Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega napisał jasno, ze szuka ekonomii a co niektórzy próbują zakrzywić rzeczywistość pisząc ze 30d spała mniej od 20d. Nie spała. Spała więcej. Znajomy ,przesiadł się z 20d na 30 d i spala mu około litr do półtora więcej. Pomijając spalanie sama różnica w cenie zakupu oraz ubezpieczenia sprawia ze 20d jeździ się za darmo. 30d jeździłem i to bardzo przyjemny silnik ale za ta przyjemność trzeba słono zapłacić. Nie jest tez on supermocny i przy 200 220 na godzinę on juz tez się mocno poci i ledwie zipie. Nie jest to v8 albo v12. Ostatnio jechałem a1 z,Krakowa do Gdańska x3 20d i prędkość przelotowa 180 190 bez problemu. Auto miało nalatane prawie 100 tys km i średnie spalanie pokazywało 7,8 a jeździ głównie trasy. W wiekszosci recenzji z uk praktycznie piszą ze 20d to najlepszy silnik od BMW bo osiągi wystarczające a najmniej pije. W Większości salonów w Polsce 3 litrowe silniki słabo dostępne do jazd próbnych. Niech ktoś zapyta się o jazdę próbna seria 3,4,5,1,2 x1,x2,x3,x4 z 3 litrowcem. To samo w mercu i audi. Gdzie są te wszystkie mądrale kupujący auta w salonach gdzie sprzedawcy mówią ze nie maja takich aut do jazd bo żinteresowanie znikome? Podobnie u naszych zachodnich sasiadow. Podsumowując ekonomia to 20d, 30d większa szczypta przyjemności za dodatkowe $$.


Ps 20d rwd tez mozna driftowac jak ktos,potrafi :D :D :D

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jak chcesz chce ekonomii kupuje 420d.

Prowadziłem raporty spalania i wyszlo mi:

320d E91 po 100 tys km 7,5 litra

330d E93 po 200 tys km 9,3 litra


330d z uwagi na mozliwosci troche szybciej jezdzilem.


Oba auta kupione jako demo u dealerow w Polsce, gdzie jeszcze były 6 cylindrowe diesle do testow.

Jak chciałem potem 430d, do jazd próbnych , bez szans.

Tylko 420d i 430i, z nieszczęsnym x drivem.

Tu osiągi widać jak x drive dusi słaby silnik 420d.

http://www.zeperfs.com/en/match6611-7343-7884-6851-6527.htm


Dlatego, moim zdaniem kompromis osiągi /spalanie to 430i. 420d, to jak dojezdzamy dziennie po 100 "km do pracy.

Opublikowano

Mamy kilka BMW w rodzinie i od czasu do czasu jeździmy razem na wczasy na 2-4 auta. Wg. naszych obserwacji przy dystrybutorze wynika że na trasie 3.0d pali o jakieś 0.7l na 100km więcej niż 2.0d. Jeżeli porównamy z xdrive i bez xdrive to także około 0.7l/100 km. 2.0d xdrive pali tyle saomo co 3.0d RWD. Co ciekawe przy normalnej jeździe 3.0d utrzymuje różnice w spalaniu względem 2.0d w miescie. Natomiast xdrive potrafi spalić w mieście nawet do 1.2l/100km.wiecej niż RWD z tym samym silnikiem. Moj 3.0d RWD przy 180-200 palił okolo 9l. 3.0d Xdrive pali około 10l. Ale jazda 200-220 powoduje wzrost około 2l czyli na poziom 12l.

Czyli spalanie nie jest problemem. Problem to akcyza w 3.0d. Kultura pracy i elastyczność jest sporo lepsza w 3.0d i nawet mój 70letni Ojciec który miał zamiar kupić 2.0d (biturbo) po przejechaniu się jedym i drugim, kupił 3.0d. A zaufajcie mi że jeździ spokojnie i 25d by mu spokojnie wystarczyło.

I taka ciekawostka moje 330d spalało mniej niż szwagra 2.0tdi w A6 jak jechaliśmy jeden za drugim do Chorwacji. Teraz i Szwagier przesiadł się na BMW ;) .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 jednak sporo mniejsza i lzejsza od a6 plus 7 biegowy vs 8 biegowy automat robi roznice.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

Proszę o odp.

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz? Szczegółowo bo podstawy znam i nie chce nic pominąć...

2. Czy mpakiet np. zderzaki różnią się po lifcie w 2018r czy są takie same przez cała produkcje?

3. Jaki wydech polecacie do 430i. Myślałem o mperformance z dwiema rurami ale ciężko dostać w rozsądnych pieniądzach...

Opublikowano
Wydech kolego ten m performance jest po prostu słaby jak za te pieniądze a efekt taki se lepiej mg Motorsport lub akrapovicz
Opublikowano
Cześć

Proszę o odp.

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz? Szczegółowo bo podstawy znam i nie chce nic pominąć...

2. Czy mpakiet np. zderzaki różnią się po lifcie w 2018r czy są takie same przez cała produkcje?

3. Jaki wydech polecacie do 430i. Myślałem o mperformance z dwiema rurami ale ciężko dostać w rozsądnych pieniądzach...

 

I jeszcze jedno pytanie.

Czy można przerobić reflektory adaptacyjne USA na EU?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wydech kolego ten m performance jest po prostu słaby jak za te pieniądze a efekt taki se lepiej mg Motorsport lub akrapovicz

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

 

Chciałem już to kilka dni temu napisać ale mogę komenty są sukcesywnie usuwane :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

 

Chciałem już to kilka dni temu napisać ale mogę komenty są sukcesywnie usuwane :mrgreen:

 


Na czy jest taka informacje gdzie napisać bo jak narazie to tylko gadanie z forum ale nie zaprzeczam możliwe że tak jest ale na pewno m performance jest inaczej robione bo słuchałem tego i tego i jest dźwięk zupełnie inny przepaść .Akrapovicz jest po prostu głośniejszy może kwestia jakiś innych norm

Opublikowano

No to też mówię ;) to że Akrapovicz robi do BMW to tylko pierdolenie z forum ale jeszcze nikt nie zapodał linka z tą informacją






Od 2:30 porównanie



Zresztam jest masa filmów gdzie ktoś proownauje zmienia z m performance na akrapowicza jak by to było to samo to ludzie by się w to nie bawili

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie wydaje Ci się ze akrap może robić dla bmw m performance ale łagodniejszy wydech bo nie każdemu typowy głośny styl akrapa pasuje?? Producentem jest ale łagodniejsza forma...
male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

Spróbuję jeszcze raz.

Panowie, znający temat, bardzo proszę o rzeczowe podpowiedzi.

W podpunktach byłoby wspaniale.

Dotyczy GranCoupe

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz?

2. Jakie są rożnice pomiedzy wersja przed liftem i po lifcie (zarówno zwykły jak i mpak)

3. Jakie występowały rodzaje reflektorów (przed i po lificie)

4. Czy reflektory z tym ringiem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-440i-xdrive-gran-coupe-head-up-professional-adaptive-led-ID6zveYA.html występują w wersji BEZ adaptive? Słyszałem, że niby tak pod tymi numerami części:

Lewa 63117478157

Prawa 63117478158

Ale znaleźć coś w Polsce na sprzedaż to już problem... gdybyście coś mieli to proszę o info.

Edytowane przez MariuszGD
Opublikowano

Tak ogulnikowo


1 Inne zderzaki, progi, zawieszenie, kierownica, fotele

2 W zwykłej są różnice, mpakiet sie nie różni po lifcie

3 Sa zwykle, xenon, Ledy, po lifcie Ledy inaczej wyglądają

4 Ta są bez adaptive


Kupując serie 4 dla mnie podstawa to R6, ludzie kupują 2.0 a za miesiąc post o ile bezpiecznie podnieść moc, na grupie na FB pełno takich, tak samo kwestia wydechu i dźwięku


Co do wydechu dobrze widzę ze mperformnce power and sound, to jest przelot, na sporcie otwierają się te obie przepustnice? Bo myślę w przyszłości nad zmiana wydechu w mojej 435i i zamiast kupować drogi wydech, nie lepiej zrobić ominiecie wydechu końcowego z przepustnica

attachment.php?attachmentid=1492863&d=1473781681

Opublikowano
Spróbuję jeszcze raz.

Panowie, znający temat, bardzo proszę o rzeczowe podpowiedzi.

W podpunktach byłoby wspaniale.

Dotyczy GranCoupe

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz?

2. Jakie są rożnice pomiedzy wersja przed liftem i po lifcie (zarówno zwykły jak i mpak)

3. Jakie występowały rodzaje reflektorów (przed i po lificie)

4. Czy reflektory z tym ringiem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-440i-xdrive-gran-coupe-head-up-professional-adaptive-led-ID6zveYA.html występują w wersji BEZ adaptive? Słyszałem, że niby tak pod tymi numerami części:

Lewa 63117478157

Prawa 63117478158

Ale znaleźć coś w Polsce na sprzedaż to już problem... gdybyście coś mieli to proszę o info.

 

Dla mnie durne pytania... Wystarczy prxetrzepac forum....

 


A dla mnie durny komentarz, nie wnoszący nic do sprawy. Pogadaj o oleju jaki jest najlepszy albo jaki dźwięk słyszysz z rury wydechowej. To jest twórcze i tam można się rozwodzić. Chłopie, zadaje pytania bo od kilku dni szukam i odpowiedzi wzajemnie wykluczają się. Dodatkowo sprzedający części wprowadzają mnie w błąd... Mało tego, na tym forum odpowiedzi wykluczają się, to o czym Ty piszesz?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

W czwórce pre lci również były dostępne full ledy z przodu

Opublikowano
Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

 


A ja dalej uważam tą nieudolną próbę odpowiedzi za nie wnoszącą nic istotnego. Ześ wymienił oczywistości - zderzaki, siedzenia i dopisał "wiele innych"

Właśnie o te wiele innych tu chodzi, o konkretną profesjonalną odpowiedź, a nie bełkot i dzielenie się wiedzą ogólnie powszechną.

Co do pre lci to chicałbym kolegę poinformować, że były led i "wiele innych".

Ale mam wrażenie, że tak czy inaczej chyba do Ciebie nie dotrze...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


A ja dalej uważam tą nieudolną próbę odpowiedzi za nie wnoszącą nic istotnego. Ześ wymienił oczywistości - zderzaki, siedzenia i dopisał "wiele innych"

Właśnie o te wiele innych tu chodzi, o konkretną profesjonalną odpowiedź, a nie bełkot i dzielenie się wiedzą ogólnie powszechną.

Co do pre lci to chicałbym kolegę poinformować, że były led i "wiele innych".

Ale mam wrażenie, że tak czy inaczej chyba do Ciebie nie dotrze...

 

Skoro taki expert to po raz 3 nie wiem po co tutaj zwracasz głowę...

Wiesz wszystko a pytasz?? Co Ci po jakis szczegółach....

Dzięki Bogu ja robiłem konfiga pod siebie i nie miałem takich dylematów...

Koniec tematu admin i tak zaraz mi usunie komenta lol...

Temat z mojej strony zamknięty

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.