Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pamiętam jak się w jednym z salonów w Polsce zarzekali że obsługa głosowa "Hej BMW" będzie na pewno po polsku w nowej trójce i co ? nie ma po polsku.. beznadziejna wiedza sprzedawców....

 

Sporo tych sprzedawców ma tyle wiedzy co sebek z e36 pod sklepem, a nawet mniej.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja podziele się swoimi uwagami.

Ponieważ chodzą mi po głowie myśli nt. nowej trójki lub może nowej czwórki (kiedy się pojawi) zrobiłem wczoraj prawdziwy maraton.


Byłem w salonach Gazda w Gliwicach, Sikora w Mikołowie, Bawaria Motors w Katowicach...


Pierwsze spostrzeżenie... bywałem już na wielu premierach nowych bmw (ostatniu X3 i 8) i spodziewałem się rozmachu w przypadku trójki, jako sztandarowego modelu BMW... tym razym w każdym salonie bylo zdecydowanie skromniej niż zazwyczaj, ludzi też jakoś mało... może kampania reklamowa była za słaba?


Do rzeczy:

Samochód widziałem w kolorach biały, niebieski, czarny, szary i pomarańcz...


KOLORY:

Wszystkie moje dotychczasowe samochody były czarne... teraz teoretycznie chce to zmienić... dużo spodziewałem się po niebieskim (portimao)...ale jakoś bez szału... widziałem go na zewnątrz i w salonie...

Uważam, że biały wygląda ładnie dopiero z dodatkami m performance, które na nim dobrze kontrastują... jednak kiedy zobaczyłem czarny, to moje serce zabilo szybciej - przynajmniej w tym oświetleniu salonowym...czarny wydawał mi się optycznie większy niż pozostałe kolory - oczywiście jestem świadom, że detale pakietu M są najmniej widoczne właśnie w czerni... ale ten czarny wóz, z czarnymi szybami wyglądał tak fajnie ...wręcz mafijnie ;)

Szary całkiem ciekawy kolor...

Odnośnie kolorów, uważąm że każdy z samochodó należy zobaczyć w zwykłym ruchu ulicznym - i na tej podstawie dobrać kolor pod siebie


Plusy:

- generalnie samochód elegancki, z klasą, z pazurem (optycznie)

- linia boczna ładna - moim zdanie zdecydowanie ciekawsza niż merce, nie mówiąc o Audi A4...

- przód moim zdaniem piękny - niezależnie czy to laser czy led - wzór klosza z "zawartością" bardzo inteligentny i agresywny jednocześnie...

- tył jest ok - wydaje mi się, że lepiej będzie dokupić spojler karbonowy m performance niż ten fabryczny za dopłatą (fabryczny jest po prostu mały/symboliczny)

- wielkość auta - z zewnątrz po opiniach dziennikarzy myślałem, że będzie większy... generalnie ok

- środek ok -wydaje mi się że element wykończenia kokpitu (listwa) w takie drobne ziarno jest ciekawsza niż te trójkąty...

- zegary są ok - chociaż myślę, że dopiero w czasie jazdy będzie widać je w pełnej okazałości

- fotele wygodne - wizualnie ich "piękno" widać kiedy popatrzymy prostopadle na oparcie siedziska - wtedy widać taki mieniący się kolor niebieski - pod kątem z boku tego tak nie widać


Minusy:

- największy minus - moim zdanie totalna niedoróbka - w 3 czy 4 egzemplarzach wielokrotnie nie domknąlem drzwi przednich (lewe i prawe) - trzeba było porządnie trzasnąc - tu mam niesmak - mam nadzieje, że to kwestia regulacji - ale dziwne, że w tylu egzemplarzach ten sam efekt... tylnie drzwi zamykały się bez problemu,

- felgi ciekawe, pasują do auta (w salonie widziałęm 19stkę i 20stkę) - ale byłem na parkingu na zapleczu i widziałem chyba bazowe auto z 16stkami? TRAGEEEDDIA!!!! auto wygląda jak prawdziwa bieda - dużo traci optycznie... wstyd, że takie coś w ogóle oferują...

- drążek automatu - dość dziwny - ma skok do tyłu płytszy i głębszy ... dziwny jakiś....jeszcze tego nie rozumiem... stary drązek moim zdaniem był "pewniejszy" "solidniejszy"

- brak schowka pod podłogą w bagażniku....o co chodzi? jakieś nieporozumienie - w mojej 4ce tam trzymam różne pierdoły, które nie kłują w oczy, kiedy otworzysz bagażnik

- klapa jako elektryczna powinna być w standardzie, a nie za dopłatą w tym segmencie oraz przy tej cenie,

- otwór bagażnika jak to w sedanie - niewygodny, jeśli musisz coś schować głebiej

- cena auta - auto będzie efektowne (przynajmniej w bogatych konfiguracjach), ale z ceną moim zdaniem to pojechali... mój handlowiec miesiąc czy dwa miesiace temu mówił o rabatach rzędu ok. 8% - więc niezbyt ciekawie...

- kokpit obszyty lub nie obszyty - widziałem oba, i oprócz braku nici nad zegarami nie zauważyłem istotnej różnicy jakościowej

Jazdy nie odbyłem, bo musiałbym ekstra czekać 20 minut... a wolałem odwiedzić kolejny salon :)


Tyle na ten moment...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
I iej ale z ceną moim zdaniem to pojechali... mój handlowiec miesiąc czy dwa miesiace temu mówił o rabatach rzędu ok. 8% - więc niezbyt ciekawie...

.

Po wprowadzeniu limitu 150 tys zl do kosztów , zastanawiam sie czy najem nie bedzie korzystniejszy.

Ale jak zobaczylem wartosci koncowe BMW po 3 latach i 90 tys km to rece opadaja:

Audi 56%

Mercedes 50%

BMW 35%. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Minusy:

- największy minus - moim zdanie totalna niedoróbka - w 3 czy 4 egzemplarzach wielokrotnie nie domknąlem drzwi przednich (lewe i prawe) - trzeba było porządnie trzasnąc - tu mam n

- klapa jako elektryczna powinna być w standardzie, a nie za dopłatą w tym segmencie oraz przy tej cenie,

 

 

haha jednak to nie wada konkretnego egzemplarza. Niedomykające się drzwi? Nie miałem z tym problemu, natomiast jeden egzemplarz był bez elektryki w klapie i masakra ! 3 razy domykałem, podszedł sprzedawca walnął jak pani na poczcie pieczęcią i się domknął ... Zgupiałem, w f30 nie ma takiego walenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I iej ale z ceną moim zdaniem to pojechali... mój handlowiec miesiąc czy dwa miesiace temu mówił o rabatach rzędu ok. 8% - więc niezbyt ciekawie...

.

Po wprowadzeniu limitu 150 tys zl do kosztów , zastanawiam sie czy najem nie bedzie korzystniejszy.

Ale jak zobaczylem wartosci koncowe BMW po 3 latach i 90 tys km to rece opadaja:

Audi 56%

Mercedes 50%

BMW 35%. :roll:

Najem długoterminowy też podlega limitowaniu przy zaliczaniu do KUP. Biorąc pod uwagę, że przy leasingu niektórymi parametrami można maniupulować i zrobić optymalizacje przy wykupie to nie jest to dobry wybór.

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest zapas razem z dodatkową podłogą

 

Masz jakieś zdjęcia? Bo w modelu, który oglądałem podłogę dało by się podnieść tylko używając narzędzi. Rączki ani wytłoczenia nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jest zapas razem z dodatkową podłogą

 

Masz jakieś zdjęcia? Bo w modelu, który oglądałem podłogę dało by się podnieść tylko używając narzędzi. Rączki ani wytłoczenia nie ma.

 

Podniosłem dno bagażnika i całą przestrzeń zajmuje akumulator. Żadnego schowka, a już na pewno nie ma szans na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno, leasing, wynajem bez różnicy co się bierze i tak można rozliczyć proporcjonalnie do 150 tys. czy jedną ratę czy odrazu całość.

Teraz to tylko opłaca się brać auto 100% na firmę i walczyć z US jak się będą dop.....li

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie którzy jeździli prosił bym o kilka słów na temat maglownicy.

Jak ten luz w połozeniu zero?

Jest opór? Czy maglownica przypomina ta z G30?

Czy ktoś przejechał szybko kilka zakretów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno, leasing, wynajem bez różnicy co się bierze i tak można rozliczyć proporcjonalnie do 150 tys. czy jedną ratę czy odrazu całość.

Teraz to tylko opłaca się brać auto 100% na firmę i walczyć z US jak się będą dop.....li

Absolutnie nie. W przypadku leasingu limitowaniu podlega tylko część kapitałowa raty a nie odsetkowa. Dodatkowo w leasingu jak dobrze ustawisz wykup to obejdziesz część limitu kosztów i jeżeli masz działalność jednoosobową to jest opcja na optymalizację vat. W przypadku najmu nic nie zrobisz. 100% kosztów i pełny vat? Nie powalczysz z US, mniejsza o podatek, gorzej z odpowiedzialnością karnoskarbową.

Edytowane przez Kamil_89
***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@Kamil_89 wedlug mnie to leasingiem tez nie obejdziezsz poniewaz jezeli auto kosztuje wyjsciowo powyzej 150k, to mozesz w koszty wsadzac proporcjonalnie do max mozliwej wartosci do odliczenia, czyli jak kupujesz auto za 300K a max wartosc auta do odliczenie to 150K to mozesz 50% raty jedynie wlozyc w koszty. Jedyny zysk jaki tu widze, to jesli wykup bedzie ustawiony na 150K to mozna go pozniej dac na amortyzacje przyspieszona na 2,5 roku i wtedy odliczac jzu 100 procent raty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kamil_89 wedlug mnie to leasingiem tez nie obejdziezsz poniewaz jezeli auto kosztuje wyjsciowo powyzej 150k, to mozesz w koszty wsadzac proporcjonalnie do max mozliwej wartosci do odliczenia, czyli jak kupujesz auto za 300K a max wartosc auta do odliczenie to 150K to mozesz 50% raty jedynie wlozyc w koszty. Jedyny zysk jaki tu widze, to jesli wykup bedzie ustawiony na 150K to mozna go pozniej dac na amortyzacje przyspieszona na 2,5 roku i wtedy odliczac jzu 100 procent raty.

 

https://www.fmleasing.pl/aktualnosci/wrocili-z-pomyslem-ograniczenia-do-50-kosztow-samochodow-firmowych-a-dodatkowo-biora-sie-za-leasing-drozszych-aut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kamil_89 wedlug mnie to leasingiem tez nie obejdziezsz poniewaz jezeli auto kosztuje wyjsciowo powyzej 150k, to mozesz w koszty wsadzac proporcjonalnie do max mozliwej wartosci do odliczenia, czyli jak kupujesz auto za 300K a max wartosc auta do odliczenie to 150K to mozesz 50% raty jedynie wlozyc w koszty. Jedyny zysk jaki tu widze, to jesli wykup bedzie ustawiony na 150K to mozna go pozniej dac na amortyzacje przyspieszona na 2,5 roku i wtedy odliczac jzu 100 procent raty.

Tak i przez ostatnie 3 miesiące był to najbardziej "grany" sposób przez doradców podatkowych, bo dzięki temu limit jest stosowany tylko w okresie leasingu a nie amortyzacji. Trochę namieszało stanowisko MF, zgodnie z którym rata odsetkowa jest kosztem 100%, bo bardziej zaczyna się opłacać zawierać dłuższe okresy leasingu, gdzie część odsetkowa jest większa. Zaraz pewnie na rynku firm leasingowych pojawią się oferty napisane pod to stanowisko np. rata malejąca, gdzie udział odsetkowy będzie jeszcze większy :norty:

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wlasnie dluzszy okres leasingu sie niezbyt oplaca bo co za sens jest no oddac bankowi 100 wiecej odsetek tylko po ty by 18 zeta z tego odzyskac w koszcie. Zawsze im odsetki mniejsze tym lepiej do nas. Najlorzystniej jest teraz wedlug mnie leasing na 2 lata z wykupem 150 k plus maortyzacja przyspieszona no I wliczamy w koszt auto przez 4,5 roku a nie lat 10...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Egzemplarz którym jeździ Pertyn wygląda tragicznie.

Akurat przy tym kolorze nadwozia czarne nerki to nieporozumienie chyba ze względu na ich kształt i wielkość. Tak samo ten czarny pas performance na dolnej części drzwi wygląda jak czarna listwa na służbowej białej skodzie. Ogólnie bialy kolor słabo wygląda w tej konfiguracji albo poprostu nie pasuje do g20. Jak nie lubię Pertyna tak tu fajnie przedstawia wady i zalety oraz róznice względem poprzednika. Bmw zawsze miało głośne zawieszenia względem np mercedesa ale edc zazwyczaj to niwelowało ten problem tutaj w jego opinni jest przeciwnie co mocno martwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.