Skocz do zawartości

E46 zmiana silnika z 318Ci na 328i


Piotr1000

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej problemów nie ma oprócz tego, że musisz wymienić pół auta aby to wszystko się ze sobą zgrało. Jeżeli ten 328i jest w dobrym stanie to połowę rzeczy już masz.

 

a czyli rozumiem że czekają mnie dodatkowe koszta? całe kombi nie bedzie wystarczające ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana w sensie wyjąć silnik wstawić inny teoretycznie nie jest trudna.

Jak silnik 2,8 jest w dobrym stanie, przebieg nie skręcony a vanosy zregenerowane to można się bawić ale do wymiany jest właściwie cały dół, układ wydechowy, hamulcowy, może są różne wały itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie dawca wystarczy ale przecież nie zamontujesz starych tarcz i klocków. Zawieszenie też warto poprawić w końcu przybędzie więcej mocy to przy zabawach lepiej mieć stabilniejsze auto. Tak jak wyżej kolega napisał, jeżeli silnik jest w bardzo dobrym stanie z niskim przebiegiem i w ogóle autko dobrze utrzymane to gra jest warta świeczki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie dawca wystarczy ale przecież nie zamontujesz starych tarcz i klocków. Zawieszenie też warto poprawić w końcu przybędzie więcej mocy to przy zabawach lepiej mieć stabilniejsze auto. Tak jak wyżej kolega napisał, jeżeli silnik jest w bardzo dobrym stanie z niskim przebiegiem i w ogóle autko dobrze utrzymane to gra jest warta świeczki.

Jak to nie? Nie takie rzeczy robią mirki w swoich garażach. Nowe tarcze? Po to co komu? Mam nadzieję, że autor wątku nie pójdzie tym tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Witam, właśnie robie takiego swapa tylko w coupe, mam pytanie bo z mojej bmw z 2004r wychodzi inna kostka, która nie pasuje do komputera od 2.8. Próbuje to przelutować ale nie wszystkie kolory są takie same. Pytanie brzmi jak sobie z tym poradziłeś ? Dopiszę jak by ktoś cos takiego chciał zrobić dużo częsci trzeba zmieniac m.in. dyfer, półosie(w 2.8 sa grubsze), wał(również grubszy), wybierak od biegów(w n42 krótksza skrzynia i wybierak dłuższy), stabilizator przedni(2.8 jest większy i siada miska na stabilizatorze), pedał gazu(w 2.8 jest na linke), tarcze są większe i silnik cięższy czyli sprężyny ale to jak kto woli, cały układ wydechowy, komputer, filtr paliwa, i pewnie czegoś zapomnialem. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.