Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tak na Ebay są ale po 90 ojro cena mało przystępna biorąc pod uwage że to same szybki no i ryzyko czy wogóle przyślą za granicę... a lampy tylnie też są na bank co widac na poniższym zdjęciu ale nie mogę nigdzie znalezc !

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.e28.dk/Grafik/Wallpaper/E28M535i_1024.jpg[/img]

Opublikowano
na 99,99% te lampy nie są serią, jeśli już to domowa robota;również białe kierunki przód nigdy nie były wyposażeniem producenta a tym bardziej Alpiny

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano

Nie,nie pytanie brzmi czy warto? Z opinii Niemców np. białe kierunki są dużo słabsze wytrzymałosciowo od oryginalnych, poza tym weź pod uwagę naszą rzeczywistość, Pan XX uderza w Twoją ukochaną tylną lampę z białym kierunkiem i "leżysz". Kupisz kolejny komplet za xxx Euro aby wymienić jedną lampę? Sądzę, że nie, poza tym weź pod uwagę prawie pewny brak dopuszczenia do ruchu dla takich lamp, może naszych policjantów zbałamucisz ale austriacki lub niemiecki (a możesz wybrać się na zlot np. do Berlina czy Tyrolu) grzecznie, acz stanowczo spyta o dopuszczenie do ruchu i "leżysz" tzn. stoisz i szukasz na szrocie org. lamp by odebrać auto lub dowód rej. Wierz mi, nie są to mrzonki czy urojenia, policja w normalnych krajach wozi np. decybelomierz do pomiaru głośnosci wydechu a co gorsze ma dość duże pojęcie co jest dopuszczone do ruchu w danym kraju.

Konkludując, o ile mogę zrozumieć przednie białe za ok. 70 Euro komplet, to tył szacowany na ok 100-120 szt. nie znajduje realnego uzasadnienia, aczkolwiek jest to tylko moje skromne zdanie.

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
Po pierwsze gdyby Pan X zniszczył moje śliczne nowe lampy to raczej on by leżał bo porywczy chłopak jestem ! :) hehe I nie rozumiem dlaczego miałbym nie zostac dopuszczony do ruchu w Niemczech ?? Nie sądze żeby światła były robione bez homologacji... A głównym czynnikiem który mnie skłaniałby do zakupu jest to aby troszkę odświeżyc auto (shadowline) nie są jeszcze brane za youngtimery no i oczywiscie wyróżnie się z "tłumu" ponieważ nie sądze żeby ktos jeszcze takowe lampy w Polsce posiadał a jeżeli komplet by kosztował nawet 150 ojro to moge zaplacic bo komplet oryginalnych za czarnymi ramkami do shadowline`a nie jest juz chyba wogole dostepny a normalne chromowane lampy kosztuja okolo 1000 zł komplet :/
Opublikowano
No tak, to ja się upieram, że na 100 % nie seryjne. :roll:

Jesli to nie seria to do klasycznej E28 w życiu Mariana bym nie założył - wiocha i tyle.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
(...) no i ryzyko czy wogóle przyślą za granicę...

Jesli ktos robi aukcje "Weltweit", to taki delikwent liczy sie z wysylka za granice.

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

100-150eur to raczej marzenie....wg mnie bedą (o ile się wogule pokarzą) o wiele drosze bo chętnych w niemczech na taki gadzet napewno jest wielu.Swoją drogą Darko z Beemka klubu chyba swego czasu miał takie w swojej E28.

Moim zdaniem też lipa.... :?

Opublikowano
Moim zdaniem wyglada elegancko, ja bym załozył ale w przypadku całego "sportlooku" e28 (jak na przedstawionym zdjeciu. Sam chciałbym mieć białe z przodu ale lipy zakladac nie bede. Na jakies Helle nie mam kasy, póki co. Natomiast jesli ktos cos montuje w niemczeh to chyba sobie zdaje sprawe że musi miec zatwierdzony gadżet przez TUV. Na wszystko trzeba miec papier i zrobiony przeglad ze moze "byc" zamontowane. Wiec nie sadze że te lampy sa nie dopuszczone do ruchu. Przecież nie robił ich pan Kazio w stodole.
Opublikowano

Zasada jest prosta, w handlu może być wszystko a niekoniecznie musi mieć TUV, każdy kto chce miec coś innego np. felgi z M5 E39 18 cali w np. E30, jesli nie ma kopii dopuszczenia do ruchu w danym modelu w jakim kolwiek kraju związkowym w Niemczech, musi "popełnić" tzw. Einzelabnahme czyli jednorazowe dopuszczenie, które niestety wiaże sie ścisle z Ojro i czasem jakie dany regionalny oddział TUV spedził przy typizacji, z autopsji np wiem, że jednorazowe dopuszczenie felg 17 cali Alpina z E34 do E30 kosztuje 180 Ojro i co ciekawsze jest rózne w zależności od kraju związkowego. By zdać sobie sprawę jak wygląda przegląd tech np. w Austrii dam wam przykład mojej siostry, która mając E39 z 1998 r. nie dostała przeglądu za... pęknięte szkło światła przeciwmgłowego z przodu pojazdu, a wracając do typizacji mój kiedysiejszy sąsiad z Wiednia utracil dowod rej. auta na polskich numerach bo...policjant miał wrażenie, ze ma za głośny wydech, co z kolei potwierdził pomiar zrobiony przez wezwany pojazd techniczny policji austriackiej.

 

Oczywiscie mogą to być skrajne przypadki, jednak nadal dziwimy sie jakie sprawne technicznie auta można było i czasami nadal mozna przywieźć zza Odry

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
Moim zdaniem do shadowline`a nie jest wiocha i będzie to wygladac OK ! Wiocha to zakładanie lexus look`ów i LED`ów...

To juz nawet nie jest wiocha tylko odpust w Czeczenii.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
One nie byly zwiazane scisle z shadowline. Te takie skladajace sie z dwoch rownoleglych paskow tak jak na mojej 6 kosztuja w ASO okolo 26 EUR.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Ja kupowalem w Berlinie ale w Polsce napewno tez dostaniesz.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
No tak dokładnie chodzi mi o te dwa paski jeden ciemny drugi jasny a konkretnie do E28 w 5`tkach były tylko w Shadow line`ie o ile sie dobrze orientuje...

 

hmm ja wiem tylko ze w M535i byly one standartowo zawsze obojetnie czy wokol szyb byl chrom czy shadown :D

moje modele
Opublikowano

Gregm - nie ma co panikowac. Za granica na pewno nie zabiora dowodu za wymienione swiatla. Oni nie moga sie czepiac za bardzo aut pochodzacych z innych krajow. Jezeli w Polsce sa przepisy pozwalajace na takie przerobki to oczywiscie mozna takim autem jezdzic za granice. Dotyczy to rowniez glosnosci pojazdu - z tym ze u nas tez sa ograniczenia prawne dotyczace glosnosci zainstalowanego wydechu (i tu sa dokladnie takie same jak w UE) jednak policja u nas tego nie sprawdza.

Jakby sie mieli czepiac takich rzeczy to 90% paratuningowanych aut z Polski nie moglaby poruszac sie poza granicami naszego kraju, nie liczac wymiany felg na nieorginalne, badz oryginalne z innego modelu.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.