Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1183416

 

235i wygląda strasznie biednie z zewnątrz przy M2 :lol: . Mam nadzieję że dostępność nie będzie ograniczona jak w przypadku 1M.

 

http://www.automobilesreview.com/gallery/bmw-m235i-geneva-2014/bmw-m235i-geneva-2014-01.jpg

 

http://www.2addicts.com/goodiesforyou/m/m2/f87/official/exterior/P90199696_highRes.jpg

 

Shut-up-and-take-my-money.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Cudne auto :!:

 

Większość tak jak w przypadku 1M pójdzie na stany, bo tam ludzie jarają się nią na maksa.

 

Dwie rzeczy których brakuje to fotele ///M i lusterka ///M.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kozak. Wyglada rzeczywiscie bardziej agresywnie, a to tylko kwestia troche szerszych zderzakow i wiekszych kol. Btw, to ten sam silnik co w M235i?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie tylko zderzaków bo poszerzyli cała budę, dlatego tak kozacko wyglada :norty:
Opublikowano
To ja się wyłamię ;) Przedni zderzak zbyt ostry i kiepsko pasuje do, bądź co bądź, obłej reszty. Tylny, wzięty z X6M, też wygląda dziwnie. Może na żywo wypadnie lepiej :)
Opublikowano
To ja się wyłamię ;) Przedni zderzak zbyt ostry i kiepsko pasuje do, bądź co bądź, obłej reszty. Tylny, wzięty z X6M, też wygląda dziwnie. Może na żywo wypadnie lepiej :)

 

O gustach się nie dyskutuje wiadomo, każdemu podoba się co innego, ale jak dla mnie na pewno lepsza niż 235i. M2 ma w sobie to coś, czego brakuje według mnie zwykłej 2 :cool2:

 

Kozak. Wyglada rzeczywiscie bardziej agresywnie, a to tylko kwestia troche szerszych zderzakow i wiekszych kol. Btw, to ten sam silnik co w M235i?

 

Ja wiem tylko, że m2 ma 370 km a 235i 326 :norty:

Opublikowano

Na pewno wygląda bardziej agresywnie i stanowi dalsze rozwinięcie trendu zapoczątkowanego przez F80/82, czyli eM "wilk w owczej skórze" zmienia się w eM "wilk w skórze wilka" :wink:

Znak czasów i zapewne takie oczekiwania rynku, szczególnie za oceanem.

Opublikowano
Na pewno wygląda bardziej agresywnie i stanowi dalsze rozwinięcie trendu zapoczątkowanego przez F80/82, czyli eM "wilk w owczej skórze" zmienia się w eM "wilk w skórze wilka" :wink:

Znak czasów i zapewne takie oczekiwania rynku, szczególnie za oceanem.

 

Hehe fajnie podsumowane :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Natomiast z tego co widzę na zdjęciach dalej nie ma wskaźników temp. oleju/silnika, czyli to co w serii 1/2. No chyba ze jakiś mały cyfrowy.
Opublikowano

Cena w De w podstawie za manuala 56 700 euro. (m4: 72 500 euro) Cennik juz jest: http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/countryDE/newvehicles/allfacts/pricelist/BMW_M2_Coupe_Preisliste.pdf.download.1444649857960.pdf

 

dla mnie spoko ale:

- silnik cywilny (235i po czip tuningu)

- zawias mpakietowy

- brak carobonowego dachu

- 15kg lzejszy od m4 (niezły gokart, co nie:P? )

- w środku bieda, mogli dać alcantarę albo chociaż nappę na desce, tak jak ma to konkurecja (cla 45 amg)

- tylko jedne fotele w ofercie (znowu ukłon dla 45 AMG z możliwością wyboru foteli performance)

- brak ceramik (kto jezdził ///M po torze ten wie że seryjne hamulce są do bani)

 

duży plus za wygląd... :) no i pewnie dobrze sie prowadzi...

Opublikowano

Chyba nie do końca jest tak jak piszesz...

Czy jest gdzieś oficjalnie napisane, że silnik to taki sam jak w 235i po chipie? To że przyrost mocy nie jest za duży to nie znaczy, że jest taki sam jak w 235i, a osprzęt raczej na pewno został zmieniony. Poza tym nie może być przecież szybsze od starszego brata m4 :) Na Nürburgring i tak tylko 6s wolniejsza od niego.

 

Zawias jest podobno zrobiony z lekkich komponentów ale ważniejsze może być to, że rozstaw osi wzrósł o 64 mm z przodu i 71 mm z tyłu. Fakt carbonowego dachu nie ma może m.in. dlatego jest tylko 15 kg lżejsze od m4. Hamulce też nie wypadają tak źle na papierze bo tarcza 380 mm z przodu i 370 mm z tłu. Z tego co wiem to środek można wyposażyć w alcantarę.

 

Tak czy siak należało by się przejechać 235i i M2 aby mieć obraz zmian i różnicy między tymi autami. Na pierwszy rzut oka wizualnie wygląda naprawdę dobrze! :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Chyba nie do końca jest tak jak piszesz...

Czy jest gdzieś oficjalnie napisane, że silnik to taki sam jak w 235i po chipie? To że przyrost mocy nie jest za duży to nie znaczy, że jest taki sam jak w 235i, a osprzęt raczej na pewno został zmieniony. Poza tym nie może być przecież szybsze od starszego brata m4 :) Na Nürburgring i tak tylko 6s wolniejsza od niego.

 

Zawias jest podobno zrobiony z lekkich komponentów ale ważniejsze może być to, że rozstaw osi wzrósł o 64 mm z przodu i 71 mm z tyłu. Fakt carbonowego dachu nie ma może m.in. dlatego jest tylko 15 kg lżejsze od m4. Hamulce też nie wypadają tak źle na papierze bo tarcza 380 mm z przodu i 370 mm z tłu. Z tego co wiem to środek można wyposażyć w alcantarę.

 

Tak czy siak należało by się przejechać 235i i M2 aby mieć obraz zmian i różnicy między tymi autami. Na pierwszy rzut oka wizualnie wygląda naprawdę dobrze! :)

 

 

bardziej mi chodzilo ze M2 ma cywilny silnik jakim jest N55, nie byl on budowany przez zespół MGmbh tylko lekko usprawniony.

Alcantara pewnie ze mozna ale deska wciaz pozostaje plastikowa, w dobie dzisiejszych czasow wyglada to jak Golf a przecież BMW to podobno klasa wyżej.

Tarcza na papierze moze sobie byc dobra, w M3 E92 tez miala byc no i w ruchu ulicznym hamulce okej, ale na torze juz niekoniecznie.

 

Zrobili taką samą głupią politykę jak porsche z caymanem GT4, nie mogli dać pdk i troszkę więcej mocy bo nikt by 911 nie kupował.

Tak samo tutaj M2 nie moze zagrozic M4, stad widać oszczędności na aucie.

 

Dobrze chociaż że ładny jest:)

Opublikowano
W M2 jest jednostka cywilna jedynie usprawniona przez M, dlatego na pokrywie silnika pod maską jest napis: Powered by M, natomiast w M3/M4 jest silnik opracowany od podstaw przez M i posiada napis: M POWER.
Opublikowano

267 tys. to chyba dobra cena za podstawę?

Tym bardziej, że 235i z tym samym wyposażeniem to 240 tys.

Tylko pewnie kwestia upustów z racji dostępności będzie gorsza

Opublikowano
jak już któryś posiadacz m235i się napali to ja chętnie 2 letnie takie kupię :D

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sa filmiki z jazd m2 krotko. Seryjny wydech M2 zjada dzwiekim m3/4 f80......
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem ze jest w kofiguratorze. Wersja "ze wszystkim" ( a dużo tego nie ma) to 320000.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
troche wysoko cenia M2
Opublikowano

Porównując do 235i wraz z LSD nie jest aż tak źle. Kwestia upustu...

 

Ale mam pytanie dla fachowców. :D

Czy kupno M2 dla kogoś kto nie bedzie w zasadzie jeździł na tor nie jest za dużym szaleństwem i przesadą?

Może w końcu nie wykorzystać tego co ma w tym samochodzie......

 

Może wystarczy przyszłe 240i wraz PP z wydechem do 360 KM ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
90% wszystkich M-ek jest kupowane do normalnego poruszania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.