Skocz do zawartości

E90 316 2010 - WBAPF31020A764078


Rekomendowane odpowiedzi

Vehicle Identification Number WBAPF31020A764078

Type PF31

Model 316i - EUR

Development Code E90 (MUE)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N43

Displacement 1.60

Power 90

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Schwarz 2 - 668

Upholstery Stoff Vertex/beige - EBB4

Production Plant MUNICH

Production Date 2010-02-05

 

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

161 Eu5 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu5

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

428 Warning Triangle Warndreieck

698 Area-code 2 Area-code 2

8SP Cop Control Cop Steuerung

818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

896 Daytime Lights Function Tagfahrlichtschaltung

 

Standard Equipment

1CB Co2 Content Co2 Umfang

240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wy żyjecie w jakimś innym świecie (posortowane po cenie) - cena jest atrakcyjna :

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-21_,frn:2010,frx:2010,vat:1

 

Pierwsza rozbita, druga ma rozrząd do zrobienia.

 

Najtańszy sedan w benzynie z uszkodzonym bokiem: 8 250 EUR (netto)

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-318i-Limo-105-KW-Business-Line/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-21_,frn:2010,frx:2010,vat:1/pg:vipcar/220429123.html

 

Doliczcie jeszcze kilka tysięcy kosztów ściągnięcia samochodu, akcyzy itd

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

 

Widziałem cenę i wiem że jest netto, finalnie wyjdzie pewnie 40-41k - czy Wg Was jest za wysoka?

 

Pisząc że silnik nie powala masz na myśli to, że jest najmniejszy z możliwych i najmniejsza moc czy jakieś awarie tego silnika?

 

Wyposażenie ubogie, ale chyba mi tylko tempomatu brakuje.

 

Na co wg Was zwrócić uwagę w wyposażeniu przy tej klasie, cenie, roczniku?

Co Wam zwiększa komfort i przyjemność z jazdy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy żyjecie w jakimś innym świecie (posortowane po cenie) - cena jest atrakcyjna

dla Ciebie jedno jest atrakcyjne, dla mnie drugie.

Dla mnie o wiele bardziej atrakcyjny byłby w tej cenie samochód z rocznika 08/09 ale z większym silnikiem i chociaż trochę lepszym wyposażeniem.

122KM przy 1350kg masy własnej oraz załadowaniu 4 osób/załadowaniu bagażnika to taka mizerota. To już bym wolał coś z klekota 2,0 i mocy przynajmniej 163KM.

Oczywiście jako toczydło do miasta to auto nie jest złe - natomiast wiele innych toczydeł do miasta też nie jest złe a są tańsze zarówno w utrzymaniu, jak i w zakupie.

Plusem tego samochodu jest polska historia zakupu, serwisowanie w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co wg Was zwrócić uwagę w wyposażeniu przy tej klasie, cenie, roczniku?

Co Wam zwiększa komfort i przyjemność z jazdy? :)

 

Wiesz, z punktu widzenia późniejszej odsprzedaży to im auto lepiej wyposażone tym łatwiej je sprzedać. Co do niezbędnego wyposażenia to zależy od indywidualnych preferencji i potrzeb. Jeżeli ma być to auto typowo miejskie do poruszania się z punktu A do B na krótkich dystansach to według mnie jest ok. Osobiście odrzucałem wszelkie oferty bez biksenonów bo 90% przebiegu robię wieczorami lub w nocy ale bardzo brakuje mi np. fotochromatycznych lusterek które miałem w e46 i e91. Fotele też były dla mnie ważne (Comfort lub Sport) bo moje auto jest naszym głównym autem wyjazdowym.

Także co do wyposażenia to ty powinieneś najlepiej wiedzieć czego potrzebujesz. Jeżeli wyposażenie i silnik powyższego auta cię zadowala to przetrzep je dokładnie i decyduj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

dla Ciebie jedno jest atrakcyjne, dla mnie drugie.

 

Ten jest dla Ciebie atrakcyjny? Pewnie tak, tylko cena znowu nie taka.

http://allegro.pl/bmw-e92-335i-m-pakiet-performance-77tys-km-i5946833919.html

Zapewniam że igiełka, byłem podcza jej zakupu w Niemczech, a teraz kolega przerzuca się na F10.

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jest dla Ciebie atrakcyjny? Pewnie tak, tylko cena znowu nie taka.

Nie powiem, żeby nie przyciągało wzroku :cool2: - natomiast jeśli pytasz czy dla mnie to auto jest atrakcyjne to odpowiem Ci tak: NIE.

Żeby uzasadnić dlaczego "NIE" podam kilka powodów:

1. Aktualnie jeżdżę autem o wysokości zawieszenia w stylu tego E92 i dla mnie się to nie sprawdza. Na każdym "leżącym" muszę zwolnić praktycznie do 0 by krótkimi nadkolami nie zahaczyć o próg. Nie wspomnę już o krawężnikach.

2. Z racji tego, że dużo jeżdżę po drogach nieutwardzonych potrzebuję auta wyższego i najlepiej z napędem 4x4. Dlatego moja preferencją są auta typu SUV np e70, e71 - chociaż to drugie jest bardziej "lansiarskie"

3. Z racji wykonywanego zawodu - preferuję auta z większym bagażnikiem np e61, F11

Myślę, że udało mi się uzasadnić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wątpię, że stan świetny i jest na czym oko zawiesić, ale jak ktoś chce mocną benzynę i ma 115k w ręku to na pewno odpali F30 czy F32 i będzie czyhał na "jelenia handlarza" którego wyroluje i kupi tanio :D Myślę, że w takich pieniądzach samochód jest niesprzedawalny na naszym rynku. W tej kasie każdy pomyśli, że kupi sobie taie dwie. Z drugiej strony znam przypadki kupowania e46 330Ci za 40+ tyś także może i trafi się ktoś ogarnięty.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się - samochód pochodzi pierwotnie ze słynnej loterii orange, poruszanej kilka lat temu na forum, jak pojawiły się w sprzedaży jako nowe za około 70k.

 

Auto do miasta, krótkie trasy, z A do B i pewnie dwa razy do roku 4-5 godzinne trasy.

I jasne, że każdy ma inne wymagania co do wyposażenia i ile osób tyle wariantów i oczekiwań:)

 

Reasumując:

Czy w porównaniu z innymi oferowanymi egzemplarzami ofertami ta wydaje Wam się warta uwagi?

Czy mając 40k i szukając w miarę nowego samochodu , nie masowego (skody, pasaty, golfy odpadają :)), gdzie umieszczenie z tyłu fotelika nie powoduje dyskomfortu pasażera siedzącego z przodu warto rozważyć ten model?

 

Czy może jest tu ktoś kto jeździ 316-ką i opowie o swoich wrażeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto jest bezwypadkowe, przebieg potwierdzony a wyposażenie i silnik tobie odpowiada to auto jest warte zainteresowania. Masz młode auto z wystarczającym na twoje potrzeby wyposażeniem, z niewysokim przebiegiem za bardzo przyzwoite pieniądze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tego konkretnego ogłoszenia..

 

Ustaliliśmy już, że to golas, natomiast w ogłoszeniu jest info że posiada "praktycznie nowy hak".

Czy hak był na wyposażeniu tego egzemplarza czy został dołożony w trakcie eksploatacji?

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak.

Nie chodzi mi o to czy nowy czy nie nowy, bo tak jak piszesz hak to hak :)

 

Zapaliła mi się lampka że skoro go nie było a ktoś wydał kasę żeby go zamontować to miał powód.

I pytanie czy to zrobił bo musiał przewieść kilka kartonów przy przeprowadzce czy woził rower na wakacje czy może jeździł co tydzień z wyładowaną pod sufit przyczepą na handel do Rosji :)

Albo......... auto spawane z dwóch połówek, a że dawca tyłu miał hak to już tak zostało :)

 

ps. oczywiście zapytam właściciela o historię i powód montażu haka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już szukasz sam dziury w całym. :wink: Mój teść montuje do każdego auta hak, nie ciągnie przyczepki, campingu ale raz, dwa razy w roku bierze rowery na jakiś wypad. Jest to wygodniejsze niż wożenie bicykli na dachu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Również uważam, jak ktoś wcześniej pisał, że lepiej nawet wziąć przedlifta, ale z normalnym wyposażeniem i silnikiem mocniejszym. Szczególnie, że to auto nie ma najechane 50 tys. km tylko znacznie więcej, a co za tym idzie bez problemu da się znaleźć przedlifta ze znacznie mniejszym przebiegiem i niższej cenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.