Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Chciałbym zamówić m340 touring. Konfig pod 400, auto do zamówienia.


W jednym z salonów w Warszawie dostałem 15%+promo comfortlease.


Czuje, że można dobić blisko 20% na takich warunkach.


Czy ma ktoś namiar na sensownego handlowca?

 


Wysłałem priv.

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się z pytaniem pod kolegów wyżej. Rozglądam się za 330i xDrive i zastanawiam się na jaki maksymalny rabat mogę liczyć. Na chwilę obecną dostałem 14% w jednym z salonów i ciężko coś ugrać więcej, a z tego co widzę można wyciągnąć więcej. Produkcja na 2019 niestety została już zamknięta więc pozostaje stock albo produkcja z nowego roku, pytanie czy na nowy rok jest szansa na w miarę ciekawy rabat czy jednak lepiej skupić się na tym co aktualnie jest na stocku. Jak ktoś ma namiar na dobrego handlowca to poproszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się z pytaniem pod kolegów wyżej. Rozglądam się za 330i xDrive i zastanawiam się na jaki maksymalny rabat mogę liczyć. Na chwilę obecną dostałem 14% w jednym z salonów i ciężko coś ugrać więcej, a z tego co widzę można wyciągnąć więcej. Produkcja na 2019 niestety została już zamknięta więc pozostaje stock albo produkcja z nowego roku, pytanie czy na nowy rok jest szansa na w miarę ciekawy rabat czy jednak lepiej skupić się na tym co aktualnie jest na stocku. Jak ktoś ma namiar na dobrego handlowca to poproszę.

 

Może napisz z jakiego miasta chcesz kontakt do handlowca ? no chyba że chcesz/możesz potem dymać przez pół Polski po auto :lol: :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również prosiłbym o namiary na handlowca, który jest w stanie ugrać więcej niż 15%, obecnie dostałem 15% i promocyjny leasing na mocno doposażoną 330i .Preferowane miasta odbioru to Trójmiasto, Poznań Wrocław lub Kraków. Z góry dziękuję :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


Może napisz z jakiego miasta chcesz kontakt do handlowca ? no chyba że chcesz/możesz potem dymać przez pół Polski po auto :lol: :wink:

 


"dymalem" ze Szczecina do Częstochowy, 30k różnicy za miłą przejażdżkę nowym autem, dla mnie sama przyjemność :mrgreen:

Za kilka miesiecy znów się tam udam po 330i rwd s, oera lub m340i

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się z pytaniem pod kolegów wyżej. Rozglądam się za 330i xDrive i zastanawiam się na jaki maksymalny rabat mogę liczyć. Na chwilę obecną dostałem 14% w jednym z salonów i ciężko coś ugrać więcej, a z tego co widzę można wyciągnąć więcej. Produkcja na 2019 niestety została już zamknięta więc pozostaje stock albo produkcja z nowego roku, pytanie czy na nowy rok jest szansa na w miarę ciekawy rabat czy jednak lepiej skupić się na tym co aktualnie jest na stocku. Jak ktoś ma namiar na dobrego handlowca to poproszę.

 

Może napisz z jakiego miasta chcesz kontakt do handlowca ? no chyba że chcesz/możesz potem dymać przez pół Polski po auto :lol: :wink:

 

Z odbiorem to chyba nie problem, ale najlepiej Poznań, Wrocław, Łódź, Warszawa, Trójmiasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do Poznania nie jest Wam "daleko" i nie jest dla Was to problem, to polecam Panią Natalię Skopińską 506 688 589, natalia.skopinska@bmw-imp.pl w BMW Inchcape Poznań ( w zasadzie Swadzim koło Poznania).

W połowie października zamawiałem X5 do produkcji i dostałem fajny rabat na auto i w dodatku promocyjny leasing. Sumarycznie oferta wyszła trochę ciekawiej niż od brokera.

Można się powołać się na mnie ( Krzysztof Gruszecki) i nasze forum, wtedy łatwiej będzie Wam rozpocząć negocjacje :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że 14-15% to trochę mało szczególnie biorąc pod uwagę, że mamy końcówkę roku, czyli sprzedawcy powinni domykać budżety. Ja dostałem 18% za konfigurację na poziomie 240k w Inchcape Warszawa ale zamawiałem na przełomie czerwca/lipca. Do końca czerwca była oferta z rabatem 15% a od razu na początku lipca weszło do salonów wsparcie z centrali na serię 3 i dodatkowe 3% udało się urwać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ceny lecą do góry, 179295,00 dla 330i ze sportową skrzynią która widnieje w konfiguratorze już nie jest aktualna a niebawem ma być kolejna podwyżka :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga: jak ktos bylby zainteresowany nowa M340i to moj Doradca ma taka do sprzedania na 19%, moge podeslac specyfikcje. W skrocie Dravit Grey, Zawieszenie M, pakiet M technology, ciemne szyby, ledy rozszerzone, live cockpit do tego promocyjny leasing lub comfort lease. Rocznik 2019 i przyjechala dzisiaj do salonu wiec jeszcze ciepla :mrgreen:


Potrzebuje ona tylko przegladu zerowego i moze wyjezdzac.


Specyfikacja lub kontakt na emilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że 14-15% to trochę mało szczególnie biorąc pod uwagę, że mamy końcówkę roku, czyli sprzedawcy powinni domykać budżety. Ja dostałem 18% za konfigurację na poziomie 240k w Inchcape Warszawa ale zamawiałem na przełomie czerwca/lipca. Do końca czerwca była oferta z rabatem 15% a od razu na początku lipca weszło do salonów wsparcie z centrali na serię 3 i dodatkowe 3% udało się urwać.

Żeby auto było w planie, musi być wydane. Samo zamówienie auta nie jest wiążące ze zostało sprzedane a mówimy o produkcji w nowym roku w tym przypadku. Także nie wiem czy duzo powyżej 15% się da, a masz gwarancje ceny. Ktoś wie o ile w górę od nowego roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Z tego co widzę, że większość Szanownych Panów bierze mocno wypasione trójki i dostaje całkiem konkretne rabaty.

Czy podobnie powinno być w przypadku 320i w konfigu w okolicach 190-195k brutto?

Na jaki rabat można liczyć?

Mam ofertę z 10% rabatem (do produkcji).


Druga sprawa - czy to prawda, że stock faktycznie jest pusty jeśli chodzi o auta w takim pułapie cenowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem właśnie 320i ale w konfigu za prawie 240k i dostałem 18% rabatu. Myślę, że sporo zależy od konkretnego handlowca i okresu w jakim zamawiasz. Jak rozmawiałem z jednym handlowcem to na starcie mi powiedział, że może dać rabat 10%. 12% mógłby dać przy odpowiedniej flocie w firmie itd. a jak po negocjacjach z innym handlowcem ugrałem większy rabacik to u tego pierwszego nagle też już się dało 15% i to bez żadnych flot ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Rabaty rabatami ale szykują się znaczne podwyżki modeli spalinowych średnio 20% co rok na skutek opłat klimatycznych które mają być nakładane w ostrzejszej formie na producentów aut. Koszty finalnie producenci oczywiście przerzucą na klientów. Na początku producenci pewnie będą się starali brać podwyżki na siebie ale do czasu. Niektórzy analitycy straszą że za 5 lat spalinowki będą dwukrotnie droższe niż dzisiaj. Lobby aut elektrycznych jak widać nie próżnuje. Tak więc kupujcie jak najszybciej klasyczne spalinowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To jest bzdura nic takiego nie będzie a spalinowe auta będą jeszcze długo sam rząd nie pozwoli na ich likwidację bo żyją z kierowców jak cała unia (w PL 2.70zł z litra paliwa to podatek) choć udział elektryków będzie rosnąć do czasu aż w prąd do aut władują akcyzę, podatek drogowy itd a to tylko kwestia czasu i rozwoju rynku wtedy auto elektyczne będzie finansową klapą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, pomysły na nowe podatki się nie kończą, a co do braku utraty wartości - nie jest takie nierealne, ale chyba jeszcze nie teraz - słaba infrastruktura.

Kiedys kupilem ciagnik new holland, 2008r produkcji i teraz moglbym go sprzedac za 90% ceny poczatkowej jako nowy, a wszystko przez dotacje z UE. Jak wprowadzili dotacje na maszyny to podrozaly z miejsca o 40%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bzdura nic takiego nie będzie a spalinowe auta będą jeszcze długo sam rząd nie pozwoli na ich likwidację bo żyją z kierowców jak cała unia (w PL 2.70zł z litra paliwa to podatek) choć udział elektryków będzie rosnąć do czasu aż w prąd do aut władują akcyzę, podatek drogowy itd a to tylko kwestia czasu i rozwoju rynku wtedy auto elektyczne będzie finansową klapą.

 

Kolego. Niestety mylisz się. Analogicznie jak z cenami za energię elektryczną rząd nie utrzyma dłużej cen bo zaczną bankrutować firmy energetyczne. Już płacą coraz większe kary.

Podobnie rzecz ma się z autami spalinowymi. Od 2020 r wchodzą nowe bardziej wyśrubowane normy w UE na dopuszczalne limity emisji spalin z samochodów. Tutaj którykolwiek rząd z któregokolwiek państwa EU nie ma nic do gadania. Jeżeli producenci nie dotrzymają parametrów będą płacić coraz większe kary. Po drugie Polacy jeżdżą starymi samochodami więc ten problem zacznie w Polsce obowiązywać za około 10 lat gdy zaczną kupować auta po podwyżkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dlatego mówię że Niemiec będzie musiał kombinować już musi ale u nas wciąż można jeździć autem euro 0 my za kilkanaście lat będziemy się martwić o ile nie zmieni się trend na inne źródło energii bo elektryka to bzdura i trucie środowiska olbrzymią ilością akumulatorów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, rzeczywiscie teraz auta elektryczne są drogie, ale muszą się pojawiać, aby infrastruktura się wytworzyła.

Jeśli wymyślimy lepsze źródło prądu lub lepszy magazyn energii niż obecne akumulatory to przejście ze spalinówek na elektryki nastąpi bardzo szybko. Bez infrastruktury - trzeba będzie ją najpierw wybudować, przestawić się. Tak było ze wszystkim. Nikt nie hoduje teraz tanich koni pociągowych, ale jak wchodziły spalinówki to ludzie pukali sie w głowę - po co skoro koń pociągnie.

Kiedyś budowano tunele na szerokość dwóch końskich zadów i do dzisiaj nimi jeździmy, infrastruktura jest najważniejsza, a auta elektryczne muszą już się pojawiać mimo, że drogie w produkcji, ciężkie i mało praktyczne poza miastem. Mimo, że na chwilę obecną przemysł, infrastruktura, jak i model konsumpcji aut spalinowych jest powszechny, to się musi zmienić, chyba, że będziemy produkować ropę z CO2 zawartego w armosferze, w innym wypadku źródła paliw o ile się nie wyczerpią - będą coraz droższe (koszt wydobycia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.