Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowica - jak sprawdzić


kedas1

Rekomendowane odpowiedzi

:search:

 

Wpisz w wyszukiwarkę uszczelka pod głowicą i znajdziesz dziesiątki postów na ten temat.

 

Na szybko objawy to m.in.: płyn chłodniczy w oleju (odwrotnie także), najczęściej biały dym z wydechu, ubywanie płynu chłodniczego i przybywanie poziomu oleju, spadek mocy...

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie od płynu z chłodnicy zaczeły sie moje podejrzenia poniewaz wymieniałem chlodnice wszystko fajnie juz odpowietrzam i nagle zaczelo mi przy ogkreconym korku wyrzucac płyn z chlodnicy na wysokosc1,5metra bardzo mnie to zastanowiło ale obiaw ten był gdzies po 2-3 minutach pracy silnika rozgrzanego nie był to obiaw momentalny tylko po jaies chwili czy to moze byc uszczelka
BMW - bedzie sie działo !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nieodpowiednie odpowietrzenie.

Płyn zagotował się do tego stopnia że wzrosło cisnienie - stąd ta fontanna.

Zanim zacznieć pisać o uszczelce bądź pękniętej głowicy, bo to najczęściej się zdarza w silnikach M50B25 to podejdź do następnego odpowietrzenia ale tym razem zwracaj uwage na to czy chłodnica się nagrzewa i czy jest ogrzewanie wewnątrz auta. Jeżeli nie to układ jest zapowietrzony, lub też nie otwiera się termostat.

Spotkałem się z przypadkami że termostat nagle strzelił przy zwykłej naprawie układu chłodzenia podczas której to musiałem spuszczać płyn z układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw są ubytki płynu a potem nagle płyn w oleju i i problemy z ciśnieniem w układzie (twarde węże i wywalanie płynu). Wtedy to koniec jazdy. Koszt naprawy z planowaniem ok 700 zł (w e34) pod warunkiem że nie dostała głowica :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tej wersji to nie chciałbym przezyc :) Posprawdzałem wstepnie swoja bumke. Awiec tak bialego dym nie wylatuje z wydechu!! nie wywala mi z chlodnicy plynu ale jakby troszeczke moc odpdła ale to moze byc spowodowane zlym gatunkiem gazu!!
BMW - bedzie sie działo !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w BMW 520i 24V.Ale to nie była uszczelka pod głowicą .Najpierw pojechałem do warsztu sprawdzic zawartość spalin w układzie chłodzenia ale nic nie wykazało.Aha pierwsze co sprawdziłem to czy nie ma nalotu na korku wlewu oleju.Nic z tych objawów nie było.Mechanicy mówili że uszczelka pod głowicą.Uparłem się że BMW niema uszczelek pod głowicą.Wyjąłem najpierw termostat ,a potem kazałem robic pokoleji okazało sie ze to jest pompa wody.Jeżeli odkręcisz korek zbiornika wyrównawczego i niema ciśnienia u góry , ma lecieć z widocznym ciśnieniem.A jeszce jedno cały układ chłodzenia nagrzewa sie z praw3ej strony a od strony pasarzera jest zimny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uparłem się że BMW niema uszczelek pod głowicą

 

A co w takim razie ma?

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.