Skocz do zawartości

F30 328ix MSport Estoril - Randall *koniec przygody* str. 50


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dziękuje za opinie :cool2:

Myśle nad opcja 4, bo niby nerki w połysku ale wszystkie kratki na dole w macie.. Zobaczymy.

 

Co do zakupu to leebmann wychodzi ok 1900 zł, ASO proponuje 2000 zł. Z kolei w stanach 90% użytkowników zakłada repliki i na fotkach leżą swietnie. Niestety nie wszystkie, bo są lepsze i gorsze zamienniki. Na Allegro są po 899 zł (oczywiście ABS a nie żaden laminat) - można w sumie przymierzyć i do 14 dni zwrócić. Temat do przemyślenia.. Może ktoś przymierzał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie tylko nr 1. Jeśli trzeba, to resztę dokładek też w połysk.

Kasy nie żałujesz na auto, więc ... idź na całość.

4 nie pasuje. Jeżeli nerka połysk, to dyfuzor też według mnie. A że tył mat - hmmm, niektóre firmy czasami robią takie poplątanie w mat vs. połysk, że ciężko dojść, co autor miał na myśli.

 

Dlatego się poprawia fabrykę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zawsze bardziej podobały się dodatki w czarnym połysku i początkowo tak chciałam przemalować swój dyfuzor. Przyznam jednak, że ten matowy bardzo mi się podoba. Wydaje mi się również, że w połysku zgubi trochę agresywności. Teraz wszystkie uwypuklenia są bardzo wyraźne. Dlatego ja swój dyfuzor zostawiłam w oem kolorze :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie warto inwestować w oryginalną dokładkę.

 

Po pierwsze, niektóre zamienniki są naprawdę doskonałej jakości.

 

Po drugie, nawet jak będziesz uważał na krawężniki, jeździł ostrożnie, to wystarczy chwila nieuwagi i zderzak złamany :(

Na wiosnę będę kupował już trzecią dokładkę.

Trzeba traktować to trochę jako część eksploatacyjną, wymagającą wymiany raz na 1-2 lata :(

Dlatego też wydawanie 2000zł na oryginał, wg mnie, mija się z celem.

 

Poprzednie dwie:

http://i65.tinypic.com/rbjhht.jpg

 

http://i66.tinypic.com/u6c13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krawężniki nie. Generalnie, mając na uwadze nieduży prześwit, staram się mocno uważać na krawężniki.

Zdarzają się jednak sytuacje mocno losowe, których można by uniknąć bez spoilera.

 

Raz zaczepiłem o prowadnice do bramy (taka metalowa szyna wystająca na 3 cm od asfaltu). Między jezdnią, a bramą było zagłębienie, chyba odpływ wody. Generalnie duży pech, akurat jak przednim kołem wjechałem w zagłębienie, siłą rzeczy auto pochyliło się do przodu, to centralnie przodem spoilera zahaczyłem o szynę.

 

Innym razem jazda w nocy, w deszczu, koleiny, dodatkowo auta z naprzeciwka oślepiają a na środku pasa spotkałem kamień albo jakąś grudę ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Akurat Randall mial dokladke w F20, wiec jakies tam doswiadczenie z uzytkowaniem ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dokładnie, z dokladka raczej sobie poradzę, nawet bez niej nigdy nie parkuje na krawężnikach. Przy F20 nie było wyboru bo nie było replik AC Schnitzer (nie licząc g..wna z laminatu), tutaj jest inaczej. Wezmę pewnie ta za 900 zł i sprawdzę jak leży, zawsze można odesłać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jurek, wpadły mi takie fotki na Bimmerpost:

 

c88d735e542687b83c4175875a4b4dff.jpg

 

863fbaefa25f4dd415a8b1b55be4779c.jpg

 

b9cbbb47d3e94ac956c79e3cecf72b8b.jpg

 

Myśle, że jeśli będziesz montował dokładki do progów, to takie malowanie dokładki wygląda świetnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dziś kolejny "własny" serwis olejowy pomiędzy interwałem producenta. To w sumie już trzecia wymiana oleju (i tylko jedna planowa w ASO :roll: ), przebieg na tą chwilę ok 29 tkm.

 

http://i.imgur.com/yqYxWmi.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego BMW "upiera" się z serwisem olejowym co 30 tys. km?

Czy są to świadome zabiegi, mające obniżyć koszty serwisu (przy wykupie opcji serwis jest darmowy), a jednocześnie skrócić "żywotność" samochodu (tajemnicą poliszynela jest, że obecnie producentom nie zależy, aby samochód był "niezatapialny" po okresie gwarancji - w końcu na serwisie zarabia się najwięcej), czy może jest to podyktowane doświadczeniem producenta (badaniami) i stanowi rozsądny kompromis pomiędzy zachowaniem trwałości samochodu (silnika) a kosztami serwisu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Napewno jest to cięcie kosztów pakietu serwisowego bo jest "gratisowy" i to na dzień dzisiejszy u wielu producentów.

30 kkm to nie tak do końca, ponieważ to algorytm liczy, mi przy w większości miejskiej jeździe komputer wyliczył pierwszą wymianę na 21000, a można wymienić 2000 wcześniej czyli przy 19000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie jak to komputer liczy powiem szczerze, ja wymieniłem na pakiecie BRI 12k km temu (prawie rok jeździłem od tego momentu) i pokazywał mi, że olej mam zmienić za 26k km :). Po wymienianie oleju w ASO było, że za 32k km mam wymienić znów, spadł o 8k, mimo, że zrobiłem 12k. Albo tak lajtowo jeżdzę albo nie wiem, ale nie ufam temu jak on sobie sprawdza zużycie oleju. Tak czy siak oczywiście nie czekałem tylko wymieniłem kilka dni temu na własną rękę poza ASO na taki olej jak pokazałeś na fotkach :)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.