Skocz do zawartości

karolm16130

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318Ci 2.0 Coupe 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karolm16130

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Myślę że było warto. Fajna zabawa, dużo doświadczenia(1 raz takie cos robiłem z kolega który tez nic takiego nigdy nie robił), niesamowite emocje jak to opaliło haha :) A jeżeli chodzi o koszty to też to nie są jakieś wielkie pieniądze cały swap kompletny bo wymieniłem wszystko co się rózniło (makpersony, wydech, silnik ze skrzynia, wał, dyfer, pół osie, komputer, ews, taki czarny pierscien od stacyjki, pastylka do kluczyka, wybierak od biegów, pedał gazu z mechanizmem, filer paliwa, no i to by chyba było na tyle z rzeczy potrzebnych) a pozatym to wszystkie płyny. Cały koszt tego wyniósł mnie ok 3500zł. Ale ta masa części co mi została od 2.0 napewno tą kwotę zmniejszy :)
  2. Jak by ktos cos potrzebował odnośnie swapa to zapraszam na PW
  3. Wczoraj już poskręcaliśmy wszystko i ładnie silnik chodzi. I bez starego silnika cięzko by było z tymi kablami dojsc :D
  4. Panowie nikt nic nie odpisuje.. Może jest jakiś magik z mazowieckiego co pomoże z tymi kabelkami ?
  5. Witam, właśnie robie takiego swapa tylko w coupe, mam pytanie bo z mojej bmw z 2004r wychodzi inna kostka, która nie pasuje do komputera od 2.8. Próbuje to przelutować ale nie wszystkie kolory są takie same. Pytanie brzmi jak sobie z tym poradziłeś ? Dopiszę jak by ktoś cos takiego chciał zrobić dużo częsci trzeba zmieniac m.in. dyfer, półosie(w 2.8 sa grubsze), wał(również grubszy), wybierak od biegów(w n42 krótksza skrzynia i wybierak dłuższy), stabilizator przedni(2.8 jest większy i siada miska na stabilizatorze), pedał gazu(w 2.8 jest na linke), tarcze są większe i silnik cięższy czyli sprężyny ale to jak kto woli, cały układ wydechowy, komputer, filtr paliwa, i pewnie czegoś zapomnialem. :D
  6. Obecnie to 2.8 m52 a wcześniej miałem chyba n42 nie jestem pewny. 1995cm 143km 2004r na 4 garach
  7. Zmieniłem komputer, uklad paliwowy wszystko tylko został problem z tą kostką. Z mojego samochodu wychodzi inna co widac na zdjeciach i dokupilem kostke do komputrera od 2.8 ale sie troszkę różnią kable, kolorami tak jak na zdjeciach. Większość kolorów pasuje lecz nie wszystkie i własnie pytam o to co zrobić z tą resztą?
  8. Witam. Problem polega na tym że przy swapie z 2.0 2004r, na 2.8 2000r jest różnica kostek od komputera, dokupiłem kostki ale kilka kolorów się różni. Czy robił ktoś coś takiego kiedys i wie jak to ogarnąć ? Albo ktoś ma link do jakiegos schematu? http://zapisz.net/view.php?filename=134_img_0860.jpgd http://zapisz.net/view.php?filename=134_img_0860.jpg http://zapisz.net/view.php?filename=369_img_0862.jpg http://zapisz.net/view.php?filename=832_img_0863.jpg http://zapisz.net/view.php?filename=666_img_0864.jpg http://zapisz.net/view.php?filename=362_img_0865.jpg http://zapisz.net/view.php?filename=474_img_0866.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.