Skocz do zawartości

F30 328ix MSport Estoril - Randall *koniec przygody* str. 50


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Zakladam je przeważnie na dłuższe podróże i sa super. Uważam ze dobry uchwyt dłoni na kierownicy jest tak samo ważny jak jedziesz spokojnie jak i wtedy gdy jeździ sie trochę bardziej dynamicznie, poza tym nigdy nie wiadomo kiedy będziesz musiał wykonać jakis szybki manewr. Można tez zapomnieć o 'oddawaniu' potu z rak na koło kierownicy ; )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zakladam je przeważnie na dłuższe podróże i sa super. Uważam ze dobry uchwyt dłoni na kierownicy jest tak samo ważny jak jedziesz spokojnie jak i wtedy gdy jeździ sie trochę bardziej dynamicznie, poza tym nigdy nie wiadomo kiedy będziesz musiał wykonać jakis szybki manewr. Można tez zapomnieć o 'oddawaniu' potu z rak na koło kierownicy ; )

Dlatego ja mam ręce na stałe pokryte w skórze, całkiem nieźle się to trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zakladam je przeważnie na dłuższe podróże i sa super. Uważam ze dobry uchwyt dłoni na kierownicy jest tak samo ważny jak jedziesz spokojnie jak i wtedy gdy jeździ sie trochę bardziej dynamicznie, poza tym nigdy nie wiadomo kiedy będziesz musiał wykonać jakis szybki manewr. Można tez zapomnieć o 'oddawaniu' potu z rak na koło kierownicy ; )

Dlatego ja mam ręce na stałe pokryte w skórze, całkiem nieźle się to trzyma.

 

Na pewno masz skaj, na skórę nie było by Cie stać, widzę czym jeździsz.. :mrgreen:

 

Rękawiczki to kwestia przyzwyczajenia, zakładałem dawniej na szkolenia na torze, ale to bardziej od wielkiego dzwona.

W lecie jest większy kłopot, chyba, że są mega cienkie.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bo poprzednie szlag trafił po pol roku. Ich wykonanie (china) wolało o pomstę do nieba, ciagle dostawała sie do środka woda. No chyba ze ktoś inny założy i potwierdzi ze te nowe (z logo performance) są lepsze..

 

Mam zamontowane m performance i poki co (8mc) dzialaja i wygladaja super :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"średnią od początku mam 12L/100km i jestem zadowolony bo znam takich którym 28i pali po 17 :D Myślę że stosunek spalanie/fun/cena zakupu jest OK, oczywiście że wolałbym 3.0 ale sami wiemy jaka jest akcyza w naszym kraju. Chętnie też bym pojeździł 25d ale tej wersji u nas w kraju praktycznie nie ma. "

 

Jestem sławny ! nie wiedzialem :D

Dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To nie aktualne, teraz średnia niebezpiecznie podąża w stronę 13 :P

 

Zima jest, zimno jest, zimówki są to i spalanie rośnie :wink:

Ale 15 dla 2.0t to już jednak sporawo mi się wydaje, dość żwawa jazda za tym idzie lub miasto w korkach tylko ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe,ja miałem średnia ponad 15 ale teraz 13,2l i sie zastanawiam czy to przez paliwo bo juz kilka baków jeżdżę na vipower racing i od tamtej pory mi srednia spadła.

 

Legenda głosi, że lepsze paliwo jest spalane w mniejszych ilościach. Ciężko to jednak samemu sprawdzić...

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdyby 25d było bardziej popularne w 3er to była by to ciekawa alternatywa dla 28i.

Osiągi oczywiście odbiegają, ale zużycie jest nieco bardziej skromne :mrgreen:

Zakładając okolice 260ps po programie to można powiedzieć, że powinno jechać podobnie do serii 28i

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odczucia w 25d są pewnie takie same, jak nie lepsze, niż w 328i :)

Nie no bez przesady ;)

Bardziej mi chodzi o fakt, że jednak 25d relatywnie mało spala względem przyzwoitych osiągów.

Turbo benzyna to jednak nie jest i nigdy nie będzie ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Będzie lepiej gonić z dołu, a po programie może nawet dogonić seryjne 28i.. Ale w praktyce nie wiadomo :) n20 jak na benzyne i tak ma rewelacyjnie rozłożony moment obrotowy :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

325d /330 i oba automat

http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2162360/bmw_325d_steptronic.html

http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2161775/bmw_330i.html

 

Top speed: 244 km/h / 256 km/h

 

0-80 km/h (sec): 4.4 / 4,1

 

0-100 km/h (sec): 6.4 / 5.5

 

0-160 km/h (sec): 16.3 / 13.8

 

0-200 km/h (sec): 30.3 / 24.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale trzeba patrzeć, że jest stare 25d 218KM i nowe 25d 224KM

Nowe ma 450Nm w zakresie 1500-3000 obr., a stare 1500-2500 obr.

No i w efekcie nowe jedzie 6,1 sek, a stare miało 6,6.

 

Ale wracając do tematu, fajny kolor, ale chyba bardziej mi się podoba le mans blue w E90,

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=791335&d=1354493672

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam "stare" 25d bo 218bhp i nie mogę narzekać, w budzie jedynki d0 100km/h ma 6.5s co jak napewno wiecie w szarym dniu codziennym sprawia, że trzeba godnego rywala poszukać wprawnym okiem ;) Noi spalanie średnie z ostatnich kilku tysięcy mil mam 47.0mpg czyli 6.0 litra, nie mogę narzekać ;)
http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam "stare" 25d bo 218bhp i nie mogę narzekać, w budzie jedynki d0 100km/h ma 6.5s co jak napewno wiecie w szarym dniu codziennym sprawia, że trzeba godnego rywala poszukać wprawnym okiem ;) Noi spalanie średnie z ostatnich kilku tysięcy mil mam 47.0mpg czyli 6.0 litra, nie mogę narzekać ;)

Tak z ciekawości, przy jakiej prędkości auto dostaje zadyszki? Jeździłem teraz zastępczym x3 2.0d (190KM) i powiem szczerze, że do setki auto całkiem przyjemne, ale powyżej 100kmh to już tragedia.. 200kmh nie udało mi się osiągnąć na autostradzie, chyba z 2 minut gazu w podłodze by to wymagało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam "stare" 25d bo 218bhp i nie mogę narzekać, w budzie jedynki d0 100km/h ma 6.5s co jak napewno wiecie w szarym dniu codziennym sprawia, że trzeba godnego rywala poszukać wprawnym okiem ;) Noi spalanie średnie z ostatnich kilku tysięcy mil mam 47.0mpg czyli 6.0 litra, nie mogę narzekać ;)

Tak z ciekawości, przy jakiej prędkości auto dostaje zadyszki? Jeździłem teraz zastępczym x3 2.0d (190KM) i powiem szczerze, że do setki auto całkiem przyjemne, ale powyżej 100kmh to już tragedia.. 200kmh nie udało mi się osiągnąć na autostradzie, chyba z 2 minut gazu w podłodze by to wymagało :D

 

Zamieniłeś rumaka na muła i zdziwiony :wink:

Najlepszy przykład to bezpośrednie porównanie 100-200 x5 50i podkręcone na 570ps i m6 575ps, obydwa do 100 lecą w okolicach 4s, natomiast 100-200 x5 robi w okolicach 11s, a x6 ok 6.5s

 

Tak jak 2.0d przeciągiem nie będzie nigdy tak kiosk typu x5,x3 oporów nie pokona, także skręcał dobrze również nie będzie.

 

Natomiast w budzie 1er 25d już się bardzo fajnie zbiera, podkręcone na 260ps na codzień jest aż nadto wystarczające :mrgreen:

Niesamowicie mi się takie zestawienie podoba.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam "stare" 25d bo 218bhp i nie mogę narzekać, w budzie jedynki d0 100km/h ma 6.5s co jak napewno wiecie w szarym dniu codziennym sprawia, że trzeba godnego rywala poszukać wprawnym okiem ;) Noi spalanie średnie z ostatnich kilku tysięcy mil mam 47.0mpg czyli 6.0 litra, nie mogę narzekać ;)

Tak z ciekawości, przy jakiej prędkości auto dostaje zadyszki? Jeździłem teraz zastępczym x3 2.0d (190KM) i powiem szczerze, że do setki auto całkiem przyjemne, ale powyżej 100kmh to już tragedia.. 200kmh nie udało mi się osiągnąć na autostradzie, chyba z 2 minut gazu w podłodze by to wymagało :D

 

No waga robi swoje Sławek, do 120mil/h (jakieś 196km/h) ładnie ciągle, bez kompleksów. 244km/h predkosc max, co już kilka razy pocałowałem a przy takich prędkościach zakłamanie na licznikiu musi być znaczne, bo dotknąłem magicznych 250km/h (teren równy). Przy przyspieszaniu powyżej 120km/h na autostradach ładnie widać jaką "gliną" samochód jest zrobiony, bo po mieście niektórzy nadrobią umiejętnościami albo dadzą d**y ich brakiem :D

M135i oczywiście to nie jest (nie miałem wszak przyjemności prowadzić), ale biorąc pod uwagę spalanie i frajde z jazdy, można je traktować na podobny poziomie zadowolenia Właściciela. Poza dwoma szczegółami: 125d nie brzmi wogóle... Sąsiad kilka domów obok ma nowe C63, to aż mnie mrozi jak go słyszę :D Noi nigdy nie będzie to coś ala "super car"... M135i zawsze Ktoś fotkę w centrum miasta zrobi, natomiast 125d jest niezauważalne przy wyborowym towarzystwie

 

 

Natomiast w budzie 1er 25d już się bardzo fajnie zbiera, podkręcone na 260ps na codzień jest aż nadto wystarczające :mrgreen:

Niesamowicie mi się takie zestawienie podoba.

 

Mi wyliczyli wirusa na 272bhp, ale na okres gwarancji odpuszczam temat ;) 218 i tak daje banana, zostawiam coś na potem :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.