Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ma ktoś jakiś opis i zdjecia tego samochodu ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ma ktoś jakiś opis i zdjecia tego samochodu ??

Stoi u mnie w garazu. :wink:

Fotki moge zapodac na priv-a. :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
Z e36 to ten dragster ma tylko kilka elementow karoserii :) I moze troche bloku. Chociaz karoseria tez moze byc palstikowa :D
Opublikowano

Panowie na tamtym forum nie do końca mają rację twierdząc, że zastasowanie biturbo miało na celu polepszenie rozkładu mas po postawieniu silnika do pionu, gdyż zastosowanie dwóch turbosprężarek ma na celu zmniejszenie turbodziury, bo dwie mniejsze mają mniejszą bezwładność a co za tym idzie czas reakcji niż jedna duża.

Poza tym nie bardzo się zgodzę z tezą, że silnik w BMW jest pochylony w celu wyrównania masy kierowcy. A co w przypadku wersji z kierownicą po prawej stronie? Jest to raczej w celu obniżenia środka ciężkości i obniżenia linii maski.

Ale mniejsza z tamtym forum. Co do auta to jest extremalne.

Opublikowano
Z e36 to ten dragster ma tylko kilka elementow karoserii :) I moze troche bloku. Chociaz karoseria tez moze byc palstikowa :D

 

no dokładnie, równie dobrze mogli założyć budę dużego fiata na to. Już wolałbym mniejszą moc, ale żeby samochód nie odbiegał dużo od oryginału, albo żeby chociaż można tym było normalnie po drogach jeździć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.