Skocz do zawartości

GregWPR

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150KM Touring

Osiągnięcia GregWPR

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Uszczelka pod glowica do diagnozy. Gaz w plynie (babelki przy przegazowaniu) to prawdopodobnie spaliny. Zrob test plynem reakcyjnym.
  2. Olej nic do tego nie ma. Najprawdopodobniej dwumas sie konczy. Pol roku temu wymieniales Ty, czy poprzedni wlasciciel tak powiedzial? Moze ktos wsadzil uzywke albo regenerowana? Albo Twoj styl jazdy zabil dwumase w 6 mies. ;) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  3. Warto wymienic. Zrobilem to tydzien temu. Olej, ktory splynal ze skrzyni byl czarny jak smola i rzadki jak woda. Raz zmienisz i zapomnisz :) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  4. Faktycznie mu sie spieszy ze sprzedaza. Nawet nie zdarzyl skrecic licznika do tradycyjnych 186 tys. km. Fota z podlaczonym interfejsem to arcydzielo marketingu :D Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  5. Jak sie nie ma sumienia i przyzwoitosci, to handluje sie autami w polskim stylu. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  6. Na Zachodzie to powszechna praktyka. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  7. Zęby bolą od czytania... Na pewno przydalby sie test na obecnosc co2 w ukladzie chlodzenia. Byc moze cisnienie znalazlo najslabszy punkt w chlodnicy i dlatego "szczeliła". Skoro musiales dolewac plyn, to ktoredys musial uciec z ukladu. Nalezy znalezc wyciek. Obiegu moze nie byc, bo uklad zapowietrza sie spalinami, z powodu walnietej pompy, albo niedroznosci ukladu. Nie wsypywales jakiegos uszczelniacza? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  8. Co prawda nie w BMW, a w Astrze, ale mialem dziwne efekty dzwiekowe po wymianie rozrzadu. Okazalo sie, ze to napinacz stukal w przedziale od 2 do 3 tys. obrotow. Jednak nie bylo zadnych przycinek przy przyspieszaniu. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  9. Jak plyn dostaje sie na tlok, to spaliny powinny isc w uklad chlodzenia. Cisnienie w tloku jest duzo wieksze. Byc moze plyn reakcyjny w testerze co2 byl dziadowski. Mialem tak kiedys z Mondeo V6. Pierwszy test nic nie potwierdzil mimo ewidentnych objawow. Drugi test u innego mechanika momentalnie wykazal walnieta UPG. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  10. E46 320d - wiekszosc trasy to A2 + S8 - z "dystrybutora" wychodzi 6,3 zima i 6,0 lato. Komp pokazuje 5,5 (oszust). Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  11. Trzeba zmierzyc cisnienie manometrem, co pozwoli okreslic, czy winny jest czujnik, czy przeczyna jest po stronie silnika. A przede wszystkim nie jezdzic 200km/h, bo na naszych drogach to proszenie sie o wycieczke na cmentarz. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  12. Inteligencie, humanisto, wyrocznio i jakie tam superlatywy sobie zyczysz. Chocbys mnie obrzucil stekiem wyzwisk, to Twoj post jest dowodem na kompletny brak empatii i podstaw przyzwoitosci. To jest temat techniczny, a nie polityczny. Skoro nie zrozumiales tej malo zawoalowanej aluzji, to teraz masz napisane wprost. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  13. Prymitywom od brzozy i mgły proponuję przeniesienie komentarzy na forum onet.pl, największego rynsztoka polskiego internetu. To jest forum uzytkownikow BMW, a nie KOD. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  14. Uszczelka pod glowica puszcza cisnienie w uklad chlodzenia. Ktos spapral robote. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  15. Mam nadzieje, ze sprzedajac auto poinformujesz nabywce o problemach i cena rowniez bedzie odpowiednia? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.