Skocz do zawartości

Wszystkie wady G30


monogramus

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zrobiłem już 2kkm, więc mogę cokolwiek powiedzieć. W stosunku do f10 jakość montażu i wyciszenie g30 jest na wyższym poziomie. Nie dostrzegłem problemów ze stabilnością, może za wolno jeżdżę. Ogólnie dwulitrowa benzyna ma teraz osiągi na poziomie R6 sprzed 10 lat, mi mocy nie brakuje, chociaż jak ktoś przesiada się z mocnego auta, to wiadomo że będzie niedosyt.

Auto jest ogólnie zwinne, ale mam wrażenie, że to nie jest samochód do szybkiego pokonywania zakrętów. W zakręcie w którym małym i słabszym autem jadę spokojnie 90 kmh, tutaj odczuwam niepokój już przy 80. No ale masa i gabaryty robią swoje.

Oczywiście środkowa część zegarów już mi raz zgasła, co również oznaczało, że nie dało się sterować tym, co wyświetla część po prawej stronie. Jest to żenujące, identyczny problem miałem przy rozszerzonej desce w f10 i nikt nie był w stanie tego zdiagnozować.

Poza tym auto bardzo fajne, jazda dobrze wyposażoną wersją daje dużo radości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie dziwne. Może sie skapneli że bylo za dużo awarii tego sterownika/kolumny i w nowszych rocznikach jest tylko podjazd do gory żeby oszczędzić na wymianach. Moje auto jest 7/2019.

 

Czasem, rzadko, ale zostaje na górze - ale to czasem. Myślę, że coś w systemie nie zatrybi i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komus tez rozlacza BT przy dluzszym sluchaniu muzyki przez youtube? Ja mam tak co chwile i mam od razu przerwany BT na muzyke jak i telefon :/

 

Mam S8 i jest jakiś problem, ale podobno po stronie Samsunga - ja mam teraz tak, że jak ktoś dzwoni to po rozłączeniu nie mogę wybrać numeru, bo mam cały czas aktywne połaczenie - trzeba się rozłączyć (z ciekawości - odbieranie połączeń przychodzących działa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie dziwne. Może sie skapneli że bylo za dużo awarii tego sterownika/kolumny i w nowszych rocznikach jest tylko podjazd do gory żeby oszczędzić na wymianach. Moje auto jest 7/2019.

 

Czasem, rzadko, ale zostaje na górze - ale to czasem. Myślę, że coś w systemie nie zatrybi i tyle

 

Mam tak samo. Od czasu do czasu nie zatrybi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Aktualizacja mojego problemu.

Samochód ma aktualnie 17tys przebiegu i wymieniony 3 komplet tarcz tylnych z klockami oraz 2 komplet tarcz przednich również z klockami.

Przy rozgrzanych tarczach i hamowaniu z ok 140-150 km/h cały samochód się trzęsie. Wibracje odczuwalne są na kierownicy, podłodze, daszkach przeciwsłonecznych.

W przyszłym tygodniu oddaje samochód do serwisu na kilka dni. Moim zdaniem samochód ma ewidentnie wadę fabryczną.

Nie mogę skorzystać z rękojmi ponieważ w umowie jest zapis o jej wyłączeniu. Może ktoś podpowie jak załatwić taką sprawę.

Nie sądzę żeby serwis tym razem rozwiązał problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Aktualizacja mojego problemu.

Samochód ma aktualnie 17tys przebiegu i wymieniony 3 komplet tarcz tylnych z klockami oraz 2 komplet tarcz przednich również z klockami.

Przy rozgrzanych tarczach i hamowaniu z ok 140-150 km/h cały samochód się trzęsie. Wibracje odczuwalne są na kierownicy, podłodze, daszkach przeciwsłonecznych.

W przyszłym tygodniu oddaje samochód do serwisu na kilka dni. Moim zdaniem samochód ma ewidentnie wadę fabryczną.

Nie mogę skorzystać z rękojmi ponieważ w umowie jest zapis o jej wyłączeniu. Może ktoś podpowie jak załatwić taką sprawę.

Nie sądzę żeby serwis tym razem rozwiązał problem.

Bardzo częsty problem obecnie w BMW niestety ciężki do rozwiązania taka jest jakoś części. w niektórych przypadkach pomaga zastosowanie bardziej miękkich klocków bo fabryczne są za twarde i przegrzewają tarcze ale też nie zawsze to pomaga. BMW ma ogromny problem z odkształceniem tarczy hamulcowych. Rozmawiałem o tym z wieloma ludźmi i nikt nie ma na to 100% rozwiązania.

Założyłem nawet o tym temat

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=376012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam nad zmianą F10 na G30 takie 3 letnie, ale jak się czyta o usterkowości, jakości trwałości i ewentualnych kosztach to się zastanawiam czy stać mnie na takie autu. Kupić za 200 tys. i pakować kolejne dziesiątki tysięcy jak sie coś posypie ??? I tak jeżdżę moim zadbanym F10. Niestety taki czasy coraz lepsze i droższe auta, tylko coraz mniej trwałe , taki paradoks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam nad zmianą F10 na G30 takie 3 letnie, ale jak się czyta o usterkowości, jakości trwałości i ewentualnych kosztach to się zastanawiam czy stać mnie na takie autu. Kupić za 200 tys. i pakować kolejne dziesiątki tysięcy jak sie coś posypie ??? I tak jeżdżę moim zadbanym F10. Niestety taki czasy coraz lepsze i droższe auta, tylko coraz mniej trwałe , taki paradoks

 

Taka elektroniczna zabawka, ale jak coś sie podzieje to tylko ASO a i oni się głowią; co to, jak to, gdzie to. Kolejne auto to klasyczny, prosty Amerykański Muscle Car 60" i emerytura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam nad zmianą F10 na G30 takie 3 letnie, ale jak się czyta o usterkowości, jakości trwałości i ewentualnych kosztach to się zastanawiam czy stać mnie na takie autu. Kupić za 200 tys. i pakować kolejne dziesiątki tysięcy jak sie coś posypie ??? I tak jeżdżę moim zadbanym F10. Niestety taki czasy coraz lepsze i droższe auta, tylko coraz mniej trwałe , taki paradoks

 

No co Ty, ja nie narzekam na G30 - nic nie dokładam, od przeglądu do przeglądu, tylko olej zmieniam pomiędzy wskazaniami co 12tyś km i tyle.

Ale jeśli masz fajne F10 to na siłę zmieniać nei ma sensu. Ja zawsze ciepło wspominam swoją F10-tkę i gdyby nie przepisy zmieniające się, to bym został przy F10. W ogóle nowe auta coraz mniej mnie kręcą.

Co do odkształcania tarcz - nie mam tego problemu - ale czy to nie jest tak, że hamulce M są wytrzymalsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jak byś miał silnik godny takiego body to by miało sens...

To wszystko to zapewne dziadostwo z włókna szklanego.

 

Nooo porządne body kit to się robi z włókna szklanego z punktowymi wzmocnieniami. Laminat kładziony próżniowo w formach.

Twoim zdaniem takie body kit to z czego sie robi ??? Z plastiku ??? Odpowiedni obrobiony laminat z włókna szklanego jest dużo trwalszy i wytrzymalszy od plastików pokroju ABS.

Oczywiście można zrobić z włókna węglowego, ale przewyższy to wartość auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokladnie tak. Wentylatory chodza na maxa przez jakis czas jeszcze. Potem przy kolejnym odpaleniu samochodu, cykl zalacza sie ponownie. Latwo to podejrzec w np. bimmerlink.

 

Dzięki za info bo zastanawiałem sie o co chodzi czy to schładzanie turbiny. Faktycznie dzieje sie tak po ostrzejszej jeździe nawet po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.