Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, ostatnio byłem u mechaników ze swoim autem i akurat mieli na placu E36 - reperowali uszczelkę przy skrzyni biegów. Spytałem się o przebieg auta, bo kierownicę miał tak zjechaną, że skóry w ogóle nie było - biała.:) podchodzi mechanik - włącza stacyjkę i zapala się magiczne 152000 km.....ale po czym robi tak:

 

 

1. ZAPŁON WYŁĄCZONY

2. KLUCZYK W STACYJCE

3. NA ZEGARACH MAMY 2 GUZIKI Z LEWEJ I PRAWEJ STRONY

4. NACISKAMY LEWY I CAŁY CZAS TRZYMAMY - NIE PUSZCZAMY

5. ZAPALA SIE WTEDY PRZEBIEG KTÓRY NIEBY JEST - czyli w naszym przypadku 152000 km

6. TRZYMAJĄC CIĄGLE TEN GUZIK - PRZEKRĘCAMY STACYJKĘ - TAK, ABY SIE ZAPALIŁY KONTROLKI - NIE WŁĄCZAMU SILNIKA

7. W MOMENCIE PRZEKRECENIA NA NASZYM ZEGARZE W MIEJSCU KILOMETRÓW (u nas 152000 km) POJAWIA SIĘ PRAWDZIWY PRZEBIEG AUTA (u nas w tej trójce było 362200)

8. PO TYM ZABIEGU RESTARUJE NAM SIE KOMPUTER

9. PODCZAS RESTARTOWANIA POKAZUJE NAM INNE RZECZY - PRZEJECHANE KILOMETRY OD OSTATNIEGO WYŁĄCZENIA SILNIKA..i jeszcze parę rzeczy, ale trudno mi opisać co

 

http://www.medical-tribune.pl/images/zegary.jpg

 

Nie wiem czy działa to we wszystkich E36, ale w tamtej działało świetnie - nie podłączając kompa sprawdziliśmy prawdziwy przebieg auta...super sprawa jak ktoś kupuje auto - może łatwo sprawdzić ile mu przekręcili licznik nawet na giełdzie.

 

 

U mnie w E39 ten manewr nie działa, także nie jest uniwersalny dla wszystkich modeli. Mam nadzieję, że się to info komuś przyda.

Edytowane przez Mirgham
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano (edytowane)

Było o tym wiele razy. To co piszesz to bzdury kompletne. :mad2: :mad2: :mad2:

W Polsce jest mnóstwo mechaników którzy nie maja pojecia o tym co robią i licza sobie 100 zł za godzine pracy przy aucie.

Edytowane przez martur
Opublikowano
Hmmm...czyli to lipa? .. Szukałem info na forum, ale niczego nie było o tych zegarach w E36....może słaby search ;)
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

Z lewej strony pojawiają się magiczne cyfry w stylu 363... a z prawej od 1 do chyba 10 - numer kolejnego testu (z testu liczników)

Ma ktoś może rozpiske, co który test oznacza i jak w/g tego interpretować wyświetlone wartości ??

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Też mi to ktoś pokazał ale to rzeczywiscie z tym przebiegiem bzdura. Prawie w każdym przypadku na testście sie pojawiają te magiczne cyfry 360,000 lub tak jak u mnie 362,100. Są to zbyt częste i podobne wartości (w E36 przynajmniej) aby można by je podciągnąć pod ten właściwy przebieg. Tylko podłączka do kompa na serwisie może faktycznie wykazać przebieg. Sam byłem zjeżony jak zrobiłem test, ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku że to nie jest to i mam spokojną głowę. Nie patrz na to i już. Bi hepi :D
Opublikowano

normalnie kopara mi opadła :jawdrop: , nie widzialem juz chyba z 5 lat licznika bmw bez obrotomierza w E36 :shock:

http://www.medical-tribune.pl/images/zegary.jpg

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Google już to napewno zindeksowało tę poradę i będzie przysyłało na forum "poszukiwaczy prawdy"
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Hmmm...czyli to lipa? .. Szukałem info na forum, ale niczego nie było o tych zegarach w E36....może słaby search ;)

Wpisz w szukajce "test zegarów", zaznacz żeby wyszukał wszystkie słowa i dostaniesz odpowiedź (z grubsza) co się wyświetla na zegarach.

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano
Też to mi mówili tylko troche inną wersje że jak zegary od prędkościomieża i obrotomieża idą do gury i jak bendom sie cofać i sie zatrzyma nawet na 1sekunde to znaczy ze licznik był kręcony czy to prawda :shock:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano
Nie wiem czy działa to we wszystkich E36, ale w tamtej działało świetnie - nie podłączając kompa sprawdziliśmy prawdziwy przebieg auta...super sprawa jak ktoś kupuje auto - może łatwo sprawdzić ile mu przekręcili licznik nawet na giełdzie.

 

Oj chlopie chlopie.......... Masz tu po kolei testy:

 

1 -wew.nr.BMW - to jest wlasnie TWOJ MAGICZNY PRZEBIEG!!!!!!

2- nr wtyczki kodującej,

3-liczba K wew. dane BMW,

4-nr podwozia,

5-wersja oprogramowania,

6- wew. indeks przeprowadzonych zmian.

Opublikowano
Było o tym wiele razy. To co piszesz to bzdury kompletne. :mad2: :mad2: :mad2:

W Polsce jest mnóstwo mechaników którzy nie maja pojecia o tym co robią i licza sobie 100 zł za godzine pracy przy aucie.

Pare razy spotkałem się z takimi znawcami kiedy sprzedawałem swoja BMW.Nie mieli pojęcia co wogóle robia i co oznaczaja te cyfry które sie wyświetlaja sie na liczniku.Cóż przetłumaczyc że to nie jest przebieg było ciężko. :mad2:
Opublikowano
Też to mi mówili tylko troche inną wersje że jak zegary od prędkościomieża i obrotomieża idą do gury i jak bendom sie cofać i sie zatrzyma nawet na 1sekunde to znaczy ze licznik był kręcony czy to prawda :shock:
To nie jest prawda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.