Skocz do zawartości

Bartek_86

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d M47 2006r
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia Bartek_86

  1. 👇 Cześć Wam. Mam pytanie co do zawieszenia w e91. X lat temu kupiłem e91, która jest obniżona, strzelam 30 może 40mm. Nie jest to modyfikacja fabryczna, ktoś po prostu wsadził niższe sprężyny - nie wiem jakie. Teraz wylał mi się lewy przedni amorek i muszę zakupić nowe, tylko pytanie jakie? Amorki są do zwykłego zawieszenia, a wiem, że powinny być założone o innym skoku. Czy jak zakupię wg numerów do zawieszenia M, to będą one pasować do zwrotnicy, łącznika stabilizatora i górnego mocowania? Czy może zakupić standardowe wg vinu i liczyć, że szybko się nie dobiją? Proszę o jakieś rady, na pewno ktoś z Was przerabiał podobny temat. Podaję nr amortyzatora, który jest zamontowany:31316772921.
  2. Dzięki za odpowiedzi. Wynika z tego, że to kwestia aplikacji. Może twórca wdroży jakieś poprawki. Fajnie by było. :D
  3. Nie ma żadnych błędów. Sterownik świec wymieniłem rok temu razem ze świecami i teraz chciałem obczaić czy wszystko działa. Nie szukałbym problemu w sterowniku bo analogicznie nie mogłem uruchomić pompki paliwa po wymianie filtra. Jakby coś z apką - kablem lub ze mną i coś źle robię.
  4. Cześć. Mam pytanie co do uruchamiania świec żarowych poprzez menu serwisowe w aplikacji Bimmer Tool. Łącze się z apką poprzez kabel, ogólnie wszystko działa jeżeli chodzi o podgląd DPF, live data czy kody błędów, ale jak chciałem włączyć świece to było zero reakcji. W menu uruchamiania świec ustawiam 1 - aktywacja, klikam wykonaj i nic się nie dzieje status 0,0 czyli tak jakby nie był uruchomiony sterownik. Po chwili wyskakuje że procedura zakończona czy coś takiego ( nie pamiętam dokładnie tych komend). Tak samo dzieje się przy włączaniu pompki paliwa w celu odpowietrzenia układu paliwowego. Pacjent to e91 M47N2. Może coś źle robię?
  5. Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pozwoliłem sobie tutaj na doczepkę. Po włączeniu klimatyzacji pojawia się cykliczny dźwięk szurania, stukania. Film poniżej. Po wyłączeniu cisza. Dźwięk słychać na wolnych obrotach. Zacząłem jakoś to diagnozować, zdjąłem paski, obracałem i szarpałem wszystkimi rolkami po kolei. Żadna nie wydaje mi się za podejżaną oprócz niestety koła pasowego. Film z szarpania koła poniżej. Koło pasowe założyłem nowe jakieś 2 miesiące temu, po łakomiłem się na INA bo było za połowę kasy Corteca. Czy to może być tego przyczyna? Może ktoś podsunie pomysł co i jak jeszcze mógłbym sprawdzić? Po wymianie koła było ok. Żadnych niepokojących dźwięków. Pozdrawiam. https://youtu.be/gnzJk43dB0E https://youtu.be/UDU4Gp4zOkg Nikt nie odpowiedział na mój post, ale zostawiam go dla potomnych. Koło wymienione na sprawną używkę i problem stuków nie występuje. INA leci na reklamację. Jednak co oryginał to oryginał.
  6. Witam. Mam pytanie, czy aplikacja ma możliwość uruchomienia pompy paliwa żeby odpowietrzyć układ? Pytanie dotyczy e90 M47N2. Pozdrawiam.
  7. Możesz podesłać. A ten plik to jest na podmiankę w inpie?
  8. Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu a interesuje mnie jedna rzecz związana z inpą. Kolega Din76 napisał, że po wejściu klawiszem F6 można sprawdzić działanie różnych elementów podległych sterownikom. Dokładnie chodziło by mi o sprawdzenie sterownika i świec żarowych. Mógłby ktoś mi to naświetlić dokładniej? Szukałem postów w tym temacie i są info że można to zrobić ale nie jest opisane jak? :D
  9. Bartek_86

    Wiskoza w 523i

    Ano wiem, że Behr to Behr ale cena mnie skusiła - 140zł i to, że gość zapewniał że takie sprzedają i dobrze chodzą. :?
  10. Bartek_86

    Wiskoza w 523i

    Witam. Zakupiłem nową wiskozę ponieważ ze starej wylał się ten olej i zapinała się dość późno lub wcale. Teraz jak zrobiło się cieplej nowa wiskoza firmy OTSA załącza się delikatnie już przy 85 stopniach (odczytane z testu zegarów), a przy 87 stopniach huczy jak głupia. Termostat nie zacznie się nawet otwierać a ta małpa wyje. Czyli wychodzi na to, że jak zrobi się już ciepło to będę jeździł cały czas na zapiętej wiskozie. Czy jest jakiś sposób na to czy tylko wymiana na inną/droższą? A może tak powinno być? W sumie lepiej zapobiegać przed przegrzaniem niż później leczyć. :)
  11. Są klocki Mikody bo takowe kupiłem prosto od producenta razem z tarczami. Sami ich nie produkują, ale chwalą się, że klocki wytwarzane są przez jednego z europejskich markowych producentów. Możliwe, że Ferodo pakuje w pudełka Mikody.
  12. Ja polecam tarcze Mikoda. Założyłem je wraz z klockami Mikoda 5kkm temu i sprawują się bardzo dobrze. W drugiej e39 też założyłem taki komplet Mikody i znajomy do e34 też się zdecydował na tą firmę. Kiedyś kupiłem do e39 tarcze firmy Roper :mad2: po 2kkm pokrzywiły się a starałem hamować delikatnie przez ok 600km (producent zalecał 200km delikatnego traktowania). Miałem możliwość przetoczenia ich i tak też zrobiłem. Działało to przez 500km i znowu zaczęły bić więc oddałem je na złom. Także Ropera nigdy więcej. Przynajmniej u mnie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.