że żeby zaczął działać to trzeba mieć światła mijania plus HBA załączony i rozpędzić się do około 100 km/h i przed sobą nie mieć żadnych źródeł światła (samochodów).

Czy to widać kiedy laser się włącza? Czy jest taki efekt wow? Czy to raczej jest bardzo trudne do odczucia? Czy dodatkowo pojawia się jakaś kontrolka że laser jest aktywny?

Cześć, miałeś jakieś zaufane źródło na te lampy laserowe, czy na czuja na allegro kupiłeś? Też zamierzam wymienić podstawowe lampy na lasery i powiedzmy te 9k jest do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej, na czuja ale ważne dla mnie było żeby gość wystawił fakturę


Część cwaniaków chciało opylić lampy bez faktury i bez paragonu sto zawsze powoduje brak podstaw do zwrotu środków gdy lampy po podłączeniu i zakodowaniu nie zaświecą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Cześć, czy ktoś z obecnych użytkowników, który dołożył reflektory laserowe w miejsce led, wykonywał później akcje przywoławcze w ASO? Pytam, gdyż u mnie życzą sobie podpisania oświadczenia, że jak po wykonaniu akcji serwisowej, np. reflektory nie będą działać to nie ich błąd w sztuce, tylko moje ryzyko przeróbek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

"lcios83 napisał:

Serwis Premium , Ptasia 3, Łódź.

https://www.facebook.com/premiumservice.lodz/

Sam dokładałem lasery do wersji z Kanady 2 lata temu. Polecam. Serwisuje prywatne auta tylko u nich.




Sprzedawałeś swoje lampy i kupowałeś lasery? Ile wyniosła Cię operacja?"


Lasery 6000pln, kodowanie 1500pln. Dodam, że to było w grudniu 2020.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"lcios83 napisał:

Serwis Premium , Ptasia 3, Łódź.

https://www.facebook.com/premiumservice.lodz/

Sam dokładałem lasery do wersji z Kanady 2 lata temu. Polecam. Serwisuje prywatne auta tylko u nich.




Sprzedawałeś swoje lampy i kupowałeś lasery? Ile wyniosła Cię operacja?"


Lasery 6000pln, kodowanie 1500pln. Dodam, że to było w grudniu 2020.

 

Dzięki wielkie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Trzeba kupić lampy z modułami. Przykładowa aukcja:


https://allegro.pl/oferta/lampy-lewa-prawa-bmw-3-g20-laser-shadow-kompletne-13582816811


Moduły to te srebrne metalowe wstawki z metalowymi bolcami (od radiatora) w czarnym plastiku obudowy lampy.


Musi być wersja Europejska i najlepiej z paragonem/fakturą. Mogą być używki, nowe to drożyzna.


Wpięcie pod tą samą kostkę (nie trzeba przerabiać instalacji elektrycznej).


Kodowanie E-Sysem nowej części do VINu auta.


Co do asystenta świateł drogowych to ja go miałem od samego początku więc u mnie ładnie to wszystko zagrało ale kolega kamer7 zdaje się że dokładał asystenta (zmieniał manetkę przy kierownicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
4 godziny temu, kamer7 napisał(a):

Tak, dokładałem hardware od HBA ale jeszcze nie udało mi się tego aktywować. Doszedłem do etapu, że już mam tę opcję dostępną w ConnectedDrive i mogę w końcu ją kupić ale nie chce mi się pobrać do auta certyfikat, bo mam wersję z ID6, która nie ma remote update. Dostałem info, ze taki certyfikat się pobierze, gdy zrobię programowanie (aktualizację) sterowników auta ale do tego potrzebny jest aktywowana, legalna ISTA, której nie posiadam. Czy ktoś zechciałby coś takiego przeprowadzić w moim aucie? Jeśli tak to proszę o informację z ceną.

Jak to zrobiłęś że pojawiła Ci się ta opcja w Connected Drive ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Godzinę temu, kamer7 napisał(a):

nie spotkałem nikogo, kto by mi coś takiego zaoferował i to zagrało jak trzeba

Jestes w stanie dowiedziec się co trzeba zrobic, aby w ConnectedDrive pojawila sie opcja zakupu asystenta drogowych? Czytając róźne fora (światowe) nie znalazłem informacji, aby ktoś sobie z tym poradził.
Widze że pojawiaja sie fake fsc do Kafasa 4, ale chciałem to bardziej po bożemu zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.