Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie , od dłuższego czasu poszukuje F31 widziałem już pare sztuk na żywo zaliczyłem jazdy próbne ale zawsze trafił się jakiś rodzynek po przygodach. Wpadł mi teraz taki egzemplarz , prosiłbym o znawców , żeby się wypowiedzieli. Wiem ze na zdjęciach nie idzie wszystkiego zauważyć ale czy warto jechać. Samochód znajduje się 150km ode mnie.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bezwypadkowy-serwis-aso-dostawa-gratis-gwarancja-ID6DinaW.html#map

Edytowane przez DANEKK
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Planuję kupić F31 lub f36 20i lub 20d. Mocy mi wystarczy, najbardziej zależy mi na niezawodności. Z tego co wyczytałem 20d cieszy się dobrą opinią w tej kwestii, ale jednak to diesel.. Jak się ma niezawodność 20i na tle 20d? Wyczytałem że poliftowy silnik jest dobry, trzeba tylko przygotować się na zrobienie rozrządu, przy jakim przebiegu? W jakich kwotach i z jakim przebiegiem szukać sensownych modeli F31 i f36 20i/20d?

 

Dość istotne pytanie dotyczy przebiegów, które robisz. Jeśli bierzesz pod uwagę diesla, znaczy, że wysokość spalania ma znaczenie.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Nie ma znaczenia, robię mało km myślę że poniżej 10k rocznie. Zależy mi na niezawodnym silniku, kilku znajonych ma 320d i bardzo sobie chwalą niezawodność, ja jednak wolałbym benzynę i pytanie brzmi czy b48 dorównuje niezawodnością dieslowi.
Opublikowano
w kategorii odporność na samozapłon bije diesla na łeb :) generalnie b48 bardzo fajny silnik.
Opublikowano

 

Jest tu specjalny dział to oceny pojazdów z aukcji.

A autko to niezły golas (poza czujnikami parkowania, klimatronikiem, grzanymi fotelami i elektryczną klapą) w manualu z niemałym przebiegiem. Na dzień dobry trzeba by rozrząd robić.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na temat nowych silników benzynowych wiem niewiele, mam nadzieje ze poprawili w nich rozrząd, w 2.0 143 km 2009 były problemy z rozrządem już poniżej 80 tys km, potem cewki i inne mniejsze awarie.

Czy ktoś ma b48 z przebiegiem powyżej 100 tys km i może podzielić się opinią o awaryjności?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, przymierzam sie do zakupu BMW F30 328i przedlifta. Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat awaryjności tego silnika? Może warto dołożyć do polifta i mieć spokój z awaryjnością? :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, przymierzam sie do zakupu BMW F30 328i przedlifta. Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat awaryjności tego silnika? Może warto dołożyć do polifta i mieć spokój z awaryjnością? :)

 


Bierz b48 330i lub zbieraj na 340i

Mam w F30 42k przebiegu i zero problemów oprócz wymiany dyfra teraz w ASO

male-bmw-2.png
Opublikowano
Witam, przymierzam sie do zakupu BMW F30 328i przedlifta. Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat awaryjności tego silnika? Może warto dołożyć do polifta i mieć spokój z awaryjnością? :)

 


Bierz b48 330i lub zbieraj na 340i

Mam w F30 42k przebiegu i zero problemów oprócz wymiany dyfra teraz w ASO

 

Lub 335i :)


328i nie polecam


330i OK ale 4 gary

340i OK calkiem inny samochod :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, krótko:

Budżet 55-70tys. W grę wchodzą 320i/320d i 318d. Roczniki 2015-2017

W który silnik celować? Do tej pory miałem benzynę i nie przeszkadzałoby mi wyższe spalanie od diesla, jedynie kwestia awaryjności.

Czekać na nowy rok i spadek cen, czy już szukać? Czy w ogóle z takim budżetem znajdę coś godnego polecenia?


Pozdrawiam :)

Opublikowano
Czy w ogóle z takim budżetem znajdę coś godnego polecenia?

 

Na pewno znajdziesz - pytanie jak długo będziesz szukać i czy ktoś Cię nie ubiegnie w zakupie ;)


Poza tym rozejrzyj za wyposażeniem, bo te są tak różne, że to samo auto może kosztować 20-30 kpln więcej. Rozsądne auto będzie raczej w górnej granicy Twoje budżetu i w dolnej rocznikowo. Benzyna w modzie, więc szybciej kupisz diesla. Sam szukałem benzyny, a skończyłem z dieslem :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciągłe krążenie wokół f30/31 18d,20d, czy 20i skłoniło mnie to zaproponowania alternatywy :mrgreen:

Takie coś pojawia się u mnie w garażu budynku, w którym mam biuro.

Alpina d3 BiT. Rzadkie, ale zacne :8)


66a4024ed8a16930.jpg


b592b6e54be4324d.jpg

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ciągłe krążenie wokół f30/31 18d,20d, czy 20i skłoniło mnie to zaproponowania alternatywy :mrgreen:

Takie coś pojawia się u mnie w garażu budynku, w którym mam biuro.

Alpina d3 BiT. Rzadkie, ale zacne :8)

No fajne to to.. tyle, że na alpinę w fxx to trzeba 2x70 k PLN :D za 70 000 to można ale szukać Exx z nalotem 2x skręcanym do 200kkm.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciągłe krążenie wokół f30/31 18d,20d, czy 20i skłoniło mnie to zaproponowania alternatywy :mrgreen:

Takie coś pojawia się u mnie w garażu budynku, w którym mam biuro.

Alpina d3 BiT. Rzadkie, ale zacne :8)

No fajne to to.. tyle, że na alpinę w fxx to trzeba 2x70 k PLN :D za 70 000 to można ale szukać Exx z nalotem 2x skręcanym do 200kkm.

 

Racja, niemniej jednak ja nie proponuje zakupu alpiny za 70k, lecz taką formę resetu od rzeczywistości.

Gdzieś tam jedną z ciekawości widziałem w ogłoszeniu, 2015, 115 kkm i 120 k zł.

Zdaje sobie sprawę z abstrakcji, ale dość cichociemne auto.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Takie coś pojawia się u mnie w garażu budynku, w którym mam biuro.

Alpina d3 BiT. Rzadkie, ale zacne :8)

 

Hmm... Widziałem dokładnie taką zieloną kombi Alpinę w salonie warszawskim (chyba Auto Fus) jakieś 2 lata wstecz. Przepraszam wszystkich zachwyconych, ale mi ona bardziej podchodziła pod wieśniacki tuning. Za darmo bym wziął, ale własnych pieniędzy bym nie wyłożył :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale taka Alpina to w pewnym sensie lokata kapitału, jak będzie odpowiednio traktowana.

Czy się podoba, czy nie, rzecz gustu. Mi się podoba. Zawsze coś innego w zalewie F30, które już teraz można kupić poniżej 50 tyś.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Ale taka Alpina to w pewnym sensie lokata kapitału, jak będzie odpowiednio traktowana.

Czy się podoba, czy nie, rzecz gustu. Mi się podoba. Zawsze coś innego w zalewie F30, które już teraz można kupić poniżej 50 tyś.

F30 w wersji sebixowoz można już kupić poniżej 40 tys. :8)

***** ***
Opublikowano

Panowie, szybkie i konkretne pytanie:

przy wyborze F31 - jaki diesel brać?


Planuję kupić w nowym roku taki samochód, z automatem. Zależy mi na względnej bezawaryjności i mocy. Auto ma posłużyć kilka dobrych lat.

Lepiej szukać coś z większymi przebiegami czy kurczliwie szukać niskich przebiegów i czekać na większe naprawy?


Proszę o rady.

Opublikowano
Panowie, szybkie i konkretne pytanie:

przy wyborze F31 - jaki diesel brać?


Planuję kupić w nowym roku taki samochód, z automatem. Zależy mi na względnej bezawaryjności i mocy. Auto ma posłużyć kilka dobrych lat.

Lepiej szukać coś z większymi przebiegami czy kurczliwie szukać niskich przebiegów i czekać na większe naprawy?


Proszę o rady.

Jeszcze musiałbyś być w 100% pewien, że przebieg jest prawdziwy :mrgreen:

Wszystko zależy od budżetu. Z moich doświadczeń wynika, że jedyne warte zainteresowania samochody to te z polskiego salonu, z pełną historią i najlepiej z premium selection albo od właściciela, który ma fakturę zakupu z BMW. W takiej sytuacji jesteś w stanie ocenić np. kiedy masz rozrząd do wymiany i oszacować koszty.

Ulep z Niemiec od handlarza zawsze będzie bezawaryjny, z małym przebiegiem i będzie wymagał tylko tankowania :mrgreen:

***** ***
Opublikowano
Panowie, szybkie i konkretne pytanie:

przy wyborze F31 - jaki diesel brać?


Planuję kupić w nowym roku taki samochód, z automatem. Zależy mi na względnej bezawaryjności i mocy. Auto ma posłużyć kilka dobrych lat.

Lepiej szukać coś z większymi przebiegami czy kurczliwie szukać niskich przebiegów i czekać na większe naprawy?


Proszę o rady.

Jeszcze musiałbyś być w 100% pewien, że przebieg jest prawdziwy :mrgreen:

Wszystko zależy od budżetu. Z moich doświadczeń wynika, że jedyne warte zainteresowania samochody to te z polskiego salonu, z pełną historią i najlepiej z premium selection albo od właściciela, który ma fakturę zakupu z BMW. W takiej sytuacji jesteś w stanie ocenić np. kiedy masz rozrząd do wymiany i oszacować koszty.

Ulep z Niemiec od handlarza zawsze będzie bezawaryjny, z małym przebiegiem i będzie wymagał tylko tankowania :mrgreen:

 

Zakładam, że auto kupię po raz trzeci od tego samego handlarza, który sprowadza z DE/HL auta poleasingowe. Auta mają raczej pewne, bez ukrytych wad. Jedyne co, to dość wysokie przebiegi vs rocznik, np. 190k km z rocznika 2017. Atutem jest też, to, że samochody te są lepiej wyposażone i ciekawsze w konfiguracji i... zadbane. Ja raczej, zlecę zakup F31 z podaniem moich wymogów. Tylko właśnie... jaki silnik wybrać dla wersji 320d, jaki podtyp? I ile te nowe konstrukcje wytrzymują km?

Opublikowano
Panowie, szybkie i konkretne pytanie:

przy wyborze F31 - jaki diesel brać?


Planuję kupić w nowym roku taki samochód, z automatem. Zależy mi na względnej bezawaryjności i mocy. Auto ma posłużyć kilka dobrych lat.

Lepiej szukać coś z większymi przebiegami czy kurczliwie szukać niskich przebiegów i czekać na większe naprawy?


Proszę o rady.

Jeszcze musiałbyś być w 100% pewien, że przebieg jest prawdziwy :mrgreen:

Wszystko zależy od budżetu. Z moich doświadczeń wynika, że jedyne warte zainteresowania samochody to te z polskiego salonu, z pełną historią i najlepiej z premium selection albo od właściciela, który ma fakturę zakupu z BMW. W takiej sytuacji jesteś w stanie ocenić np. kiedy masz rozrząd do wymiany i oszacować koszty.

Ulep z Niemiec od handlarza zawsze będzie bezawaryjny, z małym przebiegiem i będzie wymagał tylko tankowania :mrgreen:

 

Zakładam, że auto kupię po raz trzeci od tego samego handlarza, który sprowadza z DE/HL auta poleasingowe. Auta mają raczej pewne, bez ukrytych wad. Jedyne co, to dość wysokie przebiegi vs rocznik, np. 190k km z rocznika 2017. Atutem jest też, to, że samochody te są lepiej wyposażone i ciekawsze w konfiguracji i... zadbane. Ja raczej, zlecę zakup F31 z podaniem moich wymogów. Tylko właśnie... jaki silnik wybrać dla wersji 320d, jaki podtyp? I ile te nowe konstrukcje wytrzymują km?

 

Samochody leasingowe w Niemczech nie są lepiej wyposażane niż te w Polsce. Jeżeli interesujesz się rocznikiem 2017 to 320d b47 190ps, bez xdrive, rozrząd na start i można cieszyć się jazda

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano
Samochody leasingowe w Niemczech nie są lepiej wyposażane niż te w Polsce. Jeżeli interesujesz się rocznikiem 2017 to 320d b47 190ps, bez xdrive, rozrząd na start i można cieszyć się jazda

Znasz jakieś przypadki problemów z rozrządem w B47?

spacer.png

Opublikowano
Samochody leasingowe w Niemczech nie są lepiej wyposażane niż te w Polsce. Jeżeli interesujesz się rocznikiem 2017 to 320d b47 190ps, bez xdrive, rozrząd na start i można cieszyć się jazda

Znasz jakieś przypadki problemów z rozrządem w B47?

Poszukaj w wątku o b47 - były przypadki zerwania

***** ***
Opublikowano
Lepiej szukać coś z większymi przebiegami czy kurczliwie szukać niskich przebiegów i czekać na większe naprawy?


Proszę o rady.

 

Kupić tak, żeby zostało kasy na ewentualne naprawy.

Osobiście szukałbym poniżej 100kkm, ale jeżeli budżet nie pozwala, to coś ok. 150-170kkm i zainwestować w rozrząd + olej w skrzyni.

Opublikowano
witam ja mam f30 2 litry 143 hp i padla wywalilo korbowod bokiem szukam silnika albo slupka o kodzie N47N PROSZE O POMOC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.