Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powodzenia i czekamy na fotki :D podejrzewam, że gdybyś zaczął robić filmiki na You Tube to sam ten projekt by miał baaardzo dużą popularność. Może i by była nowa gwiazda polskiego YouTube :norty:
  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dziekuje kolego....

 

.....a na gwiazde to cza miec wyglad.... ;)

 

wiec pozostane w ukryciu.... :)

Opublikowano
Panowie co jest z tymi motorami 4.4 v8 ? co druge na allegro f01 to oferty z uszkodzonym motorem , motor taki na allegro to 25,000zl

 

To nie silnik jest problemem tylko olej tzw Long Live (wedlug serwisu wystaczy wymiana co 30tys i co gorsza tak zalecaja), moze i jest ok do silnikow wolno ssacych ale z pewnoscia nie do silnikow turbo.... po 30 tys. olej jest rozcieczony przez paliwo i nie ma wlasciwosci smarnych wiec nastepstwem sa zajechane panewki i zatarte cylindry, zajechane turbiny, rozrzad....generalnie wszystko co chodzi w oleju i wymaga smarowania niejako chodzi w brei olejowo-paliwowej, do tego dochodzi ostra jazda czyli temperatura i bigos gotowy.....

 

Ktos kto kupuje auto nowe to ma to w nosie. Po gwarancji sprzedaje a problem spada na nas, marzycieli.... :(

 

Ja osobiscie zawsze wymieniam olej co 10 tys lub raz w roku i nigdy nie mialem problemu.

 

PS.

 

Co do silnika z Allegro za 25 Tys to pewnie bedzie taki wlasnie silnik z takiego wlasnie auta i tez pewnie do remontu....nigdy nie kupilbym silnika 4.4 biturbo z Allegro do tego wlasnie auta, wolalbym rozebrac stary i naprawic, tylko wtedy wiesz co masz...;)

 

Moj kolega mechnik tydzien temu robil e46 2.0d ..... wlasciciel auta kupil na Allegro trzy silniki (zekomo idealne) + silnik z auta zeby zlozyc jeden a i tak masz dalej stare glowice, tloki, pierscienie itd.....no coz.....mozna i tak.... :mad2:

Opublikowano

Dokładnie jest jak piszesz :cool2:

W USA zmienili juz interwały wymiany oleju na cos około 15 tys km, ale uważam że to i tak za dużo.

Ja zmieniam u siebie co 8-10 tys km, a olej już schodzi mocno czarny. Niemniej nie bierze mi ani grama oleju, z czego jestem bardzo zadowolony. Ciekawe jak będzie u Ciebie.

Czy ten tuner z DE to Noelle ?

Opublikowano

Czesc kolego Pemek,

 

dokladnie ten :twisted: :lol: www.noellemotors.de

 

Jest to jedyny tuner w Niemczech ktory udalo sie znalezc, ktory tyle wycisna z tego silnika reszta sie chyba boi.... ;)

 

Smiem poniekad twierdzic, ze Alpina B7 F01 z roku 2009-2012 (poczatek roku) ma tez jedynie inny soft, bo gdy szukalem czesci do siebie to np. turbiny, wtryski sa te same..... :wink:

 

Nie wiem, jak jest z wersja poliftowa bo ma 540km a nie 507km....

 

Podobno wlasnie firma Noelle wspolpracuje z Alpina.... :cool2: :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

[quote name="Holci"

 

To nie silnik jest problemem tylko olej tzw Long Live (wedlug serwisu wystaczy wymiana co 30tys i co gorsza tak zalecaja)' date=' moze i jest ok do silnikow wolno ssacych ale z pewnoscia nie do silnikow turbo.... po 30 tys. olej jest rozcieczony przez paliwo i nie ma wlasciwosci smarnych wiec nastepstwem sa zajechane panewki i zatarte cylindry, zajechane turbiny, rozrzad....generalnie wszystko co chodzi w oleju i wymaga smarowania niejako chodzi w brei olejowo-paliwowej, do tego dochodzi ostra jazda czyli temperatura i bigos gotowy.....

 

Ktos kto kupuje auto nowe to ma to w nosie. Po gwarancji sprzedaje a problem spada na nas, marzycieli.... :(

 

Ja osobiscie zawsze wymieniam olej co 10 tys lub raz w roku i nigdy nie mialem problemu.

 

[/quote]

 

Dokładnie, i ten sam problem występuje w innych markach, a najbardziej wśród diesli.

Taki przykład - mając opla wymieniałem olej co najmniej 2 razy częściej niż te wymagane 30tys/rok ale lejąc dexos2 (tani olej opla) a inni mieszali z olejami z górnej półki ale co 30tys. Wynik . Ja żadnych problemów oni tak...

Zresztą mało kto o tym mówi ale wszystkie oleje tracą swoje właściwości po kilku tys. km a po kilkunastu już są do niczego. I w sumie te z górnej półki wytrzymują odrobinę dłużej... ale tylko odrobinę a nie drugie tyle...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może z używką jest ryzyko ale ja mam nowy na sprzedaż za 16900 więc za tą cenę remontu nie zrobisz, podobną cenę po rabatach dostaniesz w Bmw i masz tak samo dwa lata gwarancji
Opublikowano

I widzisz kolego jak to jest, ty masz nowy za 17 a na allegro sa uzywane za 25 a i za 40 tys widzialem. Jakas paranoja. Za inne czesci na allegro ceny potrafia byc za uzywki takie same lub nawet dwa razy wieksze niz za nowe z serwisu.... Istna komedia... Co niektorzy maja naprawde ulanska fantazje jezeli chodzi o ceny..... :mad2:

 

Jezeli jest u ktos kto handluje czesciami to chetnie cos kupie z elektroniki bo pewnie nie wszystko bedzie sprawnie. Na pierwszy ogien na pewno kupie modul aktywnego ukladu kierowniczego, modul pompy paliwa bo te elementy byly najnizej i nawigacje cic z monitorem. Nawigacji wprawdzie nie sprawdzalem ale w nich padaja dyski a monitor mam zbity chyba srubokretem :cry:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bardzo podoba mi się pomysł filmów na YouTube z udziałem Twojego marzenia :). Oglądałbym budowę takiej limuzyny z przyjemnością.

 

I nie jestem fanem tego co napisałeś, że trzeba mieć wygląd do bycia gwiazdą.. :nienie: Tutaj chodzi o pasję! Nawet nie wiesz ile tysięcy młodych ludzi, którzy siedzą w garażach całymi weekendami, majstrując przy swoich golfach, hondach, audicach czy bmw, oglądałoby z wypiekami Twój projekt. Mógłbyś wiele dobrego zrobić dla nich, to zaraża :).

 

Ps. f01 to wspaniały samochód. Rozważałem jego zakup, powstrzymuje mnie tylko fakt, że jeszcze mam czas na tak dużego sedana. f10 lci will be my next queen :).

Opublikowano

Ja się nie znam na robieniu filmów ale chętnie udostępnię wszystkie zdjęcia jakie jeszcze powstaną do końca budowy ;)

 

Poniżej kilka zdjęć mojego silnika jakie znalazłem....

 

na jednym zdjęciu cześć instalacji silnika. Generalnie czyszczenie wszelkich wtyczek itp to 3 godziny.... :cool2:

 

http://imgur.com/a/nzS2d

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przy okazji składania silnika zastosowane zostały nowe świece, filtry, termostat, napinacz paska klinowego, paski, uszczelki i zapinki wtryskiwaczy, łożysko kompresora klimatyzacji, sprawdzony i wyczyszczony alternator i zregenerowany rozrusznik....

 

cdn....

 

http://imgur.com/a/f1GMM

Opublikowano
Nie myślałeś nad odetkaniem silnika i wyrzuceniu katalizatorów?
Opublikowano
Szczerze mówiąc to nie bo tak jak wyszedł z fabryki i tak uzyskam 500+ KM wiec niech będzie oryginalny.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
turbiny jak i te małe chłodniczki od turbin na silniku też

To wiedziałem, ale że sterownik też to już nie :oops:

Opublikowano

Nie wiem jak jest w innych wersjach ale gdyby zaszla u kogos potrzeba wyciagniecia sterownika to nie mozna ciagnac na sile.

 

Trzeba sciagnac przednia czesc prawego nadkola i odpiac szybkozlaczki od radiatora sterownika. Od strony komory silnika nic nie widac.

 

cdn.... :wink:

Opublikowano

Zawieszony pas przedni, zamontowane sterowniki w kabinie i wszystkie sterowniki i moduły w bagażniku, rozebranie i zakonserwowanie silników i przekładni regulacji kierownicy, założone europejskie tylne lampy i blenda pod rejestracje. Na weekend przejrzenie nagrzewnicy i montaż wyposażenia.....

 

 

http://imgur.com/a/0l9WG

 

 

cdn...

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem gdzie jest osuszacz, ale tym zajmie sie moj kolega. :wink:

 

Dzisiaj od 9 do 15 walczylem z nagrzewnica, zeby sie dostac do wszystkich silniczkow trzeba bylo odkrecic stelaz pod deske. Balem sie, ze trzeba bedzie wyciagac nagrzewnice ale udalo sie bez... ;)

 

Tak wiec po 6 godzinach przejzane i zakonserwowane wszystkie 13 silniczkow :cool2:

 

Jeszcze musze poszukac silnik dmuchawy bo w kabinie go nie ma....prawdopodobnie bedzie przy podszybiu od komory silnika...

 

Jutro jak kolega i czas przed praca pozwoli, skladam srodek.... :)

 

http://imgur.com/a/ucLhD

 

cdn..

Edytowane przez Holci
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osuszacz na pewno do wymiany po tak długim rozszczelnieniu klimy, dmuchawa po prawej stronie w podszybiu, będzie tam jeszcze pokrywa dmuchawy z filtrem (nie mylić z filtrami kabinowymi) którą warto wymienić
Opublikowano

Czesc kolego gorik79,

 

a wiesz gdzie ten osuszacz jest ? Pod maska i w pasie przednim nic takiego mi sie w oczy nie rzucilo. W obudowie nagrzewnicy sa tylko dwie chodniczki czy cos takiego.... :?

Opublikowano

Oooo, dzięki Kolego ;)

 

udało się dzisiaj coś nie coś porobić......

 

http://imgur.com/a/1eUdQ

 

jako ostatnie przejrzane i zakonserwowane zostały napinacze pasów i czujniki zderzenia bocznego.......teraz już tylko składanie i diagnostyka...

 

jutro cd.... :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.