Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oczyścić, dać podkład cynkowy i farba żaroodporna, ja mam pomalowane na czarno. Po dwóch latach efekt nadal ładnie się utrzymuje nic nie odpada i nie rdzewieje :cool2:
Opublikowano
Ja bym reklamował. U mnie zero rdzy po 1.5 roku i 40 tys. km... to Polonez czy BMW? Jak im zardzewiało na placu to niech to oczyszczą i zabezpieczą na swój koszt.
Opublikowano

Chyba nie masz wyjścia....mycie, foty i allegro;)

 

A tak na poważnie...też miałem taki rdzawy nalot. Oczyściłem tarcze papierem ściernym i pomalowałem hamerite. Efekt idealny i długotrwały

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ja bym reklamował. U mnie zero rdzy po 1.5 roku i 40 tys. km... to Polonez czy BMW? Jak im zardzewiało na placu to niech to oczyszczą i zabezpieczą na swój koszt.

 

Dokładnie, z papierem ściernym to do Poloneza a nie do nowego samochodu. Jechać do serwisu i niech się tym zajmą :cool2:

Opublikowano
Wszystko zależy tez od chemii do mycia felg ,może zmień myjnie. Ale do Bmw bym pojechał z reklamacja bo to ciutek za szybko rdzewieje :cool2:
Opublikowano
Koleżance w f30 tak tarcze rdzewieją że aż jest taki rdzawy osad na felgach

Powiedz swojej koleżance żeby po każdym myciu auta zrobiła sobie rundkę po ulicy z kilkukrotnym zahamowaniem. W ten sposób pozbędzie się wody z tarcz i nie będą rdzewieć

Sprawdzony sposób.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Miałem tak samo w f20 po jakichś dwóch latach - użyłem hammerite srebrny młotkowy bo wg bmw to nie kwalifikuje się do wymiany gwarancyjnej. Teraz mam sportowe hamulce M i nie ma śladu rdzy. Za to tarcze kosztują majątek :lol:
Opublikowano

Mialem taki problem w F30 po kupnie. Auto miało 2 lata i wróciło do BMW na malowanie przednich i tylnych.

Radze sprawdzić fotele kierowcy i pasażera. Jeszcze sie zdziwisz co tam zobaczysz. Na fotele jest nawet oficjalny TSB w BMW.

Opublikowano
Koleżance tak rdzewieją

Powiedz swojej koleżance żeby po każdym myciu auta zrobiła sobie rundkę po ulicy z kilkukrotnym zahamowaniem..

Koleżanka ma to gdzieś , auto traktuje tylko jako narzędzie do przemieszczania się

Opublikowano
Miałem tak samo w f20 po jakichś dwóch latach - użyłem hammerite srebrny młotkowy bo wg bmw to nie kwalifikuje się do wymiany gwarancyjnej. Teraz mam sportowe hamulce M i nie ma śladu rdzy. Za to tarcze kosztują majątek :lol:

 

To znaczy na ile mam się szykować :D?

Opublikowano

Mam dokładnie taki sam nalot na tylnej piaście...na pozostałym powoli pojawia się to samo...

w BMW powiedzieli, że to normalne i każde auto będzie miało takie same pasty prędzej czy później - czytaj: temat nie podlega reklamacji....ale wygląda to okrutnie w nowym aucie...

 

jaką farbę polecacie konkretnie?

Opublikowano
Tak jak napisał kolega wyżej Hammerite daje radę i jest szeroko dostępna . Z 15 lat temu jak jeszcze miałem Golfa GTI to miałem nią pomalowane zaciski i przez parę lat do czasu sprzedaży nic się z nią złego nie działo .
Opublikowano
Około 6 tysia

 

 

Yyy za zwykłe tarcze M z dopłatą 3000? :shock: za te Czy M Performance co zestaw 10 tys kosztuje?

Opublikowano
Około 6 tysia

 

 

Yyy za zwykłe tarcze M z dopłatą 3000? :shock: za te Czy M Performance co zestaw 10 tys kosztuje?

Nie mowie tu o cenach serwisowych :!:

Opublikowano

Nie dogadaliśmy się...

 

chodzi mi oto czy mowisz o 6000zł za tarcze M sport czy M Perfrmance... (jedne można wybrać przy konfigu drugie mozna zakupić jako element pakietu M performance)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.