Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jestem z nim w kontakcie. Biorąc jego ofertę (swoja droga faktycznie dość dobrą) muszę zaakceptować jego ubezpieczenie, które jest jakieś 4k droższe niż to co mogę mieć z zewnątrz...Będę jeszcze negocjował.


Co do pakietu m technology, nie widzę tutaj zastosowania patrząc na sposób w jaki poruszam sie samochodem:) Bardziej myślałem czy nie nie dołożyć systemów asystujących professional i np zrezygnować z telefonii komórkowej - nigdy nie ładuje telefonu na ładowarce indukcyjnej, lecz to chyba nie tylko o ładowarkę tam chodzi.

 

A nie dodajesz service inclusive + repair? Daj znać to może mój handlowiec coś z rabatem da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie dodaje tych pakietów w konfiguracjach. Robie jakies 20k / rok i zwykle nie wykorzystałym tego, do tego czasami auto potrafi mi sie znudzic po roku czasu, leci cesja i biore nowe xD


Nie wiem czy jest jeszcze do ugrania wiecej rabatu, mam go już 15,2% do tego całkiem niezłe finansowanie:


48 rat

3850 brutto / mies

0% wplaty

25k / rok limit

wykup 47%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie dodaje tych pakietów w konfiguracjach. Robie jakies 20k / rok i zwykle nie wykorzystałym tego, do tego czasami auto potrafi mi sie znudzic po roku czasu, leci cesja i biore nowe xD


Nie wiem czy jest jeszcze do ugrania wiecej rabatu, mam go już 15,2% do tego całkiem niezłe finansowanie:


48 rat

3850 brutto / mies

0% wplaty

25k / rok limit

wykup 47%

 

Jak chcesz mogę nie pytać skoro 15,2 Cię satysfakcjonuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj, będę wdzięczny. Satysfakcjonuje mnie jak najniżej sie da:D


Tylko trzeba pamiętać ze nie rabat robi cała robotę ale również finansowanie. Co z tego ze rabatu zrobią 25% jak na finansowaniu sobie odbija szybciutko :)

Daj znać jak to się będzie przedstawiało u Twojego handlowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zrobiłem konfigurację ale nie jestem pewien czy nie powinienem czegoś odjąć żeby zmieścić się w 2500zł brutto z ubezpieczeniem. Wczoraj przejżałem ten temat i niestety musiałem dodać live cockpit pro z powodu zegarów :duh: Rabat będę celował 20%, 60 miesięcy wkład własny 20% , nie wiem tylko na jakie finansowanie mogę liczyć ( mój pierwszy leasing na jednoosobową działalność ). Czytałem też że na zimówki są dobre rabaty więc je będę musiał dodać do ceny, czy opłaca się kupić pełen pakiet serwisowy? dzięki za pomoc.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/k3b4s6n5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zrobiłem konfigurację ale nie jestem pewien czy nie powinienem czegoś odjąć żeby zmieścić się w 2500zł brutto z ubezpieczeniem. Wczoraj przejżałem ten temat i niestety musiałem dodać live cockpit pro z powodu zegarów :duh: Rabat będę celował 20%, 60 miesięcy wkład własny 20% , nie wiem tylko na jakie finansowanie mogę liczyć ( mój pierwszy leasing na jednoosobową działalność ). Czytałem też że na zimówki są dobre rabaty więc je będę musiał dodać do ceny, czy opłaca się kupić pełen pakiet serwisowy? dzięki za pomoc.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/k3b4s6n5

Nie bierzesz rozszerzonych led? Ja mam konfiguracje 330i z mpakiem doposażone w rozszerzone ledy i pare innych dupereli za 170tys brutto z rabatem brokerskim

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zmieszczę się w 2500zl brutto to zależy mi bardzo na innych zegarach i Webasto. Po rabacie nawet 20% moja konfiguracja wychodzi około 180 000 przy benzynie 2.0, mógłbyś wysłać swoją żebym zobaczył co w niej jest?


Dlaczego rozszerzone ledy są ważne? Silnik nie zależy mi na 3.0 i wychodził za drogo nawet po rabacie. Oczywiście wybrałbym go gdyby mieścił się w moim budżecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zmieszczę się w 2500zl brutto to zależy mi bardzo na innych zegarach i Webasto. Po rabacie nawet 20% moja konfiguracja wychodzi około 180 000 przy benzynie 2.0, mógłbyś wysłać swoją żebym zobaczył co w niej jest?


Dlaczego rozszerzone ledy są ważne? Silnik nie zależy mi na 3.0 i wychodził za drogo nawet po rabacie. Oczywiście wybrałbym go gdyby mieścił się w moim budżecie

To ja bym zrobił tak: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G20/5P31/FKGNL,P0475,S01CB,S01DF,S01RE,S0230,S02PA,S02TB,S02VB,S02VC,S02VL,S0302,S0320,S03KA,S0420,S0428,S0431,S0465,S0481,S0488,S0493,S04KA,S04NE,S04UR,S0508,S0534,S0536,S0548,S05A1,S05A4,S05AC,S05AQ,S05DA,S05DC,S05DF,S0654,S0688,S06AE,S06AF,S06AK,S06C3,S06NW,S06U3,S0704,S0710,S0715,S0760,S0775,S07CH,S07L F,S07NH,S0851,S0879,S08EK,S08KA,S08R9,S08TF,S0ZD7


LEDy rozszerzone i asystent świateł mega rzecz. Do tego jak kokpit live pro to bierz w pakiecie bo taniej plus dostajesz ładowanie indukcyjne. Dołożyłem pakiet serwisowy i repair. Jeśli serwisu nie chcesz to wziąłbym rozszerzoną gwarancję. Przy ok 19% rabatu jesteś w stanie zmieścić się w 2500 brutto. Zastanawiam się czy jest sens byś brał 320i w xdrive. Przy tej mocy to zbędne, myślę że i w górach. Więc kolejne 6tysi w dół. Ponadto uważam, że listwa fortepianowa czerń to błąd. Raz, że podatna na zarysowania, a dwa to refleksy. Jak zależy Ci na czerni to lepiej wziąć czarne drewno za 680. Galwanizowane elementy nie ma sensu moim zdaniem. Standard wygląda spoko według mnie.


Ewentualnie 330xi https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G20/5R71/FKGNL,P0475,S01CB,S01DE,S01RE,S0230,S02NH,S02PA,S02TB,S02VB,S02VC,S02VL,S0302,S0320,S03KA,S0420,S0428,S0431,S0465,S0481,S0488,S0493,S04KA,S04NE,S04UR,S0508,S0534,S0536,S0544,S0548,S05A1,S05A4,S05AC,S05AQ,S05DA,S05DC,S0654,S0688,S06AE,S06AF,S06AK,S06C3,S06NW,S06U3,S0704,S0710,S0715,S0760,S0775,S07CH,S07LF,S07NH,S0851,S0879,S08EK,S08KA,S08R9,S08TF,S0ZD7 po rabacie ok 210 brutto przy 19% (pakiety serwisowe i gwarancyjne nie podlegają rabatom). Przy odsprzedaży brak gwarancji po 2 latach trochę słabo.

Moje 330 xi (gdyby nie wyjazdy w góry i druga połowa to bym brał tylko na tył) jest w wycenie 221 383,00 po rabacie i przy 48 mcach i 20% wkładu rata mi wyjdzie ok jakieś 2350 brutto normalny leasing, teraz nie mam papierów (to już z GAPEM). Zatem pomyśl, a z rabatem mogę pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zrobiłem konfigurację ale nie jestem pewien czy nie powinienem czegoś odjąć żeby zmieścić się w 2500zł brutto z ubezpieczeniem. Wczoraj przejżałem ten temat i niestety musiałem dodać live cockpit pro z powodu zegarów :duh: Rabat będę celował 20%, 60 miesięcy wkład własny 20% , nie wiem tylko na jakie finansowanie mogę liczyć ( mój pierwszy leasing na jednoosobową działalność ). Czytałem też że na zimówki są dobre rabaty więc je będę musiał dodać do ceny, czy opłaca się kupić pełen pakiet serwisowy? dzięki za pomoc.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/k3b4s6n5

 

Trochę Ci zmieniłem : https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/h1c2p9o2

listwy ozdobne lakier fortepianowy rysują się od samego patrzenia i kurz na nich widać każdą drobinkę, dałem inne.

Wrzuciłem pakiet ConnectedDrive Plus, cena Twojej konfiguracji spadła na 227 880 zł i masz wszystko co wybierałeś tylko listwy zmienione.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem światła led na rozszerzony zakres, dzięki też za info o pakiecie i listwach, wychodzi dużo taniej. Co do xdrive jak ustalę w salonie czy uda się zmieścić w budżecie to najpierw przejadę się 2.0 w obu wersjach, na 3.0 mam za ciężką nogę, chociaż kusi bardzo. Musiałbym wtedy zrezygnować z ładniejszych zegarów. Z pakietami service/repair nie wiem jeszcze co zrobić, zakładam że przez 5 lat będę jeździł bezawaryjnie :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zmieniłem światła led na rozszerzony zakres, dzięki też za info o pakiecie i listwach, wychodzi dużo taniej. Co do xdrive jak ustalę w salonie czy uda się zmieścić w budżecie to najpierw przejadę się 2.0 w obu wersjach, na 3.0 mam za ciężką nogę, chociaż kusi bardzo. Musiałbym wtedy zrezygnować z ładniejszych zegarów. Z pakietami service/repair nie wiem jeszcze co zrobić, zakładam że przez 5 lat będę jeździł bezawaryjnie :|

 

Nie zakładaj tego!!!

Oba pakiety to must have, mój przykład głupie odboje tylnych amorków to kilka tysięcy w ASO!!

A wymiana na gwarancji w cenie pakietu na 5lat

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa:

Kolega wyklikał osobno w swojej konfiguracji:

- Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym - 2030 zł

- BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym - 12 620 zł

- Pakiet Connected Professional - 1540 zł

Razem to daje 16 190 zł


Pakiet Pakiet ConnectedDrive Plus, który zawiera wszystkie te 3 opcje kosztuje 13 310 zł, czyli oszczędzamy na pakiecie 2880 zł.


W przypadku pozostałych pakietów czasem też można je wybrać, ale zależy jakie opcje się wybiera.

Warto najpierw wyklikać wszystkie opcje, które potrzebujemy, a potem kliknąć w pakiet który mniej więcej zawiera te elementy, które wyklikaliśmy wcześniej, jeśli cena spadnie to warto go brać, ale nie zawsze tak jest.

Ja jak wyklikałem wszystkie potrzebne opcje w swoim zamówionym X4 M40d i wybrałem pakiet Business Class to cena spadła, ale jak wybieram pakiet First Class to cena wzrasta o 400 zł mimo, że osobno mam wybrane wszystkie opcje z tego pakietu.

I dlaczego pakiet First Class jest droższy niż wszystkie jego składowe opcje osobno ? :nienie: Chyba tylko żeby strzyc takich co chcą mieć na liście wyposażenia napisane pakiet First Class :mad2:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierzesz rozszerzonych led? Ja mam konfiguracje 330i z mpakiem doposażone w rozszerzone ledy i pare innych dupereli za 170tys brutto z rabatem brokerskim

 

Mozesz podrzucic konfiguracje? Jaka cena z konfiguratora? Chetnie sprawdze z czystej ciekawosci.

Sam nie mogę zejść poniżej 155 za 318i sportline ;) a to jednak o dwie pozycje gorszy silnik. Do tego sama doplata do mpak vs Sportline to okolo 10k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierzesz rozszerzonych led? Ja mam konfiguracje 330i z mpakiem doposażone w rozszerzone ledy i pare innych dupereli za 170tys brutto z rabatem brokerskim

 

Mozesz podrzucic konfiguracje? Jaka cena z konfiguratora? Chetnie sprawdze z czystej ciekawosci.

Sam nie mogę zejść poniżej 155 za 318i sportline ;) a to jednak o dwie pozycje gorszy silnik. Do tego sama doplata do mpak vs Sportline to okolo 10k.

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G20/5R11/FKGNL,P0300,S01CB,S01DE,S01RE,S0230,S02PA,S02TB,S02VB,S02VC,S02VL,S0302,S03KA,S03M2,S0428,S0430,S0431,S0465,S0481,S0493,S04KK,S04NE,S04UR,S0534,S0544,S0548,S05A1,S05A4,S05AC,S05AQ,S05DA,S05DC,S05DM,S0654,S0676,S06AE,S06AF,S06AK,S06C1,S0704,S0710,S0715,S0754,S0760,S0775,S07CG,S07LF,S0851,S0879,S08KA,S08R9,S08TF

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Zwróć uwagę że on bierze u brokera. Raczej ciężko jest dostać normalnie w salonie większy rabat na starcie niż oferowane przez brokerów.

O całkowitym koszcie transakcji broker a salon się nie wypowiadam.

Różnie bywa, w sierpniu zeszłego roku brokerzy dawali na G20 identyczny upust, jak salony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć ze broker dał mi upust z 243k na 188 - BMW 330i MSport. O finansowanie nie pytałem ponieważ myślę o kupnie za gotówkę - autem planuję pojeździć myslę 5 lat :) o ile się do tego czasu nie rozsypie :D

 


Jeżeli nie ma żadnych dziwnych "kruczków i myków" to bardzo dobra oferta :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.