Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Również jestem zainteresowany. Jak jednak ma się to do gwarancji?

 

Też poważnie myślę o Racechip. W http://unitronic.pl/ koszt ok. 3500 brutto. Teoretycznie powiedzieli, że osiągną 280-290KM i 450Nm. Ale wszystko wyjdzie na miejscu. Myślę, że taki przyrost momentu będzie wyraźnie odczuwalny...

Przed wizytami w ASO lepiej wyjąć moduł (5 minut roboty).

Racechip daje gwarancję na urządzenie oraz jednostkę napędową (pytanie jak to działa w Polsce).

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przed wizytami w ASO lepiej wyjąć moduł (5 minut roboty).

przeciez zapamietuje wszystkie zmiany, jak cos sie zrype robia zdalny test, co nie tak I wysylaja lawete jak sie nie da jechac dalej.

sam bylem swiadkiem jak gosc sie pyszczyl ze mu na gwaranci nie naprawia czegos tam w silniku w 6mc aucie, bo mial wpietego box (zdjety na wizyte) I dostali z centrali ze silnik byl modyfikowany I ma po gwarancji. :evil:

Opublikowano

Jasne. Nie napisałem, że to jest w 100 % bezpieczne. Być może mogą zdalny test zrobić, napewno parametry silnika zapisują się w logu.

Jest ryzyko. Każdy sam ocenia czy chce je podjąć.

Pozostaje do sprawdzenia jak działa gwarancja na jednostkę napędową w przypadku Racechip. Obstawiam, że nie jest tak kolorowo w Polsce.

Opublikowano

sam bylem swiadkiem jak gosc sie pyszczyl ze mu na gwaranci nie naprawia czegos tam w silniku w 6mc aucie, bo mial wpietego box (zdjety na wizyte) I dostali z centrali ze silnik byl modyfikowany I ma po gwarancji. :evil:

 

Dlatego dziwię się, jak tu piszą ludzie, że wystarczy zdjąć i po sprawie - przecież to dziecinnie naiwne :)

 

Jak się instaluje boxa to świadomie ryzykujesz utratę gwarancji - sugestie, aby wyciągać coś tuż przed wizytą, w sytuacji, gdy firma wie WSZYSTKO o Twojej jeżdzie - kierownik serwisu w jednym z salonów to wprost powiedział - są, mówiąc delikatnie, niepoważne

Opublikowano

Tak bo firma to śledzi setki tysięcy pojazdów w polsce, żeby im tylko zabrać gwarancje :mad2:

Zacznijmy od tego, przynajmniej w teorii, że dealer zawsze stoi po twojej stronie, bo nawet na naprawie gwarancyjnej zarabia.

Padnie turbina, to jedziesz do serwisu, jest diagnoza, zamawiają nową, wymieniają, a nie zastanawiają sie czy ty może włożyłeś chipsa czy nie.

Jak mi w F10-tce padła skrzynia, to nikt sie nie zastanawiał dlaczego, tylko zamówili nową, włożyli, 2 dni później auto odebrane, myślę, że troche dramatyzujecie z tą gwarancją.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Mówię to, co słyszałem w serwisie.

Co innego padnięta turbina przy normalnym użytkowaniu, co innego taka, gdzie zobaczą, że moment i moc przewyższa znacznie fabryczne wartości :)

Opublikowano

Sorry, ale w mojej opinii jeśli sterownik silnika nie jest ewidentnie dłubany ( czyt. rozbierany ) jakieś podwyższone wartości z logów, nie są żadnym dowodem, to tylko elektronika i wszystko może się wysypać, a jak turbina padnie, to serwis nie będzie wnikał czemu to się stało, bo turbiny padają i to czasem bez powodów.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Ja nie zamierzam na pewno kombinować, więc nie będę sprawdzał, jak to wygląda.

 

Przykład podany kilka odpowiedzi wcześniej jednak sugeruje, że mody można namierzyć - co na pewno będą negować Ci, co je dostarczają (kasa musi się zgadzać...)

Opublikowano

Znam przypadek kiedy to gosc zapomniał odpiąć czipsa na przeglądzie i potem go znalazł w bagażniku ale nic nie mówili.Inny miał awarie i nie sprawdzali krytycznych przekroczeń obrotów bo jak powiedzieli to droga diagnostyka i postanowili nie wnikać.Te czipsy nie psują silników a producent przecież sam sprzedaje boxy.

3.0i ma zapas mocy chyba do +100KM +

Opublikowano
Ja nie zamierzam na pewno kombinować, więc nie będę sprawdzał, jak to wygląda.

 

Przykład podany kilka odpowiedzi wcześniej jednak sugeruje, że mody można namierzyć - co na pewno będą negować Ci, co je dostarczają (kasa musi się zgadzać...)

 

Z podejściem kasa się musi zgadzać warto też przyjąć do wiadomości informacje od dilerów. Jak patrzysz w ten sposób to nikt nie będzie wiarygodny.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

 

Z podejściem kasa się musi zgadzać warto też przyjąć do wiadomości informacje od dilerów. Jak patrzysz w ten sposób to nikt nie będzie wiarygodny.

 

Na razie mamy w tym wątku informację od dilera plus informację od forumowicza, która przeczy tej pierwszej.

 

A każdy niech oceni kto jest bardziej wiarygodny

Opublikowano

Dla tego napisalem ze jak cos dupnie to bedea sie mogli wykrecic.

jak mialem 318d i sprzedawcy sie zapytalem o bmw chip tuning to powiedzial ze nie warto bo za drogo a jak na wasna reke to tylko po gwarancji bo bedzie jak wyzej napisalem.

wszystko "idzie" przez centrale, grawrancyjen itp, zawsze sprawdzaja

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo dawniej diagnostyka była przeprowadzana lokalnie, teraz wszystko przez centralną bazę danych.

Dawniej mogli w serwisie nie chcieć zauważyć, teraz zostaje ślad w bazie... A być może nawet wytyczne...

 

Pierwsza rzecz jaką teraz się robi to zczytanie błędów i innych parametrów silnika, zapisanie w bazie danych.

Czy ktoś wie co tam się dokładnie zapisuje? Tzn. co jeszcze?

 

Send with handy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Poniżej obiecany wykres. Nie jest tak dobrze, jak myślałem. Hamownia była robiona na ustawieniu nr 5 (na 7) i na benzynie pb95 z lotosu.

Czy ktoś ze znawców tematu może racjonalnie wytłumaczyć wypłaszczenie wykresu mocy pomiędzy 5000 i 6000 obrotów? Myślicie, że jakość benzyny mogła mieć wpływ na niewielki przyrost mocy i momentu?

 

 

 

 

NbHvPus.jpg

Opublikowano

Może głupie pytanie...

Dlaczego początek wykresu tak się różni?

 

Poza tym faktycznie nie jest dobrze? Jak patrzę na parametry przy powiedzmy 5000 tys. obrotów to jest duża różnica w mocy i momencie. Chyba, że coś nie rozumiem.

Opublikowano

Czekałem kiedy się ten wykres pojawi bo sam jestem zainteresowany aby coś z tego silnika więcej wyłuskać,

ale po tym co widzę to lekka nędza :| Pomijam już kwestie gwarancji ale za te pieniądze +25KM :roll:

Czy w TC P wspominali coś może o możliwości zrobienia remapu w tym silniku? Pisałem do nich w listopadzie

ale na tamten czas wiadomo było tylko że się nie da. Pewnie dzisiaj też się jeszcze nie da ale bardziej ciekawi mnie

czy coś się w tym temacie może zmienić i kiedy. W sumie to kupowałem to auto z myślą że na pewno te 300KM będzie

a tu nie dość że remap nie wchodzi w grę to box daje połowę tego co zakładałem.

Opublikowano

Wzrost momentu jest słaby. Firmy z Warszawy z którymi rozmawiałem obiecują 420-450 NM przy bezpiecznych ustawieniach.

 

Pytanie jak to wyjdzie na żywo, ale jest tydzień na przetestowanie i zwrot urządzenia.

Opublikowano

A jakie to firmy i co dokładnie oferują?

Ja pisałem w listopadzie jeszcze do ECU Perfomance ale tak samo jak w TCP mogli wtedy

zaproponować jedynie box. Nie pamiętam teraz dokładnie jakiego ale z ceną ~10kpln :shock:

Zresztą w TCP podobna propozycja padła.

Opublikowano
Map na razie nie ma. Zresztą obawiam się straty gwarancji i na pewno zostanę przy boxie. Podjadę do TC, żeby zrobili mi wykres na ustawieniach fabrycznych i na wyższym ustawieniu. W sumie, to zaraz po hamowni miałem taki niedosyt, że od razu wrzuciłem ustawienie 6 i okazało się że nie ma szarpnięcia. Może szarpnięcie wynikało z paliwa - wtedy jeździłem na V Power racing? Najbardziej mnie zastanawia wklęśnięcie wykresu na wysokich obrotach. Wszystkie wykresy jakie do tej pory widywałem na boxach go nie miały.
Opublikowano
A jakie to firmy i co dokładnie oferują?

Ja pisałem w listopadzie jeszcze do ECU Perfomance ale tak samo jak w TCP mogli wtedy

zaproponować jedynie box. Nie pamiętam teraz dokładnie jakiego ale z ceną ~10kpln :shock:

Zresztą w TCP podobna propozycja padła.

 

Rozmawiałem z tymi firmami:

 

- Unitronic

 

na obecną chwilę dla tego samochodu mogę zaproponować jedynie dodatkowy moduł zewnętrzny. Pozwoli to na poprawę osiągów oraz zachowanie gwarancji (demontaż przed serwisem jest banalnie prosty i bez problemu można to zrobić samemu).

 

Całkowity koszt urządzenia ze strojeniem na hamowni to 3500zł brutto, do osiągnięcia około 280-290KM i 450Nm.

Używamy boxów racechip oraz dimsport, nie stosujemy tanich modułów z racji na ich awaryjność

 

Jeszcze jedna firma oferowała podobne parametry za podobną cenę, ale nie mogę teraz odnaleźć korespondencji z nimi.

 

Co sądzicie o tym:

http://www.ac-schnitzer.pl/sterowniki-mocy/14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.