Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy skonfigurowaniu powyżej 520 t. 11% razem z kołami zimowymi za 15 t. I darmowym ubezpieczeniem na pierwszy rok daje to około 16,5 %.
  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Testowałem M550i sprowadzone dla mnie do testów z centrali BMW ( pewnie ze względu - stały klient i regularne zakupy, w sumie 14 aut. Ostatnio akurat M550i można było zamówić z dostawą do końca roku, około 40 dni.
Opublikowano
W szoku jestem, ze tylko 40dni. Dealer z Wawy ? Biorąc pod uwagę wszystkie dodatki to 16,5% wyglada b dobrze.... Sam zastanawiam się nad m550, ale biorę jeszcze pod uwagę c63 i glc63.
Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

 

doctor61 rozumiem Cię doskonale. Mam te same rozterki. Tylko, że zmieniam z 530d na M550i. Dokładnie tak samo jak ty jeździłem tym autem 30 min i powiem szczerze, że byłem tak podjarany silnikiem, dźwiękiem i przyspieszeniem, że nie zwróciłem szczególnej uwagi na zawieszenie, komfort i inne... 550i hipnotyzuje to napewno, ale pytanie jaki jest w obyciu na co dzień...? Żona, która jechała ze mną na jeździe próbnej mówiła, że na tym zawiesiu MProfessional i 20' było lepiej niż w naszym f10 na zimowych 18'. Nam najbardziej zależy na połączeniu komfortu i mocy i wydaje się, że to auto spełnia te dwa warunki.

No i to co wszyscy podkreślają czyli AWARYJNOŚĆ. Ja również zmieniam auta co 2-3 lata max, ale nie zmienia to faktu, że przez te 2-3 lata można siedzieć cały czas w serwisie... I to jest jedyny punkt, który zmusza mnie do rozważań o zakupie 540i z AD. Wiem, że pomiędzy V8 a V6 jest taka sama przepaść jak między 540i a 530i, ale nie potrafię się narazie zdecydować czy wolę bezawaryjność, potencjalnie większy komfrot i mniejsze osiągi (patrz:540i) czy też potencjalnie dużą awaryjność, nieco mniejszy komfort i super osiągi (patrz:550i). Ktoś pomoże w tym dylemacie? :cry: Czekam jeszcze na opinię kosy69 za parę miesięcy jak mu ten silnik się sprawdza w praktyce.

Poza tym postanowiłem, że poczekam z zamówieniem do przyszłego roku żeby wyeliminowali jak najwięcej błędów produkcyjnych takich jak skrzypienie deski rozdzielczej i innych plastików oraz innych problemów wieku dziecięcego.

Natomiast rabat dali Ci zajebisty. Ja dostałem 13,5% plus pakiet m-performance. Natomiast zdecydowanie wolałbym tak samo jak Ty koła zimowe :).

Opublikowano
Niestety... cięrpię na przewlekły zespół " BMW " inne marki mnie nie interesują, chociaż pewnie robią dobre wozy. Też byłem w szoku - liczyłem na korzystny zakup demo, a tutaj taka padła propozycja, auto szyte na miarę i niecałe 40 dni. Dealer nie z Wawy. Dokładnie z Bydgoszczy, wg. moich doświadczeń bardzo solidny i otwarty na różne nietypowe oczekiwania. Co do rabatu też uważam, że w tych okolicznościach jest uczciwy.
Opublikowano

Tak, zgadza się. W przypadku modeli 540i oraz 550i są szybkie terminy tej jesieni. Ja odebrałem 540i po 31 dniach od zamowienia, a mogłem po 22 dniach, tylko operacyjnie nie byłem przygotowany z leasingiem. Co do rabatów to się nie wypowiadam bo mi się udało podczepic pod rabat flotowy jednego z moich pracodawców ze wsparciem centrali. Prywatnie nie dostalbym połowy tego rabatu. 540 wyszło w cenie prawie golutkiej 530i... przy takim rabacie kusilo mnie 550 ale jednak jeszcze nie teraz, choć uważam że to jest auto wzór jeśli chodzi o balans wygody i osiągów.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

 

doctor61 rozumiem Cię doskonale. Mam te same rozterki. Tylko, że zmieniam z 530d na M550i. Dokładnie tak samo jak ty jeździłem tym autem 30 min i powiem szczerze, że byłem tak podjarany silnikiem, dźwiękiem i przyspieszeniem, że nie zwróciłem szczególnej uwagi na zawieszenie, komfort i inne... 550i hipnotyzuje to napewno, ale pytanie jaki jest w obyciu na co dzień...? Żona, która jechała ze mną na jeździe próbnej mówiła, że na tym zawiesiu MProfessional i 20' było lepiej niż w naszym f10 na zimowych 18'. Nam najbardziej zależy na połączeniu komfortu i mocy i wydaje się, że to auto spełnia te dwa warunki.

No i to co wszyscy podkreślają czyli AWARYJNOŚĆ. Ja również zmieniam auta co 2-3 lata max, ale nie zmienia to faktu, że przez te 2-3 lata można siedzieć cały czas w serwisie... I to jest jedyny punkt, który zmusza mnie do rozważań o zakupie 540i z AD. Wiem, że pomiędzy V8 a V6 jest taka sama przepaść jak między 540i a 530i, ale nie potrafię się narazie zdecydować czy wolę bezawaryjność, potencjalnie większy komfrot i mniejsze osiągi (patrz:540i) czy też potencjalnie dużą awaryjność, nieco mniejszy komfort i super osiągi (patrz:550i). Ktoś pomoże w tym dylemacie? :cry: Czekam jeszcze na opinię kosy69 za parę miesięcy jak mu ten silnik się sprawdza w praktyce.

Poza tym postanowiłem, że poczekam z zamówieniem do przyszłego roku żeby wyeliminowali jak najwięcej błędów produkcyjnych takich jak skrzypienie deski rozdzielczej i innych plastików oraz innych problemów wieku dziecięcego.

Natomiast rabat dali Ci [bAD]. Ja dostałem 13,5% plus pakiet m-performance. Natomiast zdecydowanie wolałbym tak samo jak Ty koła zimowe :).

Jeśli finanse pozwalają to bierz 550. 540 też jest bardzo fajny i nieznacznie tylko wolniejszy a z Mp Power&Sound bardzo fajnie brzmi, ale nie ma co się oszukiwać że nie warto przepłacać bo to praktycznie to samo, bo nie jest. V8 to V8 i kropka:)

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Tak, zgadza się. W przypadku modeli 540i oraz 550i są szybkie terminy tej jesieni. Ja odebrałem 540i po 31 dniach od zamowienia, a mogłem po 22 dniach, tylko operacyjnie nie byłem przygotowany z leasingiem. Co do rabatów to się nie wypowiadam bo mi się udało podczepic pod rabat flotowy jednego z moich pracodawców ze wsparciem centrali. Prywatnie nie dostalbym połowy tego rabatu. 540 wyszło w cenie prawie golutkiej 530i... przy takim rabacie kusilo mnie 550 ale jednak jeszcze nie teraz, choć uważam że to jest auto wzór jeśli chodzi o balans wygody i osiągów.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

Chcesz powiedzieć, ze idzie wyrwać rabat z 2jka z przodu ? Niezle...

Opublikowano

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

 

Napisz nam jeszcze ile wydałeś na wyjazd i ile wydasz na miejscu na droga markową whisky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

No mnie by chyba przesiadka z 6 do 5 zabołała. Tu nie chodzi moim zdaniem tylko o zawias jako taki. 5tka jest po prostu wyższa. Po pierwszych 4 tyś km jest to dla mnie jedyny aspekt który mi jakoś przeszkadza. Może dlatego że przesiadlem się z 4ki, a do tego lubie siedziec blisko asfaltu (szczerze nienawidzę SUVow właśnie glownie za położenie siedzenia na 2 pietrze). Ja mam 540i xDrove na adaptacyjnym zawiasie i nawet na 20stkach nie jest tak sztywno jak bym chciał. Mam wrażenie że przynajmniej częściowo odpowiada za ten stan rzeczy stosunkowo wysoko położony sr ciężkości. Jakie są Wasze odczucia w tej kwestii?

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

 

Napisz nam jeszcze ile wydałeś na wyjazd i ile wydasz na miejscu na droga markową whisky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Zdecydowanie za dużo, jak na ten standard który tu na miejscu mają...jednak trzeba było jechać do Dubaju...

sprawdzoną to mam turcje, tam ryzyko wtopy z kiepskim hotelem jest minimalne, ale w grudniu to za zimno :mrgreen:

Hmmmm
Opublikowano

Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

 

jakie mialeś akcje serwisowe? :roll:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano

 

Zdecydowanie za dużo, jak na ten standard który tu na miejscu mają...jednak trzeba było jechać do Dubaju...

sprawdzoną to mam turcje, tam ryzyko wtopy z kiepskim hotelem jest minimalne, ale w grudniu to za zimno :mrgreen:

 

Wypoczywaj :cool2:

 

Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

 

Podaj czego one dotyczyły.

Opublikowano
Jadę w przyszłym tygodniu. Zdam relacje. :cool2: gt

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

Przy zmianie na koła zimowe była jakaś akcja serwisowa - programowanie.

Dokładnie nie wiem co było robione, ale ze zmian które zauważyłem to mogę teraz zmienić zegar cyfrowy na analogowy.

W opcjach wymogi serwisowania nie mam możliwości podglądu tarcze i klocki hamulcowe jak u was ??

Opublikowano
Zegar cyfrowy - analogowy miałem od samego początku. Klocki też mam od samego początku. Tak z ciekawości, na zmianę kół jechałeś specjalnie do serwisu?
Opublikowano
Zegar cyfrowy - analogowy miałem od samego początku. Klocki też mam od samego początku. Tak z ciekawości, na zmianę kół jechałeś specjalnie do serwisu?

 

Zamawiałem koła zimowe i odrazu przeprowadzili programowanie ale wychodzi że nie wszystko zostało zrobione. (brak informacji o tarczach i klockach)

Opublikowano

Po pierwsze to nigdy nie było informacji o tarczach tylko o samych klockach a dokładniej o jednym klocku na osi ;)

Po drugie podobno ma nie być w ogóle takiej informacji w najnowszym idrive, serwis pokaże się tylko kiedy przyjdzie czas na wymianę...

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Po pierwsze to nigdy nie było informacji o tarczach tylko o samych klockach a dokładniej o jednym klocku na osi ;)

Po drugie podobno ma nie być w ogóle takiej informacji w najnowszym idrive, serwis pokaże się tylko kiedy przyjdzie czas na wymianę...

Tak dokładnie jest jak kolega pisze , dziś dzwoniłem do swojego serwisu bo mam auto z września i info o klockach pojawi się kiedy przyjdzie czas wymiany, na chwile obecna w ogóle brak pozycji „klocki” są oleje i przeglądy

Opublikowano

Pewnie dlatego, żeby wycisnąć z klientów jeszcze więcej $$$. Masz nie wiedzieć ile możesz jeszcze przejechać na klockach tylko jechać od razu i wymieniać.

To że tego nie ma to jakby zrobili krok w tył :roll: Zmiast rozbudować tego typu informacje o samochodzie to jest ich mniej...

"Albo GRUBO albo WCALE"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.