Skocz do zawartości

Iwciu1

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d F11

Osiągnięcia Iwciu1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak moje felgi nie są oryginalnymi felgami z logo BMW ale producent też nie najgorszy i posiadają atesty dopuszczające. Raczej chodzi mi o tą różnicę w ET czy jest o co walczyć... pozdrawiam,
  2. Witam wszystkich serdecznie, Ostatnio zakupiłem na Allegro felgi do BMW F11 o rozmiarze 8x18 ET30 do opon 245/45 R18, kóre leżą i czekają na montaż. Fizycznie otrzymałem felgi niestety z ET35. Sprzedawca twierdzi, że nastąpiła pomyłka na magazynie ale z uporem maniaka namawia mnie abym te felgi założył bo takie też niby pasują do mojego auta. Wiem, że to tylko 5mm na koło czyli 10mm różnicy na rozstawie i koła będą bardziej o te 10mm do wewnątrz auta ale czy myślicie, że powinienem z jakiegoś powodu je jednak zwrócić? Zawsze mogę oprzeć się na nie zachowaniu warunków umowy ale chciałbym poznać Wasze zdanie. Dziękuję i pozdrawiam, Iwciu1
  3. Witam wszystkich kolegów, Od jakiegoś czasu zauważyłem, że tylna klapa w F11 zamyka się dość szybko i trochę głośno. Wydaje mi się, że mogą być już lekko nadwyrężone siłowniki. Czy może ktoś podrzucić jak się ewentualnie zabrać do ich wymiany ? Próbowałem szukać ale wszędzie znajduję tylko F10, a tam jest całkiem inna bajka. pozdrawiam i dziękuję z góry za wszelkie info. Iwciu1
  4. Dzięki bardzo Burza1234 za wszelkie informacje. Z tego widać, że po wymianie konieczna jest ingerencja softwerowa niestety. pozdrawiam, Iwciu1
  5. Witam serdecznie kolegów, Ostatnio podczas wymiany poduszki zawieszenia (tzw. miecha) zauważyłem, że lewy tylny amortyzator jest zapocony, jakby lekko pociekł. Póki co nie odczułem żadnych nieprawidłowości w pracy zawieszenia ale wolę się przygotować do ewentualnej wymiany. Ja mam wersję zawieszenia z EDC więc tylny amortyzator nie ma sprężyny lecz doczepiony sterownik oraz czujnik, nr wg REAL OEM: 37126796985. Pytanie do kolegów czy po wymianie konieczna jest jakaś aktywacja komputerowa itp. Czy wystarczy wymiana i przepięcie wtyczek ? Następnie czy konieczna jest korekta zbieżności na stacji diagnostycznej ? Dzięki z góry za wszelkie informacje, Iwciu1
  6. Dzięki za odpowiedź. Też mi się wydaje, że skoro jest to wersja podciśnieniowa to może coś być na rzeczy. W każdym razie jest jakiś trop... pozdro
  7. Witam, Podczas wizyty w ASO w Olsztynie związanej z akcją serwisową chłodnicy EGR poprosiłem również o weryfikację zawieszenia silnika i skrzyni bo coś delikatnie drży na postoju (oczywiście odpłatnie). Poinformowałem Pana, że wymieniłem już prawą poduszkę bo bardzo trzęsło budą ale po wymianie nie do końca drgania ustąpiły chociaż jest dużo lepiej. Po weryfikacji poinformowano mnie, że faktycznie widać, że poduszka prawa jest wymieniona ale pracuje miękko podobnie jak nie wymieniona strona lewa więc zasugerowano ponowną wymianę obydwu. Ta prawa strona została zakupiona na moją prośbę przez mojego mechanika firmy Febi. Wg Pana z serwisu BMW mogła ona zostać błędnie/niepoprawnie zamontowana co podobno im też się zdarzało. Moje pytanie czy możliwe jest faktycznie niepoprawne zamontowanie poduszki silnika? Wiem, że z mojej winy poduszka Febi została zakupiona z przyłączem pod wężyk podciśnieniowy a ja w aucie faktycznie podłączenia nie mam więc kazałem mechaniorowi jakoś to zaślepić. Czy to może być powód, że pracuje miękko jakby była uszkodzona? pozdrawiam, Iwciu
  8. OK. Dzięki Panowie. W takim razie będę musiał czym prędzej zamontować opcję z elektrody... pozdrawiam,
  9. potwierdzam nie ruszać oryginalnych zaworków
  10. a jest szansa gdzieś to kupić u nas albo ma ktoś na zbyciu bo nie kupowałem jeszcze niczego przez ebay czy inne strony ?
  11. Iwciu1

    lampy bixenon + ringi

    może trochę mało precyzyjnie się określiłem więc jest tak: na przełączniku w pozycji auto jak jest dobra pogoda to świecą tylko ringi ale jak jest pochmurno to są ringi + xenon zewnętrzny potem jak włączę długie to xenon zewnętrzny ale pełny bez przesłony czyli długie zastanawia mnie tylko ten wewnętrzny, który być może u mnie jest jednak atrapą albo doświetleniem zakrętów czy może mi to ktoś sprawdzić? mój VIN DY13020 dziękuję !
  12. Iwciu1

    lampy bixenon + ringi

    Hmmm. Nie zauważyłem abym miał funkcję doświetlania zakrętów więc w moim przypadku prawdopodobnie też są atrapy. Dzięki za info. pozdrawiam,
  13. Dziękuję pięknie za super artykuły ! pozdrawiam,
  14. Iwciu1

    lampy bixenon + ringi

    Witam serdecznie, Czy może któryś z szanownych kolegów wytłumaczyć mi jak to jest z tymi światłami bixenon BMW F11 z 2013 r. ? Zauważyłem, że w ogóle nie świecą mi te środkowe soczewki jeśli tak je mogę nazwać... Jak włączę długie światła to świecą mi te zewnętrzne soczewki, a na mijania tylko ringi. Czy to ma związek ze świeceniem ringów? Czy gdybym wyłączył ringi to wtedy zaświecą się te wewnętrzne soczewki ? Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.