Skocz do zawartości

wymiana poduszki amortyzatora przód bmw e46


slazak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Nigdzie nie mogłem sie doszukać a wiec pytam.

Stawiam na 100% na poduszkę armotyzatora. Charakterystyczny metaliczny stuk/puknięcie podczas uskoku pionowego/ podbicia pionowego. Teraz moje pytania:

Musze wymienić przy tym jakieś inne podzespoły?

Czy bede potrzebował ściągacz do sprężyny ?

Jest to dosyć skomplikowana wymiana ?

Mogły ktos streścić taka wymianę ?

Edytowane przez slazak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a czym się różni zawieszenie w bmw od innych? Odkręcasz amor od zwrotnicy, kielicha, odkręcasz drążek zrzucasz amor, łapiesz sprężyny ściągaczem, kluczem udarowym odkręcasz śrubę wywalasz poduchę dajesz nową poduchę z nową śrubą i skręcasz przepisowym momentem. Można to robić pojedynczo.

Tradycyjnie jak po każdej zabawie z zawieszeniem jedziesz na zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie prawej poduchy odłącz czujnik poziomowania xenona (jak masz), bo sobie go urwiesz.

Sama wymiana prosta jak budowa cepa.

Łopatologicznie opisał to scealfada16

Bez ściągaczy do tego nie podchodź, szkoda życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dlaczego na zbieżność skoro tylko zbija a nie wykręca koncówke drążka kierowniczego?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Hmm tuleje poprzeczne wahacza lub drążki stabilizatora obejrzeć i sprawdzić.

Oryginalne poprzeczne są pływające i mają w sobie jakiś płyn.

 

Był na szarpakach i wykazało ze tuleje wahaczy i drążki stabilizacyjne. Po wymianie dalej to samo. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam.

Aby nie tworzyć nowego wątku, chciałbym zapytać czy lekki luz występujący w łożysku górnego mocowania amortyzatora przedniego to norma czy poduszka kwalifikuje się do wymiany? Trzy górne śruby zostały odkręcone od kielicha, całość opadła kilka centymetrów aby był swobodny dostęp. Na zamocowanej do kielicha poduszce brak widocznych luzów.

Poniżej film:



Edit:

Dla potomnych. Taki luz kwalifikuje poduszki do wymiany. Na nowych mocowaniach brak luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.