Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

panowie niestety mam silnik do remontu mechanik po diagnozie słuchowej(podkercilem gaz od 2 do 3tys.obrotów. charatanie w silniku) stwierdzil ze mam wał korbowy panewki itp. do remontu, nie ukrywam ze sie załamalem pozniewaz powiedzial ze koszt naprawy tego to 3-4 tyś zł mniej wiecej. Wczesniejsze objawy byly takie ze pojawila mi sie kontrolka niskiego cisnienia dwa razy, sprawdzalem olej byla polowa pozniej dolałem i niby bylo ok.Wczesniej jeszcze caly czas mialem wrazenie ze samochód stracil na mocy. ale gdy tylko zauwazylem ten dziwny dzwiek to praktycznie odrazu pojechalem do mechanika, trwalo moze to jeden dzien wiec duzo nie jezdzilem w sumie jakies 20km. Wczesniej jeszcze wymienilem rozrząd i po tym odrazu zauwazylem ze przy 1500obrotow jest charakterystyczne szarpniecie ktore sygnalizuje o problemie pompy oleju, trwało to do uszkodzenia silnika jakies 2-3 tyg.ten sam mechanik tez sprawdzał mi cisnienie oleju po czym stwierdzil ze wszystko ok.

Prosilbym o porade co powinienem zrobic najpierw by to naprawic i czy po remoncie silnika bedzie juz wszystko ok i czy lepiej pozbyc sie samochodu ????

Proszę o pomoc.

Dzieki

BMW e90 318i 2009r. N43

Opublikowano
A jesteś pewien, że rozrząd został prawidłowo wymieniony i na oryginalnych częściach? Bo jeśli przed wymianą nie było objawów o których piszesz, a teraz są to jest coś w tym dziwnego. Chodzi o taki zbieg okoliczności, że po wymianie rozrządu jest coś nie tak z silnikiem...
Opublikowano
Pewnie urwało się koło które napędza pompe oleju. Jedź do ogarniętego mechanika. Może wymieni ci tylko pompe oleju jesli już nie narobiło innych szkód.
Opublikowano

Po wymianie rozrządu napewno zauwazylem ze samochód chodzi głośniej niz wczesniej, mozliwe ze tez cos z mocą ale teraz ciezko mi stwierdzic. Wydawalo mi sie ze tak ma byc wiec uznalem to za normlane....

zaznaczam ze auto jeszcze normalnie jezdzi:)

orientuje sie ktos gdzie w opolskim mozna znalesc solidnego i dobrego mechanika ktory by mi to naprawil???

Opublikowano

Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym charakterystycznym szarpnięciem przy 1500 obr co niby miało sygnalizować problem z pompą oleju?

Nigdy takiej teorii nie słyszałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ile czasu jeździsz od wymiany rozrządu? Jeżeli cokolwiek niepokojącego dzieje się z silnikiem po wymianie rozrządu to należy natychmiast przestać jeździć takim samochodem, tym bardziej jak coś łupie i pali się kontrolka od oleju. Wymianę rozrządu należy reklamować, robota została spaprana jeżeli po 3 tygodniach silnik jest do remontu. W przypadku oporu materii żywej wołać rzeczoznawcę.
3A0jS9b.png
Opublikowano
A ile czasu jeździsz od wymiany rozrządu? Jeżeli cokolwiek niepokojącego dzieje się z silnikiem po wymianie rozrządu to należy natychmiast przestać jeździć takim samochodem, tym bardziej jak coś łupie i pali się kontrolka od oleju. Wymianę rozrządu należy reklamować, robota została spaprana jeżeli po 3 tygodniach silnik jest do remontu. W przypadku oporu materii żywej wołać rzeczoznawcę.

Amen :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W Opolu na ul.Spokojnej jest mechanik M-Auto Serwis, specjalizujący się w BMW, sporo osób go poleca, ja też.

 

Również dołączam sie do pytania odnośnie szarpnięcia przy 1500 obr/min, skąd taka teoria?

Opublikowano

Gdy dodaje gaz prawie za każdym razem przy 1500obtrotow mniej więcej odczuwam tak jakby na mili sekundę brakło mocy i później gdy wyżej kręcę jest ok.

ktoś kiedyś mi powiedział ze pompa siada gdy jest takie przerywanie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czyli nic pewnego. Pytałem ponieważ mam czasem wrażenie że przydusi go podczas przyspieszania, tak jakby przerwało. To wygląda tak, jakby podczas przyspieszania zadziałał na chwilę system kontroli i przyhamowal mi koło, co raczej jest mało prawdopodobne ze względu na niską moc tego silnika, suchą nawierzchnię i brak świecącej kontrolki trakcji.
Opublikowano
....W przypadku oporu materii żywej wołać rzeczoznawcę.

 

i Adwokata.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mam dobrego machanika w opolu w odleglosci jakies 50 km jak myslicie gdy bede powoli jechac bedzie dobrze czy lepiej juz ciągnać na lince? w sumie to nie mam pewnosci co sie stalo bo oględziny słuchowe to nic pewnego co jest tak naprawde. Jezeli chodzi o rozrząd to mechanik twoerdzi ze jakby bylo cos nie tak byloby odrazu widac bląd.
Opublikowano

Co prawda nie w BMW, a w Astrze, ale mialem dziwne efekty dzwiekowe po wymianie rozrzadu. Okazalo sie, ze to napinacz stukal w przedziale od 2 do 3 tys. obrotow. Jednak nie bylo zadnych przycinek przy przyspieszaniu.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po co zadajesz pytania na forum skoro zignorowałeś poprzednie odpowiedzi? Mechanik Ci wciska kit a Ty na forum szukasz odpowiedzi na pytanie czy z trafionym rozrządem można jeździć. Napisałem Ci wyraźnie że nie można i każdy mechanik Ci to powie bo nikt o zdrowych zmysłach i odrobinie wiedzy mechanicznej nie weźmie odpowiedzialności za stan silnika po takiej jeździe.

 

Ale spytaj tej złotej rączki która Ci wymieniła rozrząd, to będzie Ci winny już dwa silniki.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.