grzesio764 Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Chyba przejdę na kabel k+d-can...I słusznie, skończą się twoje problemy z połączeniem.
Davo76 Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Panowie skołowałem kabel K+DCAN i dalej lipa.Po ustawieniu USB itd. Jeśli dam wykryj silnik automatycznie wybija nie rozpoznano ECU. Jeżeli wybiorę ręcznie N57 aplikacja niby działa połączenie świeci się na zielono, ale jeśli dam odczyt błędów - nie rozpoznano ECU. Jeżeli otwieram live data wtedy mam błąd odpowiedzi ECU....Co może być nie tak próbowałem z dwóch innych telefonów.... Najlepsze że jak testowałem lite to było cacy, później zrobiłem aktywację i się zaczęło chrzanić....
Moderatorzy Kuj0n Opublikowano 23 Lipca 2020 Moderatorzy Opublikowano 23 Lipca 2020 Czy ktoś ma schamowany samochód i jest w stanie porównać moment obrotowy z tym, który jest wyliczany przez silnik (aktualny/oczekiwany) ? - najlepiej w M47/M57
srubka Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 Witam moze ktoś podpowie. 2.0d m47 e61. 2005. Były problemy z dpf częste wypalanie ok 170km. Aż w końcu blad czujnika temperatury spalin przed dpf więc nie dało się wypalic filtra . Po wymianie czujnika auto samo rozpoczęło regenerację filtra I sadze z 40g zbilo do 0. Przejechalem 20km I sadza nadal pokazuje 0.00. Wiem że 20km to mało Ale żeby nic nie wzrosła? Przed awaria czujnika nie zauważyłem żeby tak długo się na 0 utrzymywała. Pozdrawiam
Zasłużeni forumowicze Paszczaku Opublikowano 23 Lipca 2020 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 23 Lipca 2020 Co to jest 20 km w porównaniu z 600 km między regenracjami .
mario2017 Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 Cześć czy jest szansa w niedalekiej przyszłości na wsparcie aplikacji btool dla BMW G20 ?
pawelgawel Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Opublikowano 25 Lipca 2020 Jest szansa że aplikacja będzie działać z niektórymi modelami serii G. Wybrać można F30 - nie ma to wielkiego znaczenia bo aplikacja sama wykrywa typ sterownika silnika niezależnie od modelu. Gdyby okazało się że jakiś silnik nie jest jeszcze obsługiwany to proszę o info na PW, dodam obsługę a przyszłości dodam serię G do listy modeli. N47/M47 android diagnostyka, regeneracja DPF
gornik75 Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 (edytowane) btool expert kupiony działa super Edytowane 31 Lipca 2020 przez gornik75
Zasłużeni forumowicze lukaszewski Opublikowano 25 Lipca 2020 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Lipca 2020 chłopie, z jakiej racji?.... nie rób cebuli tylko doceń autora i kup tą aplikację.... Diagnostyka silników N53 i N43Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV
Zasłużeni forumowicze Paszczaku Opublikowano 27 Lipca 2020 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 27 Lipca 2020 facepalm :D
Dziubasek Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Przez przypadek usunąłem apke, a po zainstalowaniu od nowa pojawia się komunikat "nie można otworzyć plik adaptera" Podpowie ktoś co z tym zrobić?Ps, zmieniłem ustawienia w apce i już działa... Post do usunięcia :) Pozdrower Krzysztof :)
Davo76 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Napisz może które ustawienie blokowało, u mnie było to samo ale ostatecznie adapter się wysypał.
Bartek_86 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Witam. Mam pytanie, czy aplikacja ma możliwość uruchomienia pompy paliwa żeby odpowietrzyć układ? Pytanie dotyczy e90 M47N2. Pozdrawiam.
Zasłużeni forumowicze Paszczaku Opublikowano 28 Lipca 2020 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2020 Autor niedawno ogłosił że wprowadził taką funkcję .
roadrunner78 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 n43, 2.0imsd80pelna wersja aplikacjiwchodze do service functions i nie dziala mi wiekszosc funkcjidziala w sumie tylko reset serwisu i kasowanie adaptacjinie ma dostepu do CAS DSC i FRMcos zle robie czy aplikacja nie obsuguje tych modulow?dziekuje
pawelgawel Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Opublikowano 29 Lipca 2020 Jaki adapter? "Nie ma dostępu" - rozumiem że wybierając np. FRM pojawia się komunikat 'Nie można rozpoznać ECU'? N47/M47 android diagnostyka, regeneracja DPF
Davo76 Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Koledzy kupował ktoś może ostatnio jakiś sprawdzony adapter żeby działał z f11? Icar 4.0 mi nie działał kabel też nie bardzo, może Cariste wypróbuje, ciekawe czy uda się kupić oryginał bo te Icary Vgate to chyba same podróby i czasem któryś zadziała.
Zasłużeni forumowicze reloop Opublikowano 30 Lipca 2020 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 30 Lipca 2020 Koledzy kupował ktoś może ostatnio jakiś sprawdzony adapter żeby działał z f11? Icar 4.0 mi nie działał kabel też nie bardzo, może Cariste wypróbuje, ciekawe czy uda się kupić oryginał bo te Icary Vgate to chyba same podróby i czasem któryś zadziała.ja używam do serii F Foxwella z ali i wszystko działa
simiuk Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Witam, mam pytanie do autora aplikacji. W live data mam zaznaczone reg. aktywna i reg. zablokowana, a po przejściu do zakładki DPF zaznaczone są reg. zaplanowana i reg. aktywna. Skąd te rozbieżności?I jeszcze jedno pytanie. Po wodnym czyszczeniu DPF-a próbowałem zresetować go aplikacją. Wyskoczył mi jednak błąd "Warunki niespełnione lub nieprawidłowa sekwencja żądań". Ilość sadzy się wyzerowała, ilość popiołu pozostała bez zmian (1,7g), dystans od regeneracji z 249km zwiększył się do 2444km i wyskoczyła mi reg. zaplanowana. Co może być powodem że wyskakuje mi taki błąd, zwiększył się dystans od regeneracji i została zaplanowana regeneracja?
pawelgawel Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Włącz w aplikacji w ustawieniach 'Logowanie komunikacji', połącz i spróbuj zrobić reset i wyślij mi pliki /btool/log/btool_comm*.log. Kliknij w apce 'Zgłoś problem' i załącz logi. Sprawdzę w czym problem. N47/M47 android diagnostyka, regeneracja DPF
simiuk Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Logowanie komunikacji mam cały czas włączone. W folderze log jest kilka plików z końcówką log. Mogę je wysłać bez łączenia się z autem i robienia resetu?
pawelgawel Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Wyślij co masz. Zobaczę cy to wystarczy. N47/M47 android diagnostyka, regeneracja DPF
roadrunner78 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 (edytowane) n43, 2.0imsd80pelna wersja aplikacjiwchodze do service functions i nie dziala mi wiekszosc funkcjidziala w sumie tylko reset serwisu i kasowanie adaptacjinie ma dostepu do CAS DSC i FRMcos zle robie czy aplikacja nie obsuguje tych modulow?dziekuje Jaki adapter? "Nie ma dostępu" - rozumiem że wybierając np. FRM pojawia się komunikat 'Nie można rozpoznać ECU'? uzywam adaptera caristypo wybraniu gearbox - komunikat EGS not recognisedpo wybraniu CAS - no service functions available for selected modulepo wybraniu DSC - jak wyzejpozostale dzialajaPytanko dodatkowe co to jest ten nox aging factor, u mnie pokazuje 0.21. Jak to interprateowacdzieki Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez roadrunner78
fekooo Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Cześć,Przewertowałem prawie cały wątek.Od wczoraj jestem użytkownikiem btool expert (specjalnie dla niej kupiłem telefon z androidem i nie żałuję).W programie uniwersalnym CarScanner OBD dodatkowo wyrzucało błędy zaczynające się na P (np. P14A3, P0471) w statusie "Oczekujący" a z kolei w ISTA jak i BTool tylko te podstawowe które mam (41bb, 4c5e, 4d03) i teraz pytanie, w ogóle nie brać pod uwagę tych błędów "Oczekujących" dopóki nie widzę ich w Btool? Dziwi mnie ich obecność i status (jakby czekały w kolejce :shock: ?)Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się