Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z wycieraczkami w moim BMW 518i Touring. Mianowicie przy próbie włączenia ich na pierwszej i na drugiej pozycji są wycieraczki czasowe , a na trzeciej szybkie. Nie da sie właczyć normalnych. Przełącznik na 99% spawny ponieważ reaguje na zmianie z biegu I na II. Podejrzewam że coś jest z tym systemem który po dojechaniu do skrzyżowania przełącza na czasowe. Ale gdzie szukać awarii ??

Pozdrawiam Kamil [TCQ]

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

W chwili zatrzymywania się auta a już tym bardziej w trahcie postoju, przerwa pomiędzy kolejnymi cyklami pracy się wydłuża i tak to jest w oryginale. Zaczynają ponownie przyśpieszać w momencie ruszenia auta.

 

Czy o ten problem Ci chodzi :?:

Opublikowano
Dokładnie tak. Bede szukać tego modułu, a w każdej 5 jest pod tylnym siedzieniem ?? Dodam że akumulator mam normalnie pod maską.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
Te z którymi miałem do czynienia miały to. Próbowałem coś zobaczyć pod tym fotelem, ale jest on przymocowany na stałe, nie tak jak w większości że się go sciąga. Akumulator mam pod maską, wiec czy napewno będzie to pod siedzeniem ?? Wolałbym się upewnić niż kanape rozbierać :)

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
A jakas instrukcja ?? Gdzie są śróby ??

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano

Tam nie ma zadnych srob...

Przynajmniej ja nie mam w sedanie i podejrzewam ze u Ciebie tak jest, podciagasz siedzisko do gory zeby wyskoczylo z zaczaskow i ciagniesz w strone przodu auta, to cala instrukcja.

Zakladasz w sposob odwrotny...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dobra teraz takie pytanie, sciągnołem siedzisko i mam tak: 2 przekaźniki, takie mało skomplikowane, do tego z 15 bezpieczników wszystkie ok, no i jeszcze jest sensor airbagów. To wszystko co mam pod kanapą. Wie ktoś może jak dojść do tego ??

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
U mnie problem tkwił właśnie w jednym z przekaźników, myślę, że rozmawiamy o tym samym. Wygląda to jak dwie kasety video. Po rozebraniu i przeczyszczeniu przekaźnika od wycieraczek jest git.
Opublikowano
Są tam jedynie dwa przekaźniki wyglądają standardowo takie jak np od kierónkowskazów, takie nie wielkie może mają za 2x2x3cm. Nie ma rzadnych większych.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.