Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam latwo wymienic łożysko tylniej piasty lewego koła w bmw e30 1.8 m10? chce sie za to wziasc mechanik mi powiedZial ze mam do wymiany koszt nowego łozyska to 50 zl dam rade wymienic sam ?
Opublikowano
Przerabiałem ten temat w e30 obie strony i powiem Ci że było ciężko ale udało się są tam łożyska dosyć spore wciskane ale mi udało się to wywalić z kanału i obyło się bez żadnych wyciskarek. Najważniejsze jest abyś miał dobry sprzęt :D i parę w bichu :wink: POZDRAWIAM
Opublikowano
Jeżeli masz jako takie pojęcie o mechanice to nie powinno być większego problemu, ostatnio przerabiałem ten temat w e36. U mnie największym problemem było wybicie półosi :mrgreen: z łozyskiem poszło łatwo.Po wybiciu pół osi, musisz wybić piastę najprawdopodobniej wypadnie razem z bierznią łozyska.No i łozysko. Największy problem to założenie piasty na nowe łozysko, raczej nie powinno sie nabijać młotkiem bo można zniszczyc łozysko, więc trzeba uważać.Pozdro
Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano
Jeżeli masz jako takie pojęcie o mechanice to nie powinno być większego problemu, ostatnio przerabiałem ten temat w e36. U mnie największym problemem było wybicie półosi :mrgreen: z łozyskiem poszło łatwo.Po wybiciu pół osi, musisz wybić piastę najprawdopodobniej wypadnie razem z bierznią łozyska.No i łozysko. Największy problem to założenie piasty na nowe łozysko, raczej nie powinno sie nabijać młotkiem bo można zniszczyc łozysko, więc trzeba uważać.Pozdro

 

Hejka!!

a możesz mi powiedzieć czy trzeba wyciągać tylny wachacz aby wymienić to łozysko w E36.

rozleciało mi się jedno już kupiłem (88 zeta) i nie mam czasu aby to wymienić i bardzo nie wiem czy jest to duży problem.

wymieniałem kiedyś w 316 rekin 82r i poszlo bez problemu.

Opublikowano

Wachacza nie musisz demontować. Tak jak pisali poprzednicy trzeba będzie się troche posiłować z wybiciem łożyska a później z jego wbiciem, jeżeli nie masz gdzie go wcisnąć. Przy wbijaniu użyj jakiejś rurki o średnicy pierścienia zewnętrznego łożyska. Wówczas najmniej ryzykujesz, że je uszkodzisz.

Powodzenia :cool2:

Opublikowano

A jak masz juz rurke o srednicy zewnetrznej lozyska to mozesz sie pokusic o zrobienie mini prasy.

Wystarczy dodac jeszcze gwint ze sciagacza do sprezyn i kawalek plaskownika z otworem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tez ostatnio przerabialem zmiane lozyska w e34, najtrudniej bylo wybic samo lozysko. Jako "rurke do wbicia" to mozna uzyc stare lożysko. Calość roboty zajęła mi ok 2,5 - 3 godziny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.