Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie jak rozpoznac ze wywiało uszczelke pod głowica w BMW 525i z 92. Jakie sa tego obiawy ?? Za odpwoeidzi dziekuje!!
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

:search:

 

Wpisz w wyszukiwarkę uszczelka pod głowicą i znajdziesz dziesiątki postów na ten temat.

 

Na szybko objawy to m.in.: płyn chłodniczy w oleju (odwrotnie także), najczęściej biały dym z wydechu, ubywanie płynu chłodniczego i przybywanie poziomu oleju, spadek mocy...

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
no własnie od płynu z chłodnicy zaczeły sie moje podejrzenia poniewaz wymieniałem chlodnice wszystko fajnie juz odpowietrzam i nagle zaczelo mi przy ogkreconym korku wyrzucac płyn z chlodnicy na wysokosc1,5metra bardzo mnie to zastanowiło ale obiaw ten był gdzies po 2-3 minutach pracy silnika rozgrzanego nie był to obiaw momentalny tylko po jaies chwili czy to moze byc uszczelka
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

Raczej nieodpowiednie odpowietrzenie.

Płyn zagotował się do tego stopnia że wzrosło cisnienie - stąd ta fontanna.

Zanim zacznieć pisać o uszczelce bądź pękniętej głowicy, bo to najczęściej się zdarza w silnikach M50B25 to podejdź do następnego odpowietrzenia ale tym razem zwracaj uwage na to czy chłodnica się nagrzewa i czy jest ogrzewanie wewnątrz auta. Jeżeli nie to układ jest zapowietrzony, lub też nie otwiera się termostat.

Spotkałem się z przypadkami że termostat nagle strzelił przy zwykłej naprawie układu chłodzenia podczas której to musiałem spuszczać płyn z układu.

Opublikowano
Najpierw są ubytki płynu a potem nagle płyn w oleju i i problemy z ciśnieniem w układzie (twarde węże i wywalanie płynu). Wtedy to koniec jazdy. Koszt naprawy z planowaniem ok 700 zł (w e34) pod warunkiem że nie dostała głowica :(
Opublikowano
tej wersji to nie chciałbym przezyc :) Posprawdzałem wstepnie swoja bumke. Awiec tak bialego dym nie wylatuje z wydechu!! nie wywala mi z chlodnicy plynu ale jakby troszeczke moc odpdła ale to moze byc spowodowane zlym gatunkiem gazu!!
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Miałem ten sam problem w BMW 520i 24V.Ale to nie była uszczelka pod głowicą .Najpierw pojechałem do warsztu sprawdzic zawartość spalin w układzie chłodzenia ale nic nie wykazało.Aha pierwsze co sprawdziłem to czy nie ma nalotu na korku wlewu oleju.Nic z tych objawów nie było.Mechanicy mówili że uszczelka pod głowicą.Uparłem się że BMW niema uszczelek pod głowicą.Wyjąłem najpierw termostat ,a potem kazałem robic pokoleji okazało sie ze to jest pompa wody.Jeżeli odkręcisz korek zbiornika wyrównawczego i niema ciśnienia u góry , ma lecieć z widocznym ciśnieniem.A jeszce jedno cały układ chłodzenia nagrzewa sie z praw3ej strony a od strony pasarzera jest zimny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.