Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kruk a może na moją coś jest? vin ? D600101.

Dzięki wielkie

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Byłem dzisiaj na zmianie kół i przy okazji dowiedziałem się, że mam akcje serwisową na EGR. Jak pytałem ~2 miesiące temu to nie było tej akcji dla mnie w systemie. Może sprawdźcie ponownie czy się czasem dla Was nie pojawiła też akcja serwisowa na EGR. Widocznie nie dodają tego do systemu od razu wszystkim.

2015: Jatoba Brown F10 520d xdrive B47 (ex) | 2019: Bluestone G32 640i xDrive B58C | 2020: Melbourne Red F40 120i FWD B48 (ex) | 2025: Manhattan Green G05 40i xDrive B58N | https://www.instagram.com/gran.turismo.g32/ | https://www.instagram.com/red.bmw.f40/

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Akcji brak zresztą byłe parę dni temu w Bawarii więc jak była to by powiedzieli o tym :)
Opublikowano

zwracam tylko uwage, ze egr jest wymieniany rowniez w autach ktorych numery nie znajduja sie w akcji serwisowej

u mnie zadecydowali podczas serwisu okresowego przy przebiegu 93tys

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 2 tygodnie później...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Brak akcji.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
To i ja się podłącze, prosze o sprawdzenie czy dla mojego auta są jakies akcje serwisowe.

WBAMX12080D281275

 

Brak akcji.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
może na mój jest jakaś akcja DU31441 dziekuje

 

Taż brak akcji.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Brak akcji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akcja akcją aje czasem i bez akcji robią w ramach jak są objawy...

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam.W moim aucie BMW 518d 2016 rok,po przebiegu od nowosci 2500km.wymieniono zawor egr i chlodniczke.Teraz przy przebiegu 5000km znowu wymieniono egr.W obydwu przypadkach z powodu zasyfienia sadza.Jazda glownie po miescie,tylko czy to aby nie za szybko sie zapycha.Czytalem troche o zaworach egr i pisza ze nawet,gdy auto tylko uzytkowane po miescie to zawor powinien wytrzymac ok.50-60tys.km w dieslu i 100000km w benzynie. Dodam iz nie jest to moje pierwsze nowe auto i jezdze juz od 25 lat roznymi,ale takiej historii to nie mialem z zadnym.Jezdze normalnie,bez katowania silnika i skrzyni,moje auto nie podlegalo i dalej nie podlega zadnym akcjom servisowym.W serwisie mowia aby czesciej wyskakiwac w trase,tylko ze zawor wlasnie szybciej sie zapycha przy stalych ,srednich obrotach,a na trasie zazwyczaj tak mam(8 bieg,obroty ok.1500-2000).Najlepsza bylaby niemiecka autostrada-wowczas mozna jechac z wyzsza predkoscia i obroty bylyby w okolicach 3000-3500.Tylko ze do Niemiec i daleko z Bialegostoku i czasu brak i dla mnie to bezsens jezdzic aby jezdzic i wypalac paliwo zeby cos sie nie zapchalo(jezdze tyle ile potrzebuje,nie mniej nie wiecej).Trzeba bylo inaczej zaprojektowac ten zawor,to by bylo w porzadku.Ciekaw jestem tylko jak taki silnik mozna bylo dac do eksploatacji,przeciez to musialo wczesniej przejsc jakies testy.Piszecie na forum,ze duzo takich aut z tym silnikiem kupili korporacje taxi,ciekawe jak u nich wyglada sytuacja z egr-em.Przeciez te auta jezdza takze glownie po miescie.Jak mozna produkowac BMW ,ktore jezdzi bezawaryjnie tylko 2,5tys.km.Zeby ono zrobilo choc 25tys.km to jeszcze jeszcze,ale nie 2,5tys!.To moja pierwsza BMKA i od razu taka komedia-dla mnie to kpina z klientow.Rozumiem,ze normy ekologiczne,ale zrobcie cos zeby to jezdzilo,albo wycofajcie to ze sprzedazy,albo informujcie klientow,ze co 2,5tys.km Awaria i trzeba do serwisu.Teraz wymieniaja na gwarancji,ale ona za 2 lata sie skonczy i trzeba bedzie placic za kazdym razem a to nie kosztuje malo. Ktos powie trzeba bylo brac benzyne.Mam i benzyne-AUDI A5 2.0T.Quattro,teraz chcialem cos oszczedniejszego i dlatego kupilem diesla(roznica w spalaniu miejskim:Audi 13l,BMW 7,7l.Niech nikt nie mowi ze te 5l.na 100km to malo.BMW pali praktycznie polowe tego co 2.0 benzyna Audi,a i zasieg na zbiorniku nie 500km a prawie 1000kilometrow.Przepraszam za moze troszke zbyt dlugi wpis.ale pomimo tego ze na forum wchodze codziennie od kilku lat,to pisze niewiele.Prosze o komentarz jak u Was z tym silnikiem,ile robicie na swoich Egr-ach,bo moja sytuacja zaczyna mnie powoli denerwowac-nowe auto to co bedzie dalej.Co 2,5 tys.km..wkrecac i wykrecac,wkrecac i wykrecac,a co to jest jakis 20 czy 30 letni zajezdzony grat-to Nowe BMW!.Ot i taka historia. Dziekuje za przeczytanie i Do widzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chciałeś oszczędzać a mało jeździsz i to po mieście trzeba było 1.0EB wziąć...

Sorki, ale diesel tak pracuje i tego się nie zmieni, no chyba że wywalisz EGR...

Z tą akcją na EGR jest coś na rzeczy i chyba przy okazji wymiany wgrywają nowe oprogramowanie. Pewnie za bardzo wyśrubowali normy na azotki...

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mój brat ma takie samo BMW , z tym najsłabszym silnikiem.

Rok 2016 , przebieg okoł 3 tys. , 99 % miasto , parę kilometrów do

pracy i z powrotem.

Na razie wszystko ok , pełne zadowolenie.

  • 8 miesięcy temu...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Masz akcję: Programming the control unit or replacing the exhaust-gas recirculation valve

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.