Skocz do zawartości

M5 warto ?


zeusiasty

Rekomendowane odpowiedzi

Fajne alu mają jak na M5. :duh: Jak dla mnie to niezłe padaczki, chyba że tylko na zewnątrz tak wyglądają. Ale jeżeli za wszelką cenę chcesz mieć M5, to za te pieniądze nie znajdziesz nic innego. Proponuje kompromis, a więc Alpine z Niemiec. Pare złoty dołożysz, ale znajdziesz coś ciekawego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe gdzie ma te 350KM :?: To E34 z silnikiem 4.0 V8 280KM. W dodatku na automacie :duh: , a M5 oprócz E60 były wszystkie na manualach.

 

Ja bym wolał już coś takiego:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111111530276

 

lub:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111208899839

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe gdzie ma te 350KM :?: To E34 z silnikiem 4.0 V8 280KM. W dodatku na automacie :duh: , a M5 oprócz E60 były wszystkie na manualach.

 

Ja bym wolał już coś takiego:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111111530276

 

lub:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111208899839

 

ta druga jeszcze moze byc ale ta pierwsza od 1993 roku była wymeldowana, nie chciałbym auta , ktore stało 13 lat :doh:

w dodatku 149 000 przebiegu i skrzynia po remoncie ? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majowy again !! :mad2: :mad2:

 

Tak zerkam kto walnął taką głupotę o Alpinie, a tu Majowy znowu.... hehe

 

Człowieku trudność i koszty utrzymania M5 to mały pikuś w porównaniu do Alpiny.

 

W Polsce NIE MA serwisu Alpiny.

Części zamawiasz przez BMW i czekasz pół miesiąca na cokolwiek.

Ceny takie, że można się powiesić na wstępie....

 

Stary, jesteś na forum BMW, to wypadałoby dla fasonu cokolwiek wiedzieć :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Boogie pisał (chociaż sama obecność na forum BMW wg mnie nie zobowiązuje do rozległej wiedzy na ten temat...) - części do Alpiny dostępne są najbliżej w Berlinie, a w większości ASO podobno ludki robią takie miny :shock: jak się ich o cokolwiek do tej marki zapyta. A ceny części do B10 E34 są porównywalne z cenami części do E60.

 

 

P.S Zeusiasty - używaj jakiegoś serwera do skracania linków (np. www.tinyurl.com) bo makabrycznie forum rozciągnąłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma Alpine 2.3 jeszcze w rekinie i żeby zminimalizować koszty utrzymania sprowadził drugą na części. Jakoś daje radę, a jest tylko studentem. :D Nie ma co się oszukiwać, każde autko tego typu kosztuje. Ewentualna poważniejsza naprawa jest nieopłacalna. Pokazując te ogłoszenia miałem bardziej na myśli oryginalność tych samochodów, a nie ich koszty utrzymania. Tak bym polecał 318i E36. :lol: Utrzymania Alpiny, Mpowera, czy nawet zwykłego modelu w tym wieku nie można porównywać, bo nigdy nie wiadomo co się może zepsuć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M5 warto ?

 

Czy warto :?: :?: :shock:

 

A słyszałeś, żeby himalaista pytał:

- Czy warto wchodzić na Mount Everest :?:

 

mountować gazik do nich :) ? ?

 

- Czy można obniżyć Mount Everest :?:

 

Akurat tę "górkę" (M5) można obniżyć.

 

Ale Mount Everest o wysokości Rysów nie będzie już taki fajny.

 

* * *

Jeżeli twoje pierwsze pytanie na temat M5 brzmi:

- Ile pali :?: (lub coś w tym stylu)

to - sorrrrrrry - ale nie jest to jeszcze samochód dla Ciebie.

 

Po za tym, utrzymanie M5 i każdego BMW w należytym stanie, to nie tylko koszt paliwa.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrzymanie M5, szczegolnie kupionego w stanie, ktory wymaga porzadnego remontu, zeby samochod trzymal seryjne parametry, pochlonie duzo kasy.

Tak samo zreszta, jak kazdego prawdziwego sportowego samochodu.

 

Oszczednosc wynikajaca z zalozenia instalacji gazowej (o ile w ogole jakas bedzie, a nie tylko problemy i dodatkowe koszty zwiazane z instalacja II gen badz tez ze zle zestrojona instalacja IV gen) to tylko maly ulamek ogolnych wydatkow.

 

Jezeli chcesz miec tanio i wzglednie szybko, to polecam Golfa III GTI.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Utrzymania Alpiny, Mpowera, czy nawet zwykłego modelu w tym wieku nie można porównywać, bo nigdy nie wiadomo co się może zepsuć."

 

sluszna uwaga :cool2:

 

bezpiecznie mozna przyjac ze w 10 letnim i starszym aucie moze sie zepsuc dowolna czesc w dowolnym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma Alpine 2.3 jeszcze w rekinie

 

Mozesz rozwinac temat. Ja podejrzewam z przecieków, ze jest tylko jedna Alpina w budzie E21 w Polsce a tu slysze, ze ktos ma dwie w tyk jedna na czesci. Moze jakies fotki, chcialbym zweryfikowac ta informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - utrzymanie M3 czy M5 w Polsce jest duzo tansze niz w Niemczech.

W DE oplaty ubezpieczeniowe za e-Mke sa horrendalne - w porownaniu do polskich stawek. Znajomy ma w PL E-36 M3 CSL Cabrio - z 60% placi AC okolo 1600PLN :). W DE musialby wylozyc 6 razy wiecej. Do tego podatek i serwis na wysokim poziomie z ksiazka przegladow, terminami - inaczej problemy z TUV i nikt nie kupilby wiecej tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.